1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die Another Day (2001)

    Bond nummer 20 alweer. Het productieteam volgt een nieuwe lijn waar ze liefst veel doorwisselen met regisseurs en daarnaast ook niet altijd kiezen voor de meest grote namen. Lee Tamahori mag Die Another Day regisseren.

    Gelukkig is Brosnan wel gebleven, al wordt de beste man al wel wat oudjes.. 48 jaar tijdens de film, het kan nog net. De gunbarrel scene begint, maar gelijk probeert Tamahori al zijn stempel te drukken. Hij is helemaal veranderd, en is er echt niet beter op geworden. De openingssequence is ook niet best. Het surfen voelt niet als des Bonds en de lijn van explosies uit voorgaande films lijkt zich verder door te zetten. Letterlijk alles wat ook maar een klein beetje aangeraakt wordt explodeerd op magische wijze. Pfff.

    Met goede hoop ging ik door, maar wow, de song title jongens... Wat een verschrikking. Madonna heeft hard haar best gedaan om het meest aftandse graflied als Bondsong te zingen en slaagt daar mooi in. Een gedrocht van de bovenste plank. Main title design past daar wel bij want die vind ik ook niet heel spectaculair Je geluid uitzetten tijdens de opening zal je dus niet redden. Ik begin nu echt te vrezen dat de film al bijna niet meer te redden is. Wat een totale wansmaak. Het ziet er uit als een werkstuk van een 8-jarige kind met hulp van zijn opa en WordArt.

    Helaas was mijn goede hoop niet terecht. De film zelf is van exact hetzelfde niveau als wat ik tot dusver heb gezien. Het verhaal is echt bar en bar slecht. Ik heb het vermoeden dat men flink aan de crystal meth zat toen men het plotje bedacht met de gentherapie, want wow, de meeste vergezochte scifi film zou dit nog vergezocht vinden. Eigenlijk is alleen Icarus een leuk Bond element, maar wie dacht dat dat de film ging redden heeft het jammerlijk mis.

    Neem daarbij nog eens dat de Bondgirl Halle Berry is, een zielloze actrice met, in mijn ogen, 0,0 sex appeal. Rosamund Pike heeft dan wel wat meer potentie. Samen met John Cleese als Q een van de weinig lichtpuntjes.
    De locaties zijn, zoals verwacht, niet heel tof. Het ijspaleis vind ik maar saai en grijs ogen, en ook Cuba is eigenlijk niet uitgewerkt. Noord-Korea was wel vet maar wordt te weinig mee gedaan. Maar we zijn nog niet klaar. De onzichtbare auto is te ridicuul voor woorden, Halle Berry wordt met de dag irritanter, Icarus wordt verkracht en de makers leek het een goed idee om een seksscene tussen Bond en Pike te doen... Leeftijdsverschil van 26 jaar?! Awkward. Tot slot kan ik ook nog meedelen dat de eindscene, wie had het gedacht, kut is.

    En dan nu mijn grootste ergenis: Die Another Day is na de release de Bond film die het meeste geld heeft opgehaald. Wow. Dit gun ik zelfs James Bond niet, deze film had moeten floppen want het is echt een hele slechte Bond film.

    5,8
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ben benieuwd naar je reviews van de films met Craig.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok dan, dat klinkt al wat beter dan idd. Probleem blijft echter wel dat ik niet volledig 3D kan zien. Toen met Avatar in de bioscoop, mijn vrienden helemaal van '' Oh wooow...kijk dan'', voor hen kwam het echt bijna uit het scherm zetten zeg maar. Ik zag echter weinig tot niets. Toen ik nog een 3D plasma had zag ik in games zoals Killzone 3 en Crysis 2 wel dat de HUD items 'buiten' het scherm leken te zitten, diepte zeg maar....maar boeiend? Nah! Maar ben benieuwd naar Lego.

    Haha @ die Bond review, mooi geschreven. Zelf vond ik Tomorrow never dies echt een tyfus Bond-film.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan mag je wel eens langs gaan bij de opticien. Ik heb ditzelfde probleem gehad met avatar en andere 3D films, zoals die film over dat straatjongetje op dat treinstation in Parijs en Kuifje. En ik droeg bij alle drie de films mijn eigen bril eventjes niet, alleen de 3D bril en kon het gelijk merken. Het zijn toch je ogen BigKabuto. :thumbs:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb vroeger een lui oog gehad, wellicht dat dat er mee te maken heeft. Denk niet dat dit ooit gefixt zal kunnen worden. Maar ik was sowieso wel van plan om een opticien te gaan bezoeken, want de laatste tijd heb ik moeite bepaalde dingen van afstand te lezen...maar das weer een ander verhaal.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Exact de reden waarom ik nu een bril heb.

    En wat word er bedoeld met een lui oog? Dat die een beetje anders van formaat is dan het andere oog?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt te lang geleden, weet niet meer wat het allemaal btekende. Maar volgens mij zag ik scherper met een oog dan het andere.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    [yt]t10mNXtfdUw[/yt]

    Baas als je de Bond marathon aan het doen bent! :D
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Al die verschillende Leiters ook :lol:

    Oja en Samantha Bond als Monneypenny. Blehg.

    En Desmond Llewyn :'-(
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    American Hustle gezien. Toffe cast, gaaf acteerwerk, matig verhaal...zonde

    edit: wel weer een 'nieuwe' Christian Balen

    [​IMG]
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Echt bizar wat hij allemaal met z'n body doet.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja die dude heeft echt hart voor zijn werk. Het meest insane was nog wel The Machinist. Echt een fantastische film ook.

    Haha die 2D bril. Misschien dat ik nog wel eentje bestel ook voordat ik weer naar een verplichte 3D film ga. Mocht het goed uitpakken, dan heb ik de bril voor niets gekocht...maar de kans is net zo groot dat het gewoon kut is met die 3D bril voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gezond zal het niet zijn en helemaal naturel zal hij ook zeker niet zijn. Dit blijft een toffe foto (American Psycho)

    [​IMG]
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik herinner mij een interview of artikel over The Machinist dat Bale waarschuwingen kreeg van zijn dokter dat het zijn eigen gezondheid en leven in gevaar begon te brengen...echt wtf.

    [​IMG]
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is toch gewoon een nep pens?
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo kwam het op mij ook over in de film.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer komt vanavond volgens mij.
     

Deel Deze Pagina