Gamertag: ThaForce Racenummer: #24 Race Game: Forza, GT, NFS , PGR, etc.... Ervaring: voordat ik kinderen had redelijk fanatiek met FM 1 + FM 2 , momenteel net wanneer ik tijd heb... Besturing: Controller tot er een fatsoenlijk stuur is voor de xbox one
x76xdemonx76x #666 of #66 (moet ff kijken welke beter past op een logootje) x360 = voorlopig offline, daar forza 2-4, horizon, dirt 1,2, grid, shift 1,2. xOne = forza5..
Gamertag: Aragnite Racenummer: #66 Race Game: PGR2, PGR3 en PGR4, FM 1-5, GRID etc. Ervaring: online, alleen losse matches met vrinden, vroeger wel op de PC, maar da's lang geleden. Besturing: Controller Overig: mijn échte account (Aragnite) moet men op 't forum XBW nog unlocken, maar wilde vanavond, naar herhaaldelijk aandringen van collega Lawaai, toch maar eens mee proberen te doen. for the time being dus met mijn forum naam 'loenzige' hoop ik toch mee te kunnen racen. (al zal ik vanavond meer in mijn spiegel kijken om de die-hards niet in de weg te zitten) hopelijk tot vanaaf.
RandySavage, #24 is al bezet! Je moet even een ander nummertje uitkiezen. Zie de openings post van dit topic, daar staan alle coureurs met hun nummers. Laat de pagina daar even laden zodat alles te zien is.
Ik wil mij ook wel even inschrijven Gamertag: Silverlink Nummer: 64 Spellen: Forza Series, NFS Series, Grid Series, Dirt Series. Competities: Nooit. Heb alleen maar met maten gespeeld en gewoon online races Speelmethode: Controller
Welkom! Nu nog inschrijven bij een Cup en daar even de regeltjes doorlezen mbt verplichte tune en stickers.
Gamertag: Froggle Racenummer: #89 Race Games: Forza Motorsport 1-4, Forza Horizon, PGR 1-4, DIRT 1-3, Real Racing 1-3 (iOS). Ervaring: Sinds 2003 competities in alle delen van PGR, Forza, DIRT, GRID. Besturing: Controller Geloof dat ik verder niets ben vergeten.
In afwachting van de Xbox One, meld ik mij vast aan: - PimSmeets - #27 - Forza 2-4, Dirt 1-3, F1 2010, 2011, MotoGP 13, SBK X - Online ervaring: 0,0 - Controller
Gamertag: Bankschroef Racegame: Mariokart SNES/N64 , FM1-4, GRID, DIRT nu FORZA 5 Ervaring: Race al heel wat jaartjes mee maar met online racing nog weinig ervaring. Nummer: 29 Besturing: Controller