Crackdown 3 http://www.vg247.com/2014/06/09/crackdown-3-xbox-one-rumoured-for-e3-2014-reveal-tonight/
Hmm, dat maakt de Xboxnone voor mij wel interessant ;-) Zonder kinect en nog een prijsdrop naar 350,- en wellicht heb ik er 1 in huis.
er gaan geruchten dat titanfall 2 vandaag aangekondigd wordt en dat die multiplatform is wat we natuurlijk al wisten
Valt wel steeds meer op dat die ene insider gelijk had. Hij had gelijk over Sunset Overdrive. Qb die naar 2015 is gegaan, Kinectloze X1, hoogstwaarschijnlijk die Halo collection ook en Crackdown 3. Alleen zou die nog lang niet uitkomen.
Bron? Geloof er namelijk niets van, het is nog veel te vroeg voor Titanfall 2. Dat die multiplatform is inderdaad aannemelijk, een aankondiging van een sequel absoluut niet.
M'n pizza ligt al in de oven. Wat ga jij dadelijk in de gaten houden. Gametrailers.com en stream via Xbox One?
Ik twijfel of het via een site te streamen of op mijn xbox live. Zou het een beetje steady zijn via xbox live?
Die One reveal liep niet geheel vlekkeloos dus ik ga het risico niet lopen. Gewoon 10 sites proberen en kijken welke het minst achterloopt en die kies ik