Halo ultimate cheating

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martini, 21 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Sinds kort zit ik weer te kloten met Halo, al soort glitches uitproberen etc. (of ik het nog steeds kan 8))
    Nou heb ik vorige week als allemaal andere personages gespeeld bijvoorbeeld:
    • Elite
    • Human Flood
    • Grunt
    • Hunter
    • Marine
    • Master Elite
    • Sentinel
    Dan hebben we ook nog voortuigen die we normaal niet kunnen bespelen zoals de Wraith en de Banshee, die heb ik dus wel met gemak kunnen bespelen en niet te vergeten de vliegende Master Chief (semi Sentinel), die erg lastig te besturen is.
    Ik zou binnekort wel wat foto's posten zodat jullie ongeveer weten wat ik bedoel.
    Als je zoiets ook hebt gedaan :p en je hebt foto's post ze dan gewoon.

Greetz Martini

2. FabianNL

FabianNL Guest

uh :confused: is dit een grote grap of iets? wil het wel eens zien dan....alleen de combinatie cheaten en halo doet pijn in me oren :)

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat is een wraith?

4. r_xbox_gamer

Leuk Bevonden:
    13
  5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    dit kan je doen als je xbox gemod is is heel even leuk om te spelen en daarna niet meer de wraith is de tank van de aliens

Laters Servantes

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen gemodde Xbox zeg ik er even bij, dat is voor pussies :p

Greetz Martini

7. r_xbox_gamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ohja die ik weet 't weer.

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    1 woord : ZIELLIG
    wie gaat er nu cheaten bij halo :{ dan ben je wel heeeel zielig? verder mag van mij dit topic nu wel dicht :confused:

9. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owh.....klinkt anders wel cool....weer een keer wat anders.....cheate bij halo is het zelfde als cheate met een ander spel...dus het is niks sneuer vergeleke met andere spellen :confused:

10. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan toch helemaal niet. Heb jij een versie op je hardschrijf ofzo

11. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hoe moet da dan? met andere ventjes spelen?

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    @DoNaLd{duck}, dat het topic nu dicht mag slaat nergens op anders zou ten eerste dit subforum niet bestaan en als je het zielig vindt houd dat dan gewoon voor je, ik doe het gewoon omdat ik wat variatie wil (is ook maar net wat je onder cheate vat).

@Masster Chief, zoals ik zei ik heb geen gemodde Xbox

Greetz Martini

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  13. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel is, hoe doe je het dan. Ik ben nu wel benieuwd ernaar.

14. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Helemaal niet zielig, als je zoals velen het spel vele malen hebt uitgespeeld is er niets leuker dan op een andere manier er plezier aan beleven...:)

15. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    DIT KAN NIET!!!! .... man.... als dit zou kunnen op een legale manier voor de xbox versie, dan zou dit tog allaaaaang bekend zijn!!! En je zegt maar steeds "kheb geen gemodde xbox blablabla", maar je geeft geen argumenten ofzo die je kunnen verdedigen.. of je geeft geen uitleg/foto's/bewijs/bronnen van dit cheat gedoe.

Je onderwerp titel is tog "Halo ultimate cheating" ... :confused:

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Wat veel nobele mensen hier, niet dat ik die cheatzooi gebruik, maar ja moraalriddertje spelen is dan misschien ook weer wat over the top en ik vind het wel interessant om het te horen. Ik maak er alleen geen gebruik van omdat ik de industrie niet om zeep wil helpen zoals bij de pc games.

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat scheit het nou of zijn Xbox gemod is of niet. Het draait hier nu even om Halo, de rest komt later wel.

Bij zo'n magazine werdt eens een DVD geleverd, waarin ze ook gingen glitchen met Halo, dan namen ze ook de controle van een Hunter (volgens mij) over. Dit lijkt me echt heel vet om te doen :D
    Staan er trouwens niet toevallig filmpjes op het net waarin ze zulke dingen doen? lijkt me heel tof om te doen.

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    En wéér een bewijs dat de hetze tegen modden op dit forum naar de verkeerde kant is doorgeslagen. Lekker kutten met halo als je het hebt uitgespeeld is echt tof! Zo had ik eerst gezien dat je met één schot een dropship uit de lucht kon knallen. Of met een wraith erg veel paniek zaaien, dat soort shit.

En Donald duck (die nutteloze tekens in je nick negeer ik even), ga je moeder pesten. Als ik iedere keer dat jij onzin uitkraamt hetzelfde zou reageren als jij nu doet, zou ik daar een dagtaak aan hebben.

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    maar niemand zegt hoe het nu moet. Het cheaten dus.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ooit gehoord van de agent under fire hack, of splintercell of mechassault daarmee dus

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina