Pech: Aan al mijn controllers mankeert wel iets!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gouranga, 22 okt 2004.

1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ja echt waar: en ik heb er 4! :'-( Ik noem wel even op wat er allemaal aan mankeert:

Controller 1 (Originele grote controller)
    Hiervan werkt sinds kort de R-stick niet altijd meer :{, dus de ene keer wel, de andere keer niet...

Controller 2 (Originele grote controller)
    Hiervan is de A-knop lam... misschien een veertje scheef ofzo? (Althans zo voelt het aan)

Controller 3 (Originele grote controller)
    Dit is nog het vreemdste geval: als ik mijn L-stick een beetje naar links duw, drukt ie automatisch de L knop in! :eek: Heelllll irritant als je met Halo naar links wil strafen.. Dan gooi je dus een granaat voor je eigen voeten :mad:!

Controller 4 (NYKO Air-Flo EX)
    Dit is een controller uit Amerika die een Fan heeft ingebouwd, je raadt het al: die werkt niet meer, en soms werkt zelfs de hele controller niet!

Ik weet dat Controller 4 moeilijk te vervangen is (aangezien ie uit de VS komt). De rest van de controllers kocht ik ongeveer in de periode van de eerste Xbox-prijsdaling (naar 300 euro). Weet iemand of ik nog onder de garantie val? Ligt dit aan mijn Controllers? Of aan mijn Xbox zelf? Een ding weet ik wel; aan mijzelf ligt het niet :cool: want ik heb 't allemaal zelf betaald dus ik weet hoeveel het allemaal waard is!

Enne gaan mensen bij Micro$oft moeilijk doen als ik de bonnetjes niet meer heb? Ik heb weleens gehoord dat ze helemaal niet moeilijk doen maar toch.. voor de zekerheid vraag ik het maar :).

Alvast bedankt voor de reacties!

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van veel mensen gehoord dat als je ze belt dat ze dan meestal zeggen "stuur die controllers maar op"en dan worden ze gemaakt of beter: je krijgt ee nieuwe,
    maar ik weet het niet zeker want ik spreek niet uit eigen ervaring.
    dus gewoon bellen en afw88 is mijn advies

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe wel LoL trouwens :)

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thnx, maar zijn er misschien mensen die al gebeld hebben? Wat zijn de ervaringen?

5. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    ze doen meestal niet zo moeilijk over dit soort dingen maar ik zou eerst ff bellen.

6. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij kwamen ze de hele zooi ophalen ik had niet eens een bon nodig.

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt net al op je xbox 2 jaar garantie op je controlers Dus als je de helpdesk belt. Krijg je 9 van de 10x een nieuwe opgestuurd. Zel heb ik 2 keer problemen gehad en heb 2 nieuwe gekregen. Ik had tot 2 keer toe dat mijn controler ging lopen mijn rechter thumbstick stond onbewogen en toch draaie mijn vizier op het scherm.

Gebelt en nieuwe gekregen

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ben je niet toevallig z'n aggresief typje die met z'n controller gaat smijten als iets niet lukt? ;)

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is hij dat niet, hij gaat egt niet met controllers smijten. Hij gaat erop springen,
    dat werkt veel beter :cool:

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij goed gezegd; dat ben ik toevallig niet. _0/ Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga bellen dan... Thnx voor de reacties. Btw, krijg ik dan een grote controller of een S-controller?

Bedankt voor je bijdrage. :{

11. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij mijn controller de R en L knoppen indruk, hoor je die veren erin helemaal, bij een andere controller is dit niet. Kan dit kwaad?

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt een S-controller, de grote variant wordt niet meer gemaakt.

13. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ok das niet echt erg, een S-controller werkt ook prima :).

14. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1 keer gebelt, maar bij mij zeiden ze dat ik naar de winkel moest gaan met bonnetje.

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dan had je dus nét de verkeerde medewerker. Gewoon nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt die je een nieuwe controller stuurd :cool:

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dan had je dus nét de verkeerde medewerker. Gewoon nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt die je een nieuwe controller stuurd :cool:

EDIT: sorry, dubbelpost

17. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gebeld 3 controllers opgestuur dgekregen allemaal S :D

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ ms rulezzzz _O_ _O_

19. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn controller s maakt soms een heel raar piepend geluid als hij trilt en als je de triggers gebruikt hoor je de veren piepen, dit is niet bij mijn andere controller s.
    Weet iemand misschien of dit kwaad kan ??

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, ik neem aan dat de controller is die je het meest gebruikt?
    Die slijt gewoon iets harder. Misschien als je em eens open schroeft en stofvrij maakt en daarna alles weer goed aandraait is het minder.

Deel Deze Pagina