Brothers in Arms Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door unXist, 17 mrt 2005.

  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja de game is vandaag officieel uitgekomen (17-03-'05) en dit leek me een goede reden om ook voor deze game een helpthread te starten. Ik had m gister al :+ en was gelijk verslaafd, dat zal ook wel de reden zijn dat ik hem al heb uitgespeeld.

    Dus, heb je vragen/zit je ergens vast: stel ze hier
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  2. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al uitgespeeld? Is dus geen lang spel?
     
  3. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb er geen stopwatch naastgehad maar volgens mij ben ik er ongeveer 10 uur mee bezig geweest ofzo
     
  4. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Doe je goed! Ik ga er nu aan beginnen, net binnen gekregen! :)
     
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Das zwaar weinig........ koop hem zelf dus niet.

    greetz wooly
     
  6. SiLeNt

    SiLeNt Elite

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik snapte er aan het begin ff helemaal niks van...
    Die tank kwam aanrijden en schoot me dus helemaal te pletter...Ik dacht zo: rrr en ik starte het spel weer opnieuw op...(gelijk start->restart capter)
    Maar na 10x werd ik het zat en liet ik me maar "doodgaan". En toen was de intro voorbij. Heeft wel eventjes geduurd voordat ik dit doorhad :p
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het hele spel wel, maar als ik de game nu vergelijk met de screens vind ik het wel tof, maar je zit de hele tijd door het gras te rennen en je moet steeds het zelfde doen, elke keer 5 mannetjes neer knallen. Ik hoop egt dat dit nog gaat veranderen want ik vind het nu een beetje 1-tonig worden :confused:
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelieve commentaar in de GEWONE brothers in arms thread [deel 2] neer te zetten, dit gedeelte is puur bedoeld om mensen verder te helpen als ze ergens problemen hebben.
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan je vragen stellen in de gewone BIA-thread!
     
  10. folkert123

    folkert123 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag binnengekregen ma ik gaat egt niet zo lang voor mijn xbox zitten dat ik al meteen uitspeel. Ik wil er het liefst zo lang mogelijk over doen. Maar het is een erg goed spel tot nu toe
     
  11. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ey speel je online ook met je team of alleen?
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb brothers in arms nu ook, gespeeld tot chapter 4 ofzo.
    Ik snap de bedoeling van die intro met die tank niet.
    Kan iemand daar wat over vertellen.
    Is dat een droom van Baker als hij in dat vliegtuig zit te w88 op die jump zegmaar?
    Want je ziet die gast met die bril ook doodgaan.
    Kan iemand dit aub ff uitleggen?
     
  13. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Xjoz: Ja online speel je met je team, je kan 1 vs 1 (dan heb je je fire en assault team) en 2 vs 2 (dan heeft elk persoon of het fire team of het assault team onder zijn/haar commando)

    @ sluipschutter13: ja vraagt nu eigenlijk om het spel te verklappen
    die intro zorgt ervoor dat het hele spel zich in een flashback afspeelt, totdat je weer op Hill 30 bent aanbeland
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    He, ik zit vast in chapter 8 (carentine, dead man's corner ofzo:confused:)
    Je moet met een tank onder je hoede een eindje over een weg rijden. Als je begint kijk je meteen op een kruispunt (crossroad), als je dan daar bent komen er voor het 1st wat Duitsers. Het lukt me dan nog wel om die neer te krijgen, maar als je dan iets verder loopt kom je vervolgens weer terecht bij allemaal Duitsers met MG42's en dan wordt het me vaak te veel en wordt ik af geknalt.
    Ik heb het al vaak geprobeerd en ik snap dat er niet echt één manier is, maar heeft iemand wel wat tips, want ik speel op Easy om in te komen en ik voel me een beetje lullig nu ik vast zit OP EASY!!! :'-(

    PS: Nu niet denken da'k een grote noob ben, want dat valt wel mee (shooters zijn samen met racers mijn beste genre) maar dit is gewoon een beetje k*t, dus heeft iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude wat geeft het uit dat je op easy speelt, waarom heeft iedereen altijd het idee dat wanneer iemand op easy of iets anders dergelijks speelt een n00b of andersoortige benaming is? Ik speel zelf ook de meeste games op easy het is toch ook bedoelt om te entertainen. Ik heb geen zin om me onnodig te gaan zitten frusteren op normal als ik gewoon lol kan hebben op easy dus ik trek me niks aan van de mensen die het 'stoer vinden om op normal te spelen. speel de game op jou manier en heb er fun mee. Overigens ik kan je niet helpen met het spel want ik ben zelf ook bij dezelfde missie maar ik ben er nog niet aan begonnen en ik ga nou multiplayeren morgen ga ik weer verder in singleplayer ;)
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN _O_ ik doe het ook vaak bij halo vooral.

    je tank goed beschut zetten en erop laten knallen (op die mannetyjes) dan je team laten supressen, en jij met een boog erom heen lopen en ze dood knallen;)(mijn beste manier:D)
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je tank iig bij het 2e crossroad laten staan anders wordt ie beschoten door geschut, dan moet jij met je team via de linkerkant een omtrekkende beweging maken.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, 't is me gelukt, 'k ben nu bij Alternate Route (chapter 12/13 ofso:confused:) en ook daar zit ik vast op het eind, bij die brug. Maaaar.... ik weet denk ik wel hoe het moet du's 'k ga zo maar weer verder:)
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    HEy ik zit nu een soort van vast, ik ben bij ''HILL 30'' D-Day +7 en dan moet je met 2 tanks meeliften en dan mote je allemaal van die tanks en gassjes neerknallen maar dan gaan die tanks altijd kapot en kom ik niet verder :{ Kan iemand mij helpen :confused:
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok je hebt dus al 2 geallieerde tanks onder je commando, eigenlijk is hetheel gemakkelijk je moet die tanks altijd naast elkaar laten rijden dan heb je gebundelde vuurkracht die de duitse tanks niet kunnen weerstaan, die duitse tanks staan toch allemaal op een afstand van elkaar zodat er maar een tank tegelijkertijd op jou tanks kan schieten. Als je er zeker van wilt zijn dat je niet doodgaat stuur je gewoon je tanks een eind voor je uit en laat je ze de omgeving opruimen.
     

Deel Deze Pagina