[Fable] Alles over Items

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Benieuwd waar je die vishengel nou vandaan kan halen? Wat het beste eten is? Of toch op zoek naar die prachtige trouwring? In dit topic moet je wezen!

    Deze thread is alleen bedoeld voor vragen en info omtrent de verschillende items in Fable.
     
  2. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vishengel?? vet.. waar kan je die halen?? doe ik meteen:D
     
  3. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon bij de meeste traders, zoals de barman van een tavern
     
  4. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu al een aantal boeken gevonden, maar ik kan ze niet terugvinden in mn inventory en mijn vraag is, wat kan ik ermee?
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Waar kan je je eigen laten tattoeren ?
     
  6. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    tatoos kan je laten zetten bij
    de traders die in het bos rondlopen
    vertelde iemand op het andere forum, ik heb het zelf nog niet geprobeerd. die boeken: druk op je D-pad omhoog en dan items ofzo daar staan ze tussen, wat je er mee kan weet ik ook niet..
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij konthale glade volgens mij.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    klopt, en alleen daar.
    Kapper is in bowerstone

    vis hengel krijg je van een visser in( jawel!) Fisher creek!

    en die plek zoek je zelf maar op! ;)
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    Je hebt geen ene hol aan die boeken he?
    Of wel?
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Nou het is leuke achtergrond informatie, Om het spel meer diepgang te geven:)
    en dan zijn er nog treasure clue's :)
     
  11. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah ik heb 1,2 en 6 van die treasure clue's... op zoek naar de rest!!
     
  12. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je kleren hebt gekocht, hoe kan je ze dan aandoen. en hetzelfde met een nieuw zwaar/bijl/knuppel?
     
  13. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Back drukken en naar Equipment gaan. Dan het gewenste stuk equippen :).
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Even een paar algemene tips voor de handelaren onder ons:

    Prijzen verschillen van winkel tot winkel. De prijs tussen haakjes die je achter de verkoopprijs ziet is de gemiddelde prijs. Daaraan kun je zien of iets voordelig is of juist niet.

    Sommige handelaren zijn op zoek naar bepaalde items. Kijk daarvoor bij 'wants'. Als je deze items in je inventory hebt kun je deze tegen gunstige prijzen verkopen aan die handelaar.

    Je kunt als je goed handelt flink wat geld verdienen met bepaalde handelsgoederen. Beer kegs, cider krates, grain sacks, zijn allemaal handelsgoederen die door sommige handelaren erg goedkoop worden aangeboden, en die door sommige handelaren juist erg gewild zijn. Die kun je daar dan weer tegen flinke winst verkopen.

    Let erop dat een artikel duurder wordt naarmate er minder van op voorraad is.

    Als je je ervaringspunten investeert in Guile (onder Skill), wordt je een betere handelaar en kun je tegen gunstiger prijzen (en dus meer winst voor jezelf) handelen.

    Wees niet te bang om dingen te verkopen. Wat heb je aan 10 verschillende wapens als je er maar 2 of 3 gebruikt? Zelfde geldt voor kleding. Kun je nog een aardig zakcentje mee verdienen.

    Spullen kopen in de kroeg is altijd duurder dan in de winkel of bij een handelaar. Let goed op de prijzen.
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Idd ja de tavern zijn echte geldwolven :mad: Ik koop daar alleen bier om mijn vrouw naar het bos te lokken en een pijl tussen de ogen te schieten:)
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    warom zou je je vrouw willen neer schieten? 8)
    ik heb dik winst gemaakt, alleen je moet goed zoeken waar ze goedkoop verkopen en dan ergens anders voor meer verkopen.
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Omdat je dan in hetzelfde huis kan hertrouwen en weer 2000 gold krijgt :cool: en een trouwring kost 900 nogwat dus heb je 1100 winst :cool:
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je voor evil gaat.. moet je je vrouw/man slaan.. zij/hij wil dan van je scheiden en hier verdien je 600 evil point mee!!!
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    jep... Maar als je gaat scheiden wil dat mens het huis hebben :mad:
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

    Bij de Temple of Avo (de Temple voor de good guys) Heb je ergens boven op een heuvel een zwaard in een steen. Wanneer kan je deze er uit krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina