Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door RaptoiD, 13 okt 2004.

  1. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enige idee of Fable 2 komt ??
    Zo ja enig idee wanneer ??
    Kan niet w8e O-)
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me wel. Is niks officieels over bekend trouwens. Ook is er een gerucht over een Fable 1.5, soort uitbreiding. Dat zou ook erg cool zijn. Maar Fable 2 zal ongetwijfeld volgen voor Xbox 2. Zal dus zowiezow nog wel effe duren.

    Maar again: Niks officieels, dus don't get your hopes up.
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Ik denk dat er eerst een uitbreidingsset komt en op de Xbox 2 Fable 2.
     
  4. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er eerst een soort van uitbreiding komt en dan later fable 2. ;)
    Hoe meer fable hoe beter maar goed ALS er een fable uitbreiding zou komen duurt het denk ook nog één half jaar of langer lijkt me :eek:
     
  5. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    get a life man :mad: deel 1 is net uit en je begint al weer te zeuren.... |:- |:-
     
  6. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon vraagje dude
     
  7. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    get a life met dit soort commentaar wat je doet is een beetje irritant hou voortaan je gedachtes maar voor je ok dat is beter voor iedereen.
     
  8. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd wat een noob reactie :)
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mja jongens, laat hier nou deze thread niet over gaan, graag alleen dus posten als je daadwerkelijk iets weet over een Fable 2 of Fable 1,5
    Hoewel het bij mijn weten momenteel alleen om geruchten gaat.

    Je kan het in ieder geval zo zien, als dit spel een succes wordt is de kans groot op een deel2. Vermoed alleen zelf, en wat Kobold ook al zei dat je die niet meer op de xbox zal zien maar op de xbox2.
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.322
    Ik ben al lang blij dat ik de hype rond dit spel niet heb meegemaakt. Als ik me nu al druk ga maken om Fable 2 denk ik dat ik eraan onderdoor ga.

    Een uitbreiding zou wel heel gaaf zijn, bijvoorbeeld dat je dan begint als 40 jarige net na je andere laatste missie....
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk ook wel dat er een Fable 2 komt en die zal dan ook wel op de xbox 2 verschijnen. Ik verwacht dan dat er vooral veel verbeteringen komen in de interactiviteit met de npc en de wereld zelf. Er zal immers veel meer cpu/Ram power zijn om dit te ondersteunen. Met Fable 1 heeft men waarschijjnlijk al op de rand van het maximaal mogelijke gezeten, gezien het aantal geschrapte opties.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  12. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Waren fable 2, 3 en 4 niet al in ontwikkeling ofzo? Dat had ik ergens gelezen (geloof insidegamer)
     
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk en hoop een klein beetje op Fable 2 als Xbox 2 launchgame. Het lijkt me heel onwaarschijnelijk (die ontwikkelaar gaat denk ik niet in een korte 2 jaar tijd fable 2 maken) maar het zou wel een goede launchtitel zijn. Stel je voor: een halo 3 en fable 2 als launchgames:| Hell yeah
     
  14. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze fable "1,5" dan ook 30 euro maken zoals Rainbow six: ba, dan zou dat erg netjes zijn. Ik vind fable een ongelofelijk goed spel, maar veel te kort.
     
  15. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Peter Molyneux heeft eens gezegd dat hij 4 Fable's wil gaan maken. Deel 2 heeft hij voor een groot gedeelte in zijn hoofd al uitgewerkt. Deel 3 een beetje en Deel 4 nog helemaal niets.
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je dan van die nieuwe Perfect Dark!!!! _O_ Chill :) :) *)
    Dat is pas een launchgame ;)
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je bij Fable geen Downloadable Content?! Als dit namelijk het geval is, lijkt me een uitbreiding niet zo logisch. Kunnen ze zich beter concentreren op een nieuwe, nog über coolere versie van Fable :)
     
  18. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar eerst aan deeltje 1 moet beginnen voordat ik aan deel 1.5 of verder ga denken :)
     
  19. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    stel dat ze een fable 1.5 maken hoe wou je dat dan doen? of je hebt nog een kleine wereld waardoor je kunt questen( met je al aangemaakte hero) of wou je die op je harddisk installeren als een soortuitbreiding?

    Ik zelf zie dan meer in een fable 2
     
  20. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten gewoon zon pakket maken met xbox 2 en fable 2 in 1 ;)
    maar ik vind het beetjuh gaar al gaan ze eerst een uitbreiding maken.
    maak dan gewoon in een keer fable 2.
    weetje wat me vet lijkt als je weer vanaf klein jongetje begint als de zoon van die gozer uit fable 1(weet ze naam niet) 8)
     

Deel Deze Pagina