ik neem hem wel op.[met me Capture Card] alleen als ik op dvd kwaliteit wil opnemen kost het aardig wat ruimte [200 mb] dit kan ik verkleinen tot 50+ ik moet dan wel een host hebben!!!
probeer het op een zo'n mooie kwaliteit mogelijk te hebben dan zoek ik wel naar een host! ik laat het je horen *geef even je msn dan kan je even praten met de gene die dan miss host!
ik zal wel een High Res + Low Res maken. high res word dan ong. 100 mb de low res 50 mb ofzo eff kijken voor 50 mb kan ik een host vinden das geen probleem maar voor 100mb of hoger dat gaat zeer moeilijk worden!!! moet ik me msn geven of degene die de host gaat doen [beetje onduidelijk]
yo darkon check: http://www.yousendit.com/ je kunt bestanden van 1GB uploaden me msn is Spoiler mastah_m_nr1@hotmail.com lol
Ik zou het filmpje ook wel graag willen hebben dan, ehm kan je het ook op internet zetten ofzo?? Ik ben dan in Frankfurt...
Ik heb ook een TV kaart en ga het ook opnemen maar een uur is dan zo een paar gb Kan hem daarna natuurlijk nog wel converteren.. Maar wat voor capture card heb je dan precies?
Ik kan wel een host regelen, dan staat het er gewoon vast op. yousendit kunne maar 15 mensen downloaden en dan moet ie re-uppen. Hij zal ook wel op mtv.com of xbox.com komen.
heee een email adres SPAMMEN.. (wees maar niet bang).. effe tot de orde van het topic..: ken je em niet in een RaR bestand ofzo doen zodat ie nog wat kleiner kwa mb's word zodat ie ook voor mensen met een (fucking) datalimiet nog beetje redelijker word
Ja we moeten hier definatly iets online van zetten voor de mensen die het anders missen! Maar ik heb niet zo veel zorgen, dat komt ongetwijfeld goed!
Ik gebruik gewoon nog altijd de oude 'videorecorder'. Gewoon opnemen met een band. Ja, ik weet het. Ik loop achter. Maar ik heb gelukkig DVD kit op m'n xbox. Als ik ergens naartoe moet dan dan neem ik het dus gewoon op. Dat moet ik natuurlijk zien.
Ik heb een host met unlimited bandbreedte en unlimited space dus ik kan het wel hosten. De snelheden zijn misschien niet de beste maar met een download manager sleur ik toch bestanden binnen met 124 KB/s. PM me maar als je de files heb.