[PC] [Ilovebees] [Spec]Theorie/Discussie Metastasizen en de Coordinaten

Discussie in 'Games' gestart door Seroth, 12 aug 2004.

  1. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn theorie hierover is:

    Sinds de site ge-metastasized is zijn de coordinaten verschenen. Ik denk dat melissa iets met deze coordinaten gaat doen (of al gedaan heeft). Of ze zit op dit moment al op die plaatsen, of ze heeft een soort van 'markers' verspreid en doet dan iets met de plaatsen zodra ze "Wide Awake and Physical" is (op de 24e dus?) zodra de "Axons" hot gaan. Geen toeval dat het 'Axons Go Hot' bericht boven de coordinaten staan. De coordinaten zijn blijkbaar de Axons die Melissa blijkbaar gaan helpen op de een of andere manier.

    De andere theorie die rondgaat (van Falcon NL) is dat de coordinaten gelinked zijn naar plaatsen en namen in Halo. Ik denk echter dat hij op het verkeerde spoor zit, omdat namen (zoals Alexandrie en Keyes) ons niet dichterbij een 'breakthrough' in de game brengen. Ook heeft het verder niks te maken met het metastasizen, wat dus het uitbreiden van de A.I. aan moet geven. Ik heb hem in de grote Ilovebees thread gevraagd een aparte thread met zijn theorie te posten, dus daar kunnen jullie dan eventueel over ZIJN theorie speculeren. En hier over de mijne.

    Go ahead! Speculate!
     
  2. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het iets met het uitspreiden van de invloed van melissa/flea/spider te maken heeft, alleen ben ik ervan overtuigd dat er niks op die (fysieke) lokaties gaat gebeuren, want dan kunnen de mensen die niet in amerika wonen er niets mee.
    Verder denk ik dat melissa de coordinaten op een of andere manier gebruikt of gaat gebruiken om in de toekomst een boodschap duidelijk te maken. Denk hierbij aan twelve monkey's, Bruce spreekt een bericht in op een antwoordapparaat in het heden (voor hem verleden) omdat hij weet dat die in de toekomst (voor hem heden) beluisterd gaat worden...
     
  3. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dat zou inderdaad ook kunnen! ik weet verder niet of ze nog iets 'fysiek' gaat doen op die plaatsen, (europa word wel vaker 'vergeten' of in 't nadeel gesteld, zoals met censuur, latere release-data, etc.), misschien heeft het wel iets te maken met servers die daar staan waar zij later ook toegang tot heeft? of misschien heeft het iets te maken met haar pogingen om dus 'phsyical' te worden als je de coordinaten als 'axons' ziet...misschien zijn het extra comps om genoeg processing power te geven? of misschien zijn het kracht-centrales voor extra stroom? Just speculating here...
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Mijn theorie hierover is:

    Sinds de site ge-metastasized is zijn de coordinaten verschenen.Ik denk dat deze coordinaten te maken met namen in de vehalen op de site en in Halo voorkomen.Op een van de verhalen op de site staat dit:


    Citaat:
    I saw it once, before the Apocalypse. I wish I could remember more about
    that, but the stupid Spider appears not to have recognized the supreme
    importance of all memories associated with the truth, and they are gone,
    initialized in an eyeblink, burned in the mindless fire of her purgation
    like the great library of... the great library...



    De Great library is de grote bibliotheek van Alexandria.Deze bib zou alle informatie ter wereld bevatten.Helaas werd je bibliotheek vernietigd door een brand.De andere mensen op het forum hadden met omgepraat dat het om de library van halo ging.Tot ik aan het zoeken ging naar de adressen die de coordinaten hadden voortgebracht toen kwam ik dit adres tegen:
    38.8083 -77.0873 * 38.808294, -77.087324
    236, ALEXANDRIA, VA, 22314, ALEXANDRIA CITY,US
    In die stad kwam ik een paar arparte wijken tegen zoals:
    Fort Worth :Farnsworth
    Key :Cap.Keys


    Er is ook een theorie (die van Seroth) is dat het iest te te maken heefd met Metastasizen.Hij denk dat Mellisa iest met de coordinaten gaat doen.Hij geloofd dat op de 24e "Wide Awake and Physical" afgaat samen met Axons.Want
    PHASE 2 COMPLETE: This medium has metastasized
    Dus het is al gebeurt dus er zal niet meer gebeuren met het metastasized
    Over zijn theorie is ook een thread dus daar kan je zeggen wat jij van ZIJN theorie vind.En hier mag je over mijn theorie zeggen wat je wilt toevoegen wat je wilt ect.

    In ieder geval we zullen binnenkort weten wat het duurt niet lang meer tot aan 24-8-2004 Veel plezier met het Speculeren.
    __________________
    mmmm... wat zou ik eens bedenken??
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ...verkeerde thread...
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  6. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja euh, Falcon, niet JOUW theorie in mijn thread gaan discussen, edit je post ff...


    *edit* vat al waarom je 't gedaan hebt (jouw thread is dicht), leg 't anders ff uit aan die mod, miss. dat ie 'm dan weer opent (PM 'm ff)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom moeten alle theorieën een eigen thread dan?
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gesloten omdat ik zoveel mogelijk de discussie in 1 draadje wil zien, anders hebben we straks 100 verschillende draadjes waarin ieder zijn menig uitdraagt.

    Ik hou het liever zo, maar als er mods zijn met een andere invalshoek, be my guest!
     
  9. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    IMHO beter dan 1 thread met 100+ pagina's (*kuch* ILB main thread *kuch* ). En het word ook onoverzichtelijk als mensen 2 theorieën door elkaar gaan behandelen in 1 thread. Vandaar dus mijn idee om het in losse threads te doen. Lekker simpel, lekker overzichtelijk, en het zorgt er ook nog eens voor dat je straks niet weer een thread met 100+ pagina's hebt.
     
  10. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    News:

    Sort of een hint die mijn theorie bevestigd; Dana zegt dat ze safe is aangezien er geen Axons in Shanghai zijn, wat dus betekend dat de Operator op de een of andere manier toegang heeft tot de Axons (a.k.a. de coordinaten). Beetje lame om m'n eigen thread te bumpen maar als ik alleen m'n oude post had ge-edit valt het niemand op natuurlijk :p.
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is zo'n grote onzin, en dan ook nog een wisselforum voor DIT openen |:-
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan open je een keer een 2e deel van dit als het écht teveel wordt. Anders krijgen we tig threads en dat is denk ik nog irritanter dan tig posts in 1 thread. Daarbij, het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk in 1 thread besproken wordt vanaf....uuuuh, weet ik niet meer. Zolang al O-)

    Marja, back ontopic.

    De enige redelijke theorie voor mij is toch die van Falcon NL waar ik zelf ook op gekomen was zonder ook maar andere theorieën te lezen...Toch zijn er dan wel héél veel punten die refereren naar plaatsen uit 1 spel. Het is voor mij toch nog een beetje een raadsel. Ik ben benieuwd de 24e! :)
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet als ik het hier moet posten ik denk het wel...
    Kijk ik heb dus een beetje ervaring met hacken enzo dus ik dacht laat ik eens kijken waar op welke locatie de www.ilovebees.com site draait nou heb ik dit gevonden:

    69.20.126.147

    69.20.0.0 - 69.20.127.255
    Rackspace.com
    112 E. Pecan St.
    Suite 600
    San Antonio, TX
    US

    Kheb geen idee als ik jullie hier mee helpe zo niet jammer :p
     
  14. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel? Alleen Alexandria, USA (dus niet eens de 'echte' Alexandrie waar de 'Great Library' vroeger stond), en Fort Worth (wat heel vaagjes op Farnsworth lijkt, die niet eens een echte character uit Halo ofzo is maar een kat in de ARG) en Key (nou dat lijkt toch wel bijna op Keyes die helemaal niks met de ARG te maken heeft). Ik bedoel, mijn theorie is al zo goed als bevestigd door Dana zelf; zoals ik ook al zei in mijn post ergens hierboven; "; Dana zegt dat ze safe is aangezien er geen Axons in Shanghai zijn, wat dus betekend dat de Operator (melissa) op de een of andere manier toegang heeft tot de Axons (a.k.a. de coordinaten)". Het feit dat de coordinaten ook al Axons genoemd worden zegt ook al dat ze eerder iets met melissa te maken hebben dan alleen toevallige verbanden met wat 'namen' uit Halo of waar dan ook uit.

    EN;
    Als je nou ook nog opgezocht had wat de coordinaten van dat adres zijn en die evt. had gematched met de coordinaten op de site had je ons geholpen ja. Nu is het meer een onzin post (want het was al bekend) in het vekeerde topic (ik zie namelijk niet wat dit met de coordinaten en mijn/falcon's theorie te maken heeft). Beetje research doen voordat je post (of in elk geval zorgen dat je in de goeie thread zit). Alsnog bedankt voor de moeite though :)

    en;

    Dat jij het onzin vind, best, maar daarom hoef je nog niet in m'n thread te gaan spammen (jah, vind ik spam, zo'n nutteloze post), en als je 't onzin vind, wat doe je dan hier? Ga lekker in andere forums rondhangen dan, zeikerd _0/
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  15. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    kzou wel kunnen kijken als ik wat kan vinden met die coordinaten ma die site doet beetje vaag bij mij
     
  16. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ilovebees hóórt ook vaag te doen, dat is het hele punt :p
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik moet toegeven dat er idd iets inzit. Nu de vraag: Hoe kunnen die Axons, Melissa nou helpen?! Dat wordt maar weer zoeken :)

    Trouwens, ik zei 'héél veel coördinaten' omdat ik op zo'n satelietfoto nogal veel stipjes zag, welliswaar een stuk of 5 rond Washington ook meerdere rond andere steden, maar dan nog waren het er veel. Hoe kom je eigenlijk dan op die 3 punten 'Alexandria, Fort Worth en Key'???
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat key ---> keyes is iig veel te ver gezocht, de rest zou kunnen
     
  19. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe die axons melissa helpen is nog niet écht bekend. Word idd zoeken :). En ik ben zelf niet op die 3 punten gekomen, daar had Falcon 't steeds over in zijn theorie (hij dacht dat de coördinaten er alleen stonden om verbanden aan te geven met allerlei namen uit halo ofzo). Hij dacht dat zulke *kuch* 'verwijzingen' *hoest* op elke coördinatie te vinden waren. Maar dat is volgens mij dus niet zo. En ja, ik weet dat er honderden coordinaten zijn, maar in je post leek het alsof je bedoelde dat er heel veel ergens naar verwezen. De zin was een beetje onduidelijk en ik begreep hem denk ik verkeerd. Nu zie ik echter wat je ermee bedoelde :p

    enneh;

    Dat heb ik niet verzonnen ofzo hoor, dat is Falcon's theorie over het hele coördinaten-gebeuren.
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    als ik er even tussen door mag komen over mij theorie...dank u.Key was maar een vage sugestie.Maar dit valt helemaal in mijn theorie:
    Oni is een spel van bungie en ik weet dat de gasten op het grote forum dit helemaal afwijzen maar toch....En als je me niet geloof over Oni kijk danhier
     

Deel Deze Pagina