JA JA De komende weken zal ontwikkelaar Bethesda downloadable content vrijgeven voor zowel de PC- als Xbox 360-versie van The Elder Scrolls IV: Oblivion. De twee grote, nieuwe quests zullen voor PC-gamers circa 2 euro kosten. Over de prijs van de Xbox 360-versie van de extra's is nog niets bekend gemaakt. Voor de Xbox 360-versie zal daarnaast ook een content update komen waarin spelers de mogelijkheid krijgen een 2 soorten armor voor hun paard te kopen. Buiten dat dit armor er leuk uit ziet houdt het je paard ook nog langer in leven. Deze update zal via Xbox Live Marketplace te kopen zijn met behulp van Microsoft Points. Hoeveel de update gaat kosten en wanneer hij in Nederland komt is nog niet bekend.
ik wil dat ze wat doen aan dat meelevelgedonder gaan doen vind het trouwens belachelijk dat dit allemaal geld kost, heb al genoeg betaald voor de game imo.
'The Orrery' en 'Wizards Tower' zijn plug-ins voor PC, maar of ze ook voor de 360 komen, dat weten we nog niet. www.obliviondownloads.com
Is er al iets bekend wanneer en of Bethesda een patch uitbrengt voor de 360 om het één en ander aan bugs mee op te lossen. Is het uberhaupt mogelijk om zo'n patch voor een single player game op de 360 uit te brengen??
Zoals hieronder te lezen zijn beide plug-ins voor de PC en 360. We hope to have The Orrery available for purchase next week. This plugin will cost 150pts on Xbox, and $1.89 on the PC. http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=348450
co op gaat dus zeker weten niet gebeuren, want daar moet enorm veel code voor aangepast worden, zullen vooral wat extra quests zijn en misschien wat nieuwe items, maar er zullen volgens mij echt geen grote veranderingen meer gaan komen
Ik denk nog wel dat ze later met een grote downloadable quest op de proppen komen waarbij je heel Kvatch weer opnieuw kan opbouwen. Zou wel gaaf zijn dacht ik zo.
Ja dat denk ik ook wel. Ik vraag me ook af wanneer nou precies het paarden armor en die andere contents te downloaden zijn. Iemand een idee?
Er komt dus wel degelijk een patch aan. Eerst krijgt de PC versie een beta patch met bug fixes en pas later na de test komt er één voor de 360.
et zal mij echt een kikvors weeze hoe mijn paard eruit ziet. als die dood is koop ik wel een neiuwe. tot dan doet mijn prior morabel horsje het nog é OKE