Dit is weer een nieuwe PGR2 Competitie. De challenges + scoreboards vindt je hier De uitleg hieronder: De time challenges kun je vinden via Single Player -> Time Attack -> Car Challenge -> de juiste auto kiezen (de baan wordt dan "automatisch" gekozen) De cone challenge kun je vinden via Single Player -> Arcade Racing -> Cone Challenge Met cone challenge graag even de juiste moeilijkheidsgraad kiezen De Arcade kast Mini Game kun je vinden via Single Player -> Kudos World Racing -> Continue ----> Car Select -> Garag -> op Y drukken -> naar de radio gaan, in de buurt zie je dan een arcade kast -> druk op A om te spelen. Als je een tijd of een bepaald aantal kudo's hebt gehaald, kun je die hier posten, zet er even duidelijk bij om welke challenge het gaat. We gaan er vanuit dat je een eerlijke tijd post. Als er nog suggesties voor challenges zijn, opmerkingen, kritiek etc. mag dat wel via PM of in deze thread
Zij er nog mensen die dit willen spellen Het kan wel de grootste competies zijn maar er zijn nooit genoeg ''gekken'' die dit willen spellen
Ik ook, hoor. Het is niet voor niets weer begonnen, in het PGR2-topic wilden meerdere mensen weer meedoen...
Time Challenge 1 Ferrari Challenge Stradale (Track Specials) Stockholm - Speed Freak Tijd: 1.29.971 Time Challenge 2 Volvo XC90 (Sport Utility) Stockholm - Round the Riksdagshusel Tijd: 0.48.968 ConeChallange 4 Niveau: Platina Score: 9465 Geen idee of dit goede tijden zijn, had ze nog staan
volgens mij is het de bedoeling bij de cone challenge dat iedereen het op brons doet, maar ik weet het niet zeker.
Dat was wel mijn bedoeling jah dan heeft iedereen even veel tijd om hun rondes te maken, dat leek mij het handigst. @ Metal Mark: We gaan het vanzelf zien of ze een beetje goed zijn
Mijn nieuwe tijd: Scoreboard: Time Challenge 1 Ferrari Challenge Stradale (Track Specials) Stockholm - Speed Freak 1.28;759 Dit na twee rondjes, weet zeker dat je veel beter kunt Metal Mark .
Haha ja dat denk ik dan ook wel . Ik zal strax ff kijken tegen hoeveel muren ik op ben gereden . De meesten in CarChallange heb ik maar 1x gedaan (wou alles toen ff snel halen, leek mooier ).
Ik heb een paar rondes gereden, Time Challenge 1 Ferrari Challenge Stradale (Track Specials) Stockholm - Speed Freak Mijn tijd: 1.29.299 Kan nog wl ietsje sneller, bij die smalle chicane zeg maar, maakte een foutje waardoor ik slipte, maar daarna kwam ik telkens niet meer aan die tijd. Strax nog een keertje proberen @Metal Mark: Jy kan ckr sneller
Ik ga ook even proberen mijn oude tijd te verbeteren als ik daar aantoe kom tenminste Heb ongelooflijk veel huiswerk dus het zal lastig worden.
nou, aangezien het weekend nabij is, zullen jullie binnenkort ook de tijden van de king weten en de cone challenge uiteraard. _0/ so prepare _0/
ik denk omdat zn gamertag Kingkoning is laten we eerst maar s hoe goed die rijdt, dan zien we wl of die koning genoemd mag worden @coolieroelie: das n lastige klus dr zijn hier wl aantal mensen die heel hoog in de XBL ranglijst staan
Ja die was t k was zn naam ff vergeten *schaamt zich * @Smanky: ik zal je tijden erbij zetten @ Metal Mark: ik heb jouw score van de cone challenge erbij gezet, het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, je kan nog hoger halen dus omdat je het in een kortere tijd hebt gedaan