Ik vraag me af of ESPN NBA 2K5 van Sega al uit is hier. Ik zag namelijk NFL 2K5 wel al liggen en ook NBA 2K5 voor de PS2... De releasedates verschillen erg per site en op play.com staat hij zelfs helemaal niet! Iemand een idee? Het spel wordt vast super en ook maar 30 euro!
Ik weet het niet. Ik zie de games alleen maar bij de FRS liggen. Ik heb zelf NFL 2K5 gekocht, en ik heb NBA 2k5 ook niet zien liggen. Ze kosten idd maar 30 Euro..... Zou zonde zijn als ze niet verkrijgbaar zouden zijn....
check www.tothegame.com of de game al uit, anders kan je op verschillende websites kijken of hij er al is.
Ik heb net voor de grap de trailers gepost van de drie ESPN games, omdat wij eigenlijk niet zo veel posten over sporttitels. Check ze hier: http://archief.xboxworld.nl/news/6145/ Release 14 januari, 29.99 euro
Zeker jammer. Ook omdat de sportgames van EA nog niet echt veel live ondersteunen aan deze kant van de oceaan...Bovendien vind ik de ESPN NFL een stuk beter dan de madden-serie... Sowieso belabberde support aan deze kant van de oceaan van al soort sportgames. de ESPN 2005-serie is een half jaar geleden gereleased in de VS.
hmmm....heb net de trailer van NBA 2k5 gedownload en ik ben niet echt onder de indruk qua graphics.Ik vind de spelers een beetje raar uitzien(het kan aan mij liggen)Heb NBA 2k4 nooit gespeeld maar als ik zo naar de trailer kijk ziet er 2k3 beter uit
Graphix vallen echt niet tegen denk ik , ik heb nba live 2000-2005 allemaal, ik heb nba street 1 , 2 , nba inside drive 2003 en 2004, ONWIJS veel basketbal games dus... als dat filmpje ingame is vind ik dat er onwijs goed uitzien !
Voor mij wordt het alleen NHL denk ik, en maybe later in het jaar nog NFL. Speelde vroeger NHL op de megadrive helemaal kapot (niet letterlijk ofcourse )
Ik heb ook 2K4 gemist. Maar 2K3 heb ik nu echt dood gespeeld (5 seasons in de franchise mode). Dus ik ga zeker voor 2K5. Het filmpje ziet er idd. weinig boeiend uit, ongeveer dezelfde graphics als 2K3 zo als ik nu kan zien. Zal best wel mooier zijn hoor, maar het filmpje is niet echt van super kwaliteit. De serie is ook nog altijd veeel mooier dan de reeks van EA met zijn niet menselijk bewegende spelers. Speelt ook leuker vind ik. De NHL en NFL games koop ik denk ik niet. In de 2K3 reeks heb ik ze wel alledrie, maar heb in feite alleen NBA goed gespeeld.
Vond het filmpje van NBA 2K5 er ook niet denderend uitzien. Vond 2k3 altijd wel leuk om te spelen. En nu ik Live heb wil nog wel een basketbal game voor Live. En helemaal als ie maar €29,99 is!
Maar ze zijn niet online toch. NFL 2K5 iig niet of zou dat komen omdat er geen animo voor zou zijn in Europa?
Nope geen live support, denk zowieso dat de NBA versie verreweg het meest gaat verkopen, ik had hem vandaag wel opgepikt maar dat de game geen Live support heeft weerhoud me!!