Preorder XBW vraagje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gamersea, 5 sep 2006.

1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Hallo, Ik ben eigenlijk van plan om Splinter Cell Double Agent te preoderen, op preorder.xbw.nl staat dat ie 19 Oktober uit komt en bij GCshop.nl staat dat ie 27/10/2006 uitkomt, Nu neem ik aan dat XBW gelijk heeft, dus als ik hem dan zou preoderen bij xbw krijg ik hem dan ook op 19 Oktober? Aangezien als ik hem vrijdag krijg het te laat is want dan ga ik op vakantie.

Weet niet of dit de goede plek is om het te vragen maarja.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij komt uit op de dag dat hij uitkomt. :) Vooralsnog heb ik geen update van Ubisoft NL ontvangen waarop hij op de 27e stond, maar het zou makkelijk kunnen dat hij op die datum uitkomt in plaats van de 19e.

Kortom, releasedata zijn zo moeilijk vast te pinnen, verschuiven om de haverklap.

3. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    hmm, Ok, Dan hoop ik dat ie gewoon 19 Oktober uitkomt, Gamer.nl zei volgens mij vandaag dat ie 20 Oktober uitkomt maarja ik zie het wel, Maar het is dus wel zo dat als ik hem preorder dat ik hem dan op de dag van de release krijg?

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ook nog 20 oktober? Hihi, lekker duidelijk weer wanneer deze titel uitkomt, ergens in die drie weken, zo lijkt het! ;)

Ik heb een opdatum gevraagt, maar zal wel morgen worden voordat ik antwoord heb.

5. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Maar volgens mij heb ik nu nog niet antwoord op deze vraag:
    Of ik moet blind zijn:p

Toch bedankt, Ik hoor het wel.

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat daadwerkelijk de release is! :)

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En van TPG post :)

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Heb net antwoord terug voor je, aldus Ubisoft NL is de release nog steeds 19 oktober!

Arjan: haha, ja natuurlijk, dat ook! :)

9. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Bedankt, Dan preorder ik hem denk ik maar rond 14/15 Oktober (Het kan tot 17 dus)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet je wel bedenken dat je eerst je centjes moet overmaken naar GCshop. Als je geld niet binnen is wordt de titel ook niet verstuurd, en dat kan een weekje duren geloof ik, dat overschrijven van giro naar bank, etc. Houd daar rekening mee als je specifiek op een dag precies (met een veilige marge) de game binnen wilt hebben.

11. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    hmm, dat duurt een week voordat hun het geld binnenkrijgen? achja kan het ook wel rond 2 Oktober bestellen + overmaken..

12. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Ik heb een poosje geleden al betaald (ze hebben geld ook al ontvangen) en nu nadert de release heel snel, Had ik toch nog even een vraag krijg ik het spel ook op donderdag binnen of vrijdag pas?

En stel dat ze de lading maandag al binnenhebben word ie dan ook al verzonden?

Oja, Op hun site staat 27 Oktober maar als ie echt (wat bijna wel zeker is) op 19 Oktober uit komt word ie dan door GCShop ook woensdag/dinsdag verstuurd zodat ik hem 19 Oktober binnen heb?

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als alles bij de TPG loopt zoals het hoort, en ook bij de GCShop alles normaal verloopt, heb jij de game op de release datum in huis.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn ervaring met gcshop.nl (via wie het gaat) is dat zodra de game binnen is het naar je word opgestuurd, je kunt de game dus zelfs eerder binnenhebben dan de officiele release datum.

15. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Bedankt laten we hopen dan dat ze hem al eerder binnenkrijgen:)

16. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    TPG Post is nu TNT Post, Dit gaat geen problemen op leveren hoop ik.

17. basovich

basovich Guest

behalve dat het misschien kan ontploffen8)

18. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Neem aan dat het dus geen probleem moet zijn.

19. basovich

basovich Guest

ja, ja ;)...wat zou het probleem dan moeten zijn?

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    met saints row was het zo dat tpg 1 doos met metalen doosjes te zwaar vond en een andere doos met dezelfde inhoud niet. toen heeft de helft van de mensen niet op de releasedatum het spel binnen gekregen.

dat zou een probleem kunnen zijn O-)

Deel Deze Pagina