weet iemand een betrouwbare site om skins voor je xbox te bestellen, want ik lees nogal veel klachten over verschillende sites??
Skinfx is inderdaad betrouwbaar. Ergens hier op het forum hadik in een thread gelezen dat er een mass-inkoop was geweest. Ze kregen het geloof ik al na een week binnen. Maar bind me daar niet aan vast. Ik heb er ook nog aan gedacht. Maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Ik leg wel gewoon een lap over mn doos. Mn cube wil ik natuurlijk wel nog zien in originele staat en zonder doek erop.
ja gerjan en ik hebben toen die verkoop gehouden,en vanaf het moment van bestellen tot het moment van krijgen was iets van een week kan je wel vertellen dat niet alle skins even mooi zijn hoor ,ook al lijkt dat wel op op de fototjes bv zilver chroom zou ik niet nemen ,je ziet er werkelijk elke vlek op en elke onevenheidin de skin. ook de carbon ,deze is veel te donker . maar ja ieder zijn eigen skin zullen we maar zeggen . ik heb er twee over elkaar geplakt namelijk een zilver chroom, en een grijze
PopGamer en Ik hebben samen een skinnetje besteld.. kijk maar ff Hier is de skin van POPGAMER Hier is de skin van mij (LOUIS2)
nu maar hopen dat ze allebei aankomen en dat het niet zo is als bij die ene die skins had besteld van designerskins.com
maar ik d8 dat designerskins.com ook goed was, die stond tog ook in xboxmagazine?? maarja ik krijg m'n skins nu tenminste tnx to louiske(louis2)
Ik heb die van mij ook besteld bij skinefx en geen problemen ermee al binnen een week in huis. En de standaard chrome ziet er zowel op de xbox als de gamecube leuk uit
t-xpe5, lees de volgende keer ff de reply`s van andere, ik heb inmiddels al besteld, maar tog bedankt
Ik weet niet waar je woont; Maar op de vorige pc-dumpdag ( amsterdam-rai ) stond een man met hele mooie skins voor maar 10 euro. het is geen site, maar ik d8 mischien wel leuk om te weten.
Plakken is niet zo moeilijk, gewoon ff je xbox een beetje vochtig maken met water+afwasmiddel, dan leg je de skin er op en kan je hem nog een bewegen, als ie goed is met een theedoek van binnen naar buiten wrijven zodat de sticker vast komt te zitten. succes