GTA:San andreas secrets

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 11 jun 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    San andreas is een groot landschap vol geheime. Er zijn door heel San Andreas wapens, autos en icoontjes te vinden. Ik heb zelf al wat geheime gevonden.

    Ik heb om alles duidelijker te maken stukjes uit de map die ik bij gtagames vandaan gehaald heb. Die map is hier te vinden. Ik heb een link geplaatst omdat ik geen plaatjes kan rippen van Gtagames.nl Gtagames.nl San Andreas map

    Ik heb ze uitgeknipt met paint, en op speciale plekken een pijl gezet. Ik heb de plaatjes geupload op www.imageshack.us

    Als je zelf een plaatje wilt posten zorg wel dat er een herkenbaar stuk op het plaatje staat zodat je het kan vergelijken met de map in het spel.


    Het pijltje op dit plaatje wijst naar een CooP-Icoontje.
    Er staat ook nog een andere rood tekentje op deze map. Dat is een toren waar je een parashut kan vinden.

    [​IMG]

    Bij dit pijltje bevind zich een quad. Dit is in de Red Country naast een klein meertje. Rechts boven in de hoek zie je de strand + steigers van Los Santos. Als je op je map kijkt in het spel dan kun je het vast wel vinden.

    [​IMG]


    En dan mijn laatste plaatje. Dit pijltje wijst naar een top van een heuvel waar zich een grasmaaier, een crossmotor en een oude vliegtuig bevind. (uit de vliegtuig kun je rook laten komen door op rechter thumpstick (klik*) te klikken)
    Het grijse gedeelte daarboven is het vliegveld van San Fiero.
    Ik weet niet helemaal zeker of je daar al (als je nog niet naar San Fiero kan) kunt komen.

    [​IMG]

    Weet je gratis wapens te vinden, armor, autos of andere geheimen dan kun je dat hier melden. Ik heb er een apparte thread voor opgezet anders werd het zon rotzooi in de Gta:confused:an andreas thread.

    _0/
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke tread, ik zou wel iets posten als ik iets heb gevonden.

    greetz wooly
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Dit is een car map

    [​IMG]
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    chill je kan ook de map op zetten waar alle geheimen liggen zoals de hoefijzers , bla bla......... ik zal ef kijken of ik het er bij kan zetten
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Op die manier is zo alles ontdekts :9
    Ik vind het veel leuker om zelf al die dingen uit te zoeken. (met de hulp van jullie natuurlijk. O-)
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  7. mars15

    mars15 Guest

    zal zo ff zoeken heb deze van een gta site natuurlijk :)

    ik ga denk na de missies alles ontdekken
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is eigenlijk niet mijn bedoeling voor deze thread. :'-( :'-( :'-( Al die maps horen meer in de cheat thread thuis. Mij leek het namenlijk gewoon leuk om als iedereen San andreas missies heeft uitgespeeld hier ook doorkunnen gaan op het zoeken van Horseshoes, pearls en zulke dingen :'-( :'-( :'-(
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Grumpiestocean en Mars 15, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie geposte plaatjes anders naar de cheat thread van San andreas te verplaatsen? Ik denk dat het daar meer thuis hoort. De bedoeling van deze thread was om gewoon met zn alle geheime dingen uittevinden. En niet op een kaartje kunnen kijken waar alles is.

    Thnx and no offence _0/ O-)

    /Edit

    Damn ik zou tog sweeren dat ik op mijn vorige post edit gedrukt heb. :mad: Nou ja dan maar zo.

    Sorry voor mijn dubbele post.

    /Edit 2

    Ik heb hier net een kettingzaag gevonden. Het is in San Fiero. Heel vet als iemand al dood op de grond ligt. Dan steekt i zon de kettingzaag in de rug en dat lichaam helemaal shaken }:]

    [​IMG]

    (het is op een tennisbaan)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  10. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de grafiti spuitbus zoeken of de fototoestel...die licht in CJ's Huis...:)...Het klinkt heel logisch maar er zijn altijd mensen die dat vergeten
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    @ HaloTrooper: tis geheimeN met een N erachter, tenminste als je het meervoud van het zelfstandig naamwoord geheim bedoelt. Als je het bijvoegelijk naamwoord als in gehieme dienst gebruikt heb ik niks gezegd
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het mogelijk dat je een nog grotere zeikerd bent? :confused:
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    oke, nu weer ontopic
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    haah die parachute was lachen, maar 2 player is best k*t gedaan, waarom niet gewoon splitscreen *) [maar zo was ook leuk8))
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    OMG, ik heb gisteren een dildo gevonden die je als wapen kunt gebruiken 8)
    Hij lag in de douches van een polititiebureau in een van de dorpjes ten noorden van Los Santos (op het eerste eiland).

    Het dorpje heet Dilmore, en volgens mij staat er LSPD op de gevel van het gebouw.

    Voor de duidelijkheid even aangegeven op de beide kaarten:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zal kijken of ik er nog een foto van kan maken vandaag, voor extra bewijsmateriaal :cool: Het is wel geniaal om met een grote roze dildo iemand de hersens in te slaan _O_
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik was opweg naar Los Santos om die dildo te checken :+ en toen kwam ik plotseling langs de weg ook een bossie bloemen tegen.

    [​IMG]

    Niet zo speciaal maar wel geinig.
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het schijnt dat die bosjes bloemen een functie hebben, maar ik weet niet precies wat (zo ver ben ik nog niet in het spel, heb zelf nog geen bloemen gevonden), misschien bij het krijgen van girlfriends...

    Een ander vraagje: is er eigenlijk een beloning voor die sprayjobs (graffiti)? Ik dacht dat het net als met de hidden packages uit VC zou zijn; bij elke 10 krijg je een nieuw wapen in je savehouse. Ik heb er nu een stuk of 15 gedaan, maar niks, nada, niente.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gaat dit keer niet per 10 maar per volle 100 ;) Je krijgt dan weer wat wapens naar je huis geleverd.

    Ik weet niet wat voor functie de bloemen hebben maar er zijn een stuk of 30 te vinden in San Andreas.

    En als het goed is ligt in elk politie gebouw een dildo.De dildo is best wel een sterk wapen,had mensen in 3 klappen dood 8) (moet op een of de andere manier steeds aan Orgazmo denken als ik de dildo heb :D )
     

Deel Deze Pagina