Platforms Xbox One/Xbox 360/PC Uitgever EA Developer Respawn Entertainment Genre FPS Release datum 13 maart 2014 (Xbox One, PC) 11 april 2014 (Xbox 360)
Ik heb de informatie expres niet gelezen, maar de art ziet er wel nice uit. Ik ben benieuwd wat dit precies gaat worden.
Lijkt een beetje een mix tussen Mech Warrior, Mech Assault en BF eigenlijk. Zo ja, count me in. Hopelijk dat de graphics wat te pruimen zijn, aangezien het wel de Source ENgine is.
In het artikel staat Xbox One en PC. En verder in het artikel zeggen ze dat er ook een 360 versie komt maar gemaakt door een ander team. Dus PS4 is wel mogelijk. Maar zo te zien gaat dat pas bij deel 2 gebeuren. Als het gebeurd.
Is toch wel een dikke exclusive dit, zag er leuker uit dan ik had verwacht Ja het doet erg denken aan CoD maar het doet ook genoeg anders
Vond het vooral verassend dat het gewoon meteen 5 minuten MP gameplay was, ik had niet verwacht dat ze al zo ver waren enige wat je maar hoort is dat ze moeite hebben de studio te bemannen en de juiste mensen te vinden maar ondertussen schieten ze blijkbaar toch lekker op
Had het idee dat ie het stukje blindelings kon spelen (wat ik wel meer bij E3 Live gameplay demo's heb), maar zag er verder wel tof uit. Lijkt me wel een interessante game om in de gaten te houden.
Same, ziet er ook uit als een frisse nieuwe FPS. Zeker met het hele movement gebeuren! (jetpacks/dubbel jumps)