1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live account aanmaken...

Discussie in 'Games' gestart door drissvanbiesen, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. drissvanbiesen

    drissvanbiesen Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Ik zit met een vraagje... Ik heb nu al sinds september een Xbox360... ik heb dus een profiel aangemaakt en ondertussen dus al veel achievements en dus ook gamerscore behaald. Nu ik heb nooit mijn xbox360 op het internet aangesloten, omdat ik geen mogelijkheid tot internet had. Maar als ik nu een account zou aanmaken, ben ik dan al mijn gamerscore kwijt? :eek: en als ik on-line wil spelen moet je dan een Gold hebben of gaat dat ook met silver?

    alvast bedankt!

    Driss
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan met silver wel online maar je kan niet tegen anderen spelen, volgens mij moet je een heel nieuwe profiel maken dus ben je alles kwijt :mad:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    zie:



    [viddler]http://www.viddler.com/player/dd2f5eb6/[/viddler]

    Hier de eerste FAQ die ik gemaakt heb. Ik ben van plan elke week een video FAQ te maken. Dus mocht je een vraag voor de FAQ hebben stuur dan een voice of text message naar GamelifestyleNL. :b:

    In deze eerste faq wordt het volgende besproken:
    • Hoe maak je een account?
    • Hoe maak je een xbox live account?
    • Hoe maak ik een live account aan en behoud ik mijn gamerscore?
    • 1 maand gratis Gold, hoe?
    • Hoe maak je een avatar?


    je behoud je gamerscore
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het liefst enkel antwoord geven als je het echt zeker weet, bespaart weer wat verwarring :)

    Uit het filmpje van Fardo moet alles wel duidelijk worden. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je eventuele vragen nog stellen in de centrale topics bovenaan dit forum. Aangezien deze nu dubbel is, en het antwoord gegeven is, doe ik deze dicht :)

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina