Xboxworld.nl Forums Dit forum wordt mede mogelijk gemaakt door True Server

Ga terug   Xboxworld.nl Forums > Xbox Hardware / Algemeen > Xbox 360 Algemeen/Hardware
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 8 november 2009, 15:21   #16
SjaccoPopino
Stay Frosty

SjaccoPopino's schermafbeelding

Gamertag: SjaccoPopino
[Toevoegen] [Sturen]
@ Dsquared

Je hebt dit topic gemaakt, omdat je vindt dat er in het andere topic te weinig actuele info staat. Lijkt het je dan geen goed idee om een fatsoenlijke startpost te maken? Want de startpost zoals ie nu is, geeft eigenlijk ook nul informatie?! Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is van elke headset de specificaties erbij te zetten, de headsets categoriseren per merk (dus ook meerdere headsets per merk vermelden, want iedereen heeft andere wensen), websites vermelden waar verschillende headsets te koop zijn, bij elke headset voor- en nadelen noemen (voor zover bekend), enz. En dit alles dan in een mooie, nette en overzichtelijke layout! Als je dat allemaal eens zou toepassen, denk ik dat dit een hele handige en bruikbare thread kan worden !
SjaccoPopino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 20:21   #17
Dsquared
Registered User

Dsquared's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SjaccoPopino Bekijk bericht
@ Dsquared

Je hebt dit topic gemaakt, omdat je vindt dat er in het andere topic te weinig actuele info staat. Lijkt het je dan geen goed idee om een fatsoenlijke startpost te maken? Want de startpost zoals ie nu is, geeft eigenlijk ook nul informatie?! Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is van elke headset de specificaties erbij te zetten, de headsets categoriseren per merk (dus ook meerdere headsets per merk vermelden, want iedereen heeft andere wensen), websites vermelden waar verschillende headsets te koop zijn, bij elke headset voor- en nadelen noemen (voor zover bekend), enz. En dit alles dan in een mooie, nette en overzichtelijke layout! Als je dat allemaal eens zou toepassen, denk ik dat dit een hele handige en bruikbare thread kan worden !
Daar heb je een punt. Dat gaat er ook nog wel komen.
Maar alle headsets in de startpost hebben bijna dezelfde specs. Allemaal dolby en bijna even goed. Waar ik op hoop is dat iemand nog met iets nieuws kan komen over nieuwere headsets die op de 360 kunnen.
Maar als iemand wil helpen met de specs compleet te maken dan kan hij pm en.
Maar ik heb vanavond helaas geen tijd, alleen om te copy pasten.
Dsquared is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2009, 21:44   #18
Sooz
Registered User

Ik ben van plan om een Astro gaming headset aan te schaffen maar er is 1 ding waar ik maar niet achter kom

Zit er een knopje aan je draad om je mic te muten ?

Niet iedereen die bij me in een private chat op live zit hoeft te horen wat er tegen me gezegd word door iemand die persoonlijk tegen me praat.
Sooz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 15:02   #19
COLOSSUS NL
Not old, just Older

COLOSSUS NL's schermafbeelding

Gamertag: COLOSSUS NL
[Toevoegen] [Sturen]
Vorige username: Robertarnold
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy Bekijk bericht
ik zeg:
tutrle beach x1!
waarom:
geen batterijen
geen extra stopcontact nodig
über voicechat
lichtgewicht.
..
.niet duur

(heb zelf ook sharkoon)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sliv Bekijk bericht
Deze man snapt het. Ik heb zelf een Turtle Beach X1 en dat ding heeft me altijd trouw gediend. Zit ook nog eens comfortabel en is goedkoop zoals hij zegt. Enige nadeel is dat de draden soms een beetje een zooi kunnen worden bij je xbox, maar als je ze goed wegstopt is dat geen probleem.
Ik heb zowel de x1 als de nieuwe versie van de Sharkoon, heb ook de "oude" Sharkoon gehad, hoop geouwehoer met het instellen van de voicechat, word soms overruled door de ingame voices doordat het over dezelfde speakers komt.
Met de Nieuwe Sharkoon kan je het volume van de voicechat zelf regelen.
Hij zit ook nog eens lekker omdat er oordoppen op zitten met een stoffen laagje. Aanrader.
De X1 is zijn geld meer dan waard hoor, daar niet van, maar wat Fardo al zegt, deze is niet Dolby alleen stereo. Het geluid is goed maar de voice chat is diep(bass/zwaar).
Daar komt ook nog eens bij dat de X1 over een paar oordoppen beschikt die bekleed zijn met een soort van nep leer, plastic dus. Dit gaat na een paar uurtjes gamen lekker kleven en zweten.
Suit your self. De Astro en de Tritton ken ik niet van de Tritton ax360 weet ik wel dat deze hetzelfde is als de Sharkoon x-tatic 5.1 alleen is deze puur voor de Amerikaanse markt. De Astro vind ik wel erg veel geld en vraag me af wat deze meer te bieden heeft als de Sharkoon.

Laatst gewijzigd door COLOSSUS NL : 13 november 2009 om 15:03.
COLOSSUS NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 15:03   #20
Fardo
XBW.nl MVP

Fardo's schermafbeelding

Gamertag: Fardo NL
[Toevoegen] [Sturen]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sooz Bekijk bericht
Ik ben van plan om een Astro gaming headset aan te schaffen maar er is 1 ding waar ik maar niet achter kom

Zit er een knopje aan je draad om je mic te muten ?

Niet iedereen die bij me in een private chat op live zit hoeft te horen wat er tegen me gezegd word door iemand die persoonlijk tegen me praat.
ja

Oldskoolnl.NL Not Old, Just Older / Moderator @ XBOX.COM / XBOXAMBASSADOR
Fardo is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.10
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
©2001 - 2009 Xboxworld.nl
Nederlandse vBulletin-vertaling door Alacer, beschikbaar gesteld door Applinet.
Message Boards and Forums Directory