1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    [​IMG]

    Game: Call of Duty 4: Modern Warfare

    Platforms: Xbox 360

    Uitgever: Activision

    Developer: Infinity Ward

    Genre: Eerste Persoons Shooter

    Release datum:Xbox 360,
    4e kwartaal 2007


    INHOUDELIJK


    Xboxworld Zegt:
    SCREENSHOTS


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    TRAILER


    http://www.gamershell.com/download_18925.shtml
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2007
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er indrukwekkend uit. Ben niet zo'n FPS speler op de 360, maar deze staat toch wel op mijn verlanglijstje :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit word een erg vette game. Ik ga hem zeker halen. Ben blij dat ze even afstappen van het WWII gedeelte.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    een WWI game was ook wel vet geweest.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die oorlog en de Korea oorlog worden helaas nooit gebruikt, altijd WOII en Vietnam (blijft altijd goede stof voor een game, maar toch iets meer diversiteit is altijd welkom).
    Lekker met je peleton 100 meter naar de loopgraaf van de vijand rennen en hopen dat je het haalt. \o/

    Maar om ontopic te blijven ;) : hiermee kunnen ze lekker een soort CS multiplayer maken, past in de tijd. :)
    Ben erg benieuwd, hopelijk kan Infinity Ward ons weer verrassen.
    :thumbs:
    Nu moeten andere makers het ook maar durven om te switchen, kom maar op met de loopgravenoorlog. :b:
     
  6. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dit soort shooters koop ik graw2 wel... blijf gwn bij de WO2
     
  7. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Chaos dan zou het spel wel eentonig worden denk ik , aangezien de meeste slagvelden met loopgraven waren.
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    K speelde net ff CoD 1 op de pc...TDM, maar dat is gewoon niet leuk? Lope, schiete doodgaan, lope..schiete...doodgaan....lope...schiete.....

    Zit geen tactiek in..
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ben juist fan van WWII shooters, ik vind het dus jammer dat ze daarvanaf stappen. Toch zal ik em pre-orderen omdat ik Call Of Duty de lekkerste shooter vind, met name deel 2 was de shit. Ben dus blij dat Infinity Ward deze game weer in handen heeft.
     
  10. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    TDM kan ook zeker wel tactiek in zitten in teamverband, maar CoD2 search and destroy heb je al helemaal tactiek nodig.. Helemaal als je in teamverband speelt
     
  11. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Duhh TDM is Team DEATHMATCH , oftewel wie het meeste killed. Voor tacktiek moet je SD spelen.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Als ik geld over heb na IV, Halo 3, Assassins Creed en een jaar Xbox Live + controller dan koop ik deze er nog wel bij ^^
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant jammer dat ze van de wo2 genre zijn afgestapt, maar aan de andere kant komen er ook al zat wo2 shooters uit, zoals bia3 om dezelfde tijd, en zitten we echt tewachten op 2 wo2 shooters die allebij goed zijn?

    het kan leuk zijn, maar dan moeten zel wel die chaos houden die cod2 had, en niet een beetje de kant van rb6 opgaan, die ene screenshot waar 1 sas member een smoke, of wat dan ook naarbinnen gooit, baart me zorgen aangezien dat een beetje op rb6 lijkt.

    ik hoop eerlijk gezegd dat er net zo weinig taktiek bij komt kijken als bij cod2, gewoon dekking zoeken, lopen en schieten, met hele vette effecten, voor taktiek speel ik wel rb6 of bia
     
  14. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij! Infinity Wards is weer lead designer en het zal dan ook wel een eis van IW zijn geweest om een andere weg in te slaan met CoD. Ik zag in de trailer wel veel bekende COD3 shit. Ik hoop dat ze van de gescripte manier van spelen afstappen maar weinig kans.
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Zoo jammer, bij die screens denk ik totaal niet aan COD, ze hadden t gewoon een andere naam moeten geven en dan COD4 gewoon weer WOII, er zijn zat mensen die, net als ik, ontzettend van WOII houden, dus die game zou dan toch wel worden verkocht..
    Mijn hoop lag bij Hour of Victory, maar nu die ontzettend kut blijkt te zijn, is COD: WO helemaal van de kaart, ik baal er heel erg van. Hopen dat MOH:A en BIA wel weer lekker ouderwets rammen is...
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk.

    Er viel weinig nog te veranderen en ze hebben al 3 WO 2 games gemaakt.
    Als je die zo goed vind ( ze zijn ook goed) blijf je die toch spelen?

    Ben wel benieuwd naar de multiplay mogelijkheden hiervan.

    En als we het over WO 1 hebben daar kun je heel moelijk een leuk spel van maken.

    Automatishce geweren en sniper kwamen zeer weinig voor.

    Het was voornamelijk in een loopgraaf zitten en wat schoten met rifle uitwisselen met andere loopgraaf.

    Als ze op een week 100 meter land innamen mochten ze blij zijn.
     
  17. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit !:thumbs:
     
  18. Remco

    Remco Guest


    Tis ook wel een goed idee, maar tis geen COD. Het is leuk dat Activision met iets anders komt, maar dan moeten ze het ook een andere naam geven...
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, alleen als de titel cod verkoopt eigenlijk zichzelf al, maar een klein percentage (wij dus) zijn er die echt goed kijken naar games of het leuk wordt of niet, meeste kijken af en toen in de bart smit en zien call of duty liggen, kijken wat plaatjes op de achterkant en pakken ze mee,

    als ze een andere titel hadden gegeven zouden er al snel mensen overheen kijken
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Ja daar heb je gelijk in, maar ik hoop toch wel stiekem dat ze nog met een WOII shooter komen, al is het maar voor de liefhebber, zoals ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina