1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBL Arcade] Gauntlet

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 jun 2007.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit spel heb ik in het begin een keer aangeschaft, maar in je eentje is er niets aan. Nu zou ik best eens het spel willen uitspelen met 4 man co-op en wat achievements hiervoor willen halen. Anders ligt het spelletje alleen maar stof te happen.

    [​IMG]

    Dus wie heeft er zin om vandaag of een andere keer co-op te doen?
    Meld het maar hier, of voeg me toe op Xbox Live.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel meer XBLA games die een eigen thread hebben, dus zie niet in waarom voor Gauntlet niet. Maar ik heb dit spelletje ook, was mijn eerste XBLA game. Heb het om precies te zijn....twee keer gespeeld ofzo 8) Maar je (de topicstarter) staat geloof ik al in mijn lijst, dus je mag me altijd Inviten als ik een keer op Live zit. Xbox Live, dus niet Windows Live want voor Gauntlet ga ik m'n 360 niet aanzetten :+
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, er mag best een eigen thread voor Gauntlet zijn. Maar dan wel met een goede startpost en deze vraag kan dan hier.

    (sorry dat ik steeds de mod uithang|:-|:-|:-|:-)
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je had zelf ook de bomberman thread gemaakt porschefan ;)
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar als een game een eigen thread krijgt, moet ie ook een goede startpost krijgen.:)

    anyway omdat ik hier eigenlijk niks zinvols te zeggen heb (over de game dus, en over Dazlindragons vraag), i get the f`ck outta here
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mijn vraag was alleen; wie er een x zin heeft om deze game coöp te spelen, dan hoef ik echt geen mooie startpost te maken hoor.
     
  8. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit de centrale thread wordt voor dit spel is misschien een fatsoenlijke startpost wel nodig.

    Maar als mijn 360 terug is van de reparatie wil ik graag wat online spelen hoor.
    Vind het zelf een extreem leuk spel. Vooral met z'n vieren online :).
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oke, ik zal je wel even toevoegen alvast. ;)
     

Deel Deze Pagina