1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    [​IMG]

    Uitgever: Rockstar Games
    Ontwikkelaar: Rockstar Vancouver
    Genre: Free Roaming en Actie
    Release: 7 Maart 2008
    Consoles: Xbox 360 & Wii [In 2006 uitgekomen voor de PS2]

    In Bully: Scholarship Edition speel je de rol van de scholier Jimmy Hopkins. Jimmy is meerdere malen van verschillende scholen afgeschopt en krijgt op de school Bullworth eigenlijk zijn laatste kans. Op school wordt Jimmy lastig gevallen door pestkoppen, vervelende leraren en zal hij er als puber alles aan doen om een vriendinnetje te scoren. Jimmy kan vrij op Bullworth rondlopen en daar allemaal verschillende opdrachten doen. Deze opdrachten hebben vaak te maken met het helpen van andere schoolkinderen om zo wat populairder te worden.

    Als je geen zin hebt om de normale missies te doen, kun je ook één van de vele minigames spelen. Jimmy kan bijvoorbeeld ook lessen volgen om nieuwe dingen te leren. Deze lessen vormen slechts enkele van de vele minigames die Canis Canem Edit rijk is. Op de kermis valt ook genoeg te doen, je kunt daar bijvoorbeeld ballen gooien op bewegende doelen en racen in karts.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Screens van PS2, er zijn nog geen screens voor de 360

     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  2. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of dit wat wordt, op zich lijkt het me wel leuk voor even maar niet echt als een full time spel. Achja wel een kans voor degene die gepest wordt om even lekker terug te pesten!\o/:thumbs:
     
  3. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij benieuwen wat bovenstaande betekent voor de graphics.
    Zouden ze daar veel aan doen voor de 360?
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denkt niet zoveel, net iets meer opgepoetst lijkt me.
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dan zouden ze de textures helemaal moeten vernieuwen, en ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
     
  6. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game, ik heb m op mijn PS2 gespeeld en ik moet zeggen dat ik m vrij tof vond.
     
  7. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik dus echt een goeie zaak!
    Ik wou deze game altijd al spelen maar ik had geen ps2 , En nu kan ik hem op me 360 spelen \o/
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hopelijk is het prijskaartje 30 a 40 R* kennende.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    BUMP!

    Iemand screens / info van de game ? Moet zo langzamerhand binnenkort uitkomen maar nog helemaal geen info.
     
  10. Drogba

    Drogba Guest

    Deze game zal hopelijk hetzelfde prijskaartje krijgen als Table Tennis toen kreeg. Ik heb nooit een PS2 gehad en was altijd wel benieuwd naar deze game, mooie zaak dus.
     
  11. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al op de ps2 gespeeld, toen van iemand geleend. Hij is wel leuk alleen ik had niet de motivatie om hem uit te spelen want het is veel van hetzelfde.
     
  12. Remco

    Remco Guest

    tsja ik weet niet hoor, ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze game, misschien een beetje een kinderlijke versie van GTA?!

    Maar over de graphics, als het een goeie game is, maken de graphics niet uit. Ik speel nog steeds GTA:confused:A op de 360. En om nou te zeggen dat dat het allermooiste spel is...
    Het is wel het beste spel, daar niet van..
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik wou deze game altijd al een spelen. Het was alleen dat toen ie eenmaal uit kwam ik al pas een 360 had en dan ga je automatisch alleen nieuwe games spelen. De Grahpics maken me niet uit, als er maar een leuk prijskaartje aan komt. Anders zal ik wel nog een keer voor de PS2 Versie gaan.
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had hem laatst bijna gekocht voor me ps2 maar nu ga ik hem lekker kopen voor de 360! Met achievements en betere graphics, yeah.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wanneer komt ie eigenlijk uit?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Deze Winter. Meer niks bekend, zal Rockstars site wel is checken.
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien het aanschaffen waard als deze rond de €30 of €40 in de winkel komt. Dit leek me een leuke game toen het voor de ps2 uitkwam(hoopte ook dat ie voor de xbox uitkwam, want daar kwam niks meer voor uit), maar dat is nou ook al een jaartje geleden, dus zullen ze er vast niet €60 voor vragen :confused:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb de beginpost geupdate, was echt bagger eerst. Kan een mod trouwens de titel veranderen naar Bully: Scholarship Edition

    Nog een paar maandjes, vind het alleen zo vreemd dat je er helemaal niks over hoort.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  19. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump,

    Is er nou al meer info over deze game? En is er al 'n vaste release?
     
  20. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Bully: Scholarship Edition - Price and Release Date Confirmed
    Written Friday, January 04, 2008 by Alan Pettit


    Rockstar Games is best known for its Grand Theft Auto series, but Wii and Xbox 360 owners will soon discover another worthy title in its library. Bully: Scholarship Edition arrives on Wii and 360 on March 4 in the US and March 7 in the UK. Both version are priced at $49.99 and include the original game along with a bevy of extras.

    Developed by Rockstar Vancouver, Bully puts you in the shoes of precocious Jimmy Hopkins. Stuck in Bullworth Academy, a stuffy private school for youths, Jimmy must deal with the common problems of youth. There are various cliques from jocks to geeks to socialize with (or avoid), girls to woo, classes to ditch, teachers to mock. This is a game of social networking and in that way a tongue-and-cheek attempt at simulating adolescent life in school.


    Added to the original PS2 version are eight new missions, four new school classes (biology, music, math and geography), new unlockable items and clothing, new two-player offline minigames, new awards and, of course, Achievements.
    [va IGN]


    7 maart dus \o/ :)
     

Deel Deze Pagina