Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Officiële website - Opmerkingen [gb]The Saboteur[/gb] Platforms Xbox 360 * Uitgever * Developer * Genre Free roaming stealth * Release datum Q4 2009 [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] [GT]23728[/GT] ^top [gb]Achievements:[/gb] NNB ^top [gb]Officiële website:[/gb] http://www.pandemicstudios.com/thesaboteur/ ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Ziet er goed uit. Klinkt erg goed. Hopen dat het ook daadwerkelijk goed wordt! Eentje om in de gaten te houden dus! ^top[/QUOTE]
De trailer is zo mooi... Verbaasd me eigenlijk dat nog niet eerder zo'n Sin City effect in een spel is gebruikt.. [yt]y1L-dHFgD2E[/yt]
ik vind de stijl wel erg grappig, met dat zwart wit en als je dat gebied dan gesaboteerd hebt dat het dan weer gewoon kleur word. lijkt me leuk, alleen jammer dat ik wel een beetje genoeg heb van al die WO II games
@ Oliebol Ja maar dit is toch wel weer een hele andere wending in de WO II games. Stealth is hier eigenlijk nog nooit echt toegepast. En bij alleen de trailer spat de sfeer er al echt vanaf.
Het concept en het idee lijken mij echt geweldig, nu wachten op een officiele releasedatum en meer info.
KICK!!! Zo, ik zat eens even de oudere threads door te spitten en toen kwam ik hier uit! Is er onlangs nieuwe info?
Ziet er wel aardig uit allemaal. Leuke titel om in de gaten te houden denk ik. Over de startpost: er staat nog 2008 bij release. Dat wordt lastig om te halen denk ik.
De startpost moet zoieso nog worden aangepast aan het nieuwe format, dus dat kan dan mooi in 1 keer gebeuren.
2e paar screens ziet er echt totaal verschillend uit van de eerste. Maar ziet er mooi uit Ben benieuwd!
Commandos heeft het gedaan. Maar klinkt erg vet allemaal! Ik krijg nooit genoeg van WOII dus waarom ook niet.
WO II Parijs Free-roaming Mooie graphics Kan niet wachten! Edit: Ach, ik kan het niet laten. Aangezien toxito er blijkbaar geen zin in heeft, startpost gemaakt.
Haha lol. Ik was hetzelfde van plan gister. Maar toen hoopte ik al dat jij het een leuk spel vond en daar volgt altijd een reactie op. Wat me opviel in die trailer is dat ik hem niet echt Iers hoor praten. En btw op de site staat nog steeds het logo van EA is die is nog steeds de uitgever.
Is dan ook al een oude trailer he. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe. En voor die fout van de uitgever moet je bij Mirik zijn.
@DulleNL Had deze game al haast voor dood verklaard en de nieuwe screens ook nog niet gezien But hey, your startpost is better anyway