GoW Live 3.0 Prijzen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie begrijpen was ik op het moment dat ik dit emailje kreeg blij met deze belofte. Nu had ik hem liever niet gehad omdat het blijkbaar niets anders dan valse hoop is geweest.

Toen qG de winnaar van dit toernooi geworden was is er een email naar Mirik gegaan met het adres van Ken (Experienz) erin. Daarbij werd vermeld of hij s.v.p. alle prijzen daarheen kon sturen omdat het daar verder verdeeld zou worden.

Jammer genoeg heb ik hier, ook na aanhoudend vragen, geen antwoord op gekregen. Vervolgens heb ik geprobeerd, via het msn adres die ik via een mod gekregen had, het via msn op te lossen. Ook hier is ondanks dat hij veel online was niet op gereageerd. Na lang aanhouden en 'spammen' heb ik de moed opgegeven omdat het ook niet mogelijk bleek te zijn een telnr. te krijgen.

Ondanks de mooie belofte heeft dit dus alleen maar voor valse hoop en veel frustratie gezorgd. Bij deze wil ik Mirik (de baas van xbw) even persoonlijk bedanken voor deze prachtige medewerking wat toch al snel zo'n 30 a 40.000 views heeft getrokken terwille van zijn website.

:thumbs:

Ps. Vergeef me mijn sarcasme, maar het is echt stijlloos hoe hier met me omgegaan is. Graag krijg ik alsnog een reactie (goed of slecht, als ik maar eens een reactie krijg). Ook zou ik graag eerst een berichtje van de mods krijgen voordat dit topic verwijderd of gesloten wordt. Arjan weet volgens mij van de afspraken die tussen mij en Mirik zijn gemaakt.

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je even de naw-gegevens van EXp3r1EnZ aan mij doorgeeft, zorg ik ervoor dat ze bij Mirik terechtkomen, en hij de prijzen alsnog z.s.m. opstuurt. :)

Onze excuses voor dit misverstand!

Edit 7 september 2007:

Alles is gelukkig opgelost. De prijzen zijn afgelopen week de deur uit gegaan, en EXp3r1EnZ heeft ze inmiddels ontvangen. Veel plezier ermee! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina