1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Kane's Wrath

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 11 sep 2007.

  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Command & Conquer 3: Kane's Wrath

    [​IMG]

    Informatie:

    In de eerste uitbreiding voor Command & Conquer 3: Tiberium Wars, met de titel Kane’s Wrath, zullen gamers de herrijzenis van NOD en hun charismatische leider Kane volgen na te tweede Tiberium oorlogen. Ook zullen gamers door de derde oorlog moeten spelen een verder de verhaallijn volgen. De campagnemodus zal wederom vergezeld worden van de High Definition video’s met echte acteurs en Kane en een aantal bekende en nieuwe acteurs zullen hen rentree maken. Ook zal er een ‘Global Domination’ modus in de titel zitten die te vergelijken is met Risk. Spelers zullen de wereld rondgaan en hun legers op verschillende plekken opbouwen en kunnen behouden als ze naar andere campagnes trekken. Zo zullen gamers een langere en meer globale campagne vol kunnen houden om te overwinnen.

    Natuurlijk zullen er nieuwe eenheden, opwaarderingen, krachten en gebouwen te vinden zijn voor alle nieuwe facties en zal elke groepering een tweetal sub-facties hebben met unieke eigenschappen, krachten en speelstijl. Er worden twee dozijn nieuwe multiplayerlevels toegevoegd en er zal een speciale ‘Radio interface’ beschikbaar zijn in de Xbox 360 versie waarmee spelers overal op het slachtveld razendsnel commando’s kunnen geven aan gebouwen en eenheden, zonder te moeten verplaatsen naar deze eenheden of gebouwen zelf. Een eigenschap die overgenomen wordt van de PC-versie en het mogelijk maakt voor spelers om nog efficiënter hun legers te besturen en op te bouwen.

    Of deze uitbreiding in de vorm van een DVD of download zal zijn is nog niet duidelijk

    Uitgever: EA Games
    Ontwikkelaar: EA LA
    Genre: Sci-Fi RTS
    Release: Q2 2008

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1635/command--conquer-3-kanes-wrath/

    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Trailer: http://www.gamespot.com/video/942785/6178129/command--conquer-3-kanes-wrath-official-trailer

    Command & Conquer 3: Tiberium Wars

    http://forum.xboxworld.nl/showthread...96#post2492096
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er opzich best tof uit, misschien dat ik deze uitbreiding wel ga halen :)
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hebt genoten van C&C3: Tiberium Wars dan lijkt me dit een must have :D
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    gaan we hier ook gewoon praten over c&c tiberium wars?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, hij staat nog steeds op m'n HDD geïnstalleerd maar heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Misschien dat dit nieuw leven in weet te blazen idd :)
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me leuk en denk dat dit C&C weer nieuw leven in gaat blazen bij mij dan. maar hoop dat die niet te duur word
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    29,99 bij de FRS , da's toch heel erg netjes :)
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    vindt de controls met die cirkel en van daaruit al je orders geven echt geweldig gevonden.
    Als ze nu nog durven zeggen dat rts niet goed kan op een console dan ...... ja wat eigenlijk.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis niet zo dat het niet goed kan maar het is gewoon als feit niet te ontkennen dat het op de PC beter werkt door de combinatie muis en hotkeys.

    Maar goed, even on-topic : heb deze uitbreiding een tijdje geleden gehaald en ik vind hem wel de moeite waard. Het wist het spelletje bij mij in elk geval weer even nieuw leven in te blazen ! :)
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en een ferrrari rijd ook lekkerder dan mijn fiat uit 2000, hou nou toch eens op met deze vergelijking te maken we weten nu wel dat het op de pc allemaal beter is.:thumbs:
     
  12. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog steeds tiberium- + tankrush gameplay?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen maar in principe begin je zelf over die vergelijking d.m.v. het vetgedrukte wat je daar zegt. Ik haak daar vervolgens op in, en dan kom jij weer met een totaal andere vergelijking aanzetten om daarna te zeggen dat we moeten ophouden met het maken van de vergelijking.

    Maar euh, wist je dat het op de PC allemaal veel beter is. En dan met name RTS ?

    Oke dat laatste was flauw, ik zal nu ophouden goed ? ;)
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuhhh met wat maak ik een vergelijking dan en waar staat dat dan.
    Ik geef alleen aan dat bv mensen zoals jij altijd roepen ja maar het kan niet een rts op een console dat werkt niet met die controller en met een muis en toetsenbord gaat het veel sneller. Nee het gaat wel degelijk een rts op een console en dat is wat ik zeg.
     
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet indenken dat dit anders zou zijn hoewel ik het geen negatief punt vind :)
    Is er misschien iemand die het (online) al gespeeld heeft ?
     
  16. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien iemand die mij kan vertellen wat de achievements hierbij zijn,, vind ik namelijk altijd leuk om te weten..:p
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klikje :)
     
  18. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx.. had ik ff nodig.. heb het spel gister gehaald echt super vet.. :D
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit zelf ook al te twijfelen...is het nog wat? Speelt het net zo fijn als e C&C3? En is er idd ook nog van alles erbij?
     
  20. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    het speelt zelfs beter als C&C3 TW,, hier zijn nog 6 legers er bij gemaakt met af en toe wel wat afgeleid van het vorige deel.. maar dit is dan ook een soort uitbreiding dus maakt niet echt uit..

    super vet gewoon..:d
     

Deel Deze Pagina