1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een goedeavond, het is tijd voor het derde deel van Viva Piñata. Misschien kijken je vrienden je raar aan, maar de echte gamer weet wel dat dit een hele leuke game is. Rare is back!

    [​IMG]

    Naam game: Viva Piñata.
    Platform: Xbox 360
    Release: Reeds verschenen
    Online: Ja


    screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata' (deel 1)
    Deel 2
    XBW Review: Viva Piñata
    Twee maffe trailers van schattige en kleurrijke Viva Piñata
    Zes nieuwe screenshots van Viva Piñata met in-game menu’s
    en natuurlijk is er nog meer te vinden op de frontpage
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    de schatgraver kan je huren, maar dan moet je volgens mij wel rond level 26 ofzo zitten, ik zelf ben nu level 29. ga zondag weer verder met via, heb eerder geen tijd :eek:
     
  3. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf idd een heerlijke game. Wat ik alleen echt jammer vind, is dat Rare geen dlc meer maakt voor deze game. Verder vind ik het een van de origineelste games van de laatste jaren. Build with fun!
     
  4. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er toevallig iemand voor mij een quackberry. Ik krijg het maar niet voor elkaar om dat beest in mijn tuin te krijgen. Ik heb een hoop andere dus laat maar weten welke je ervoor terug wilt.
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik overweeg dit spel te gaan halen _O_
     
  6. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord........ Doen
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten, meer dan 50 uur heb ik er lol aan gehad :thumbs:
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan meerdere tuinen hebben heb ik begrepen maar als je een nieuwe tuin maakt heb je dan nog al je geld en upgrades.
     
  9. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dit spel binnenkort maar eens ga kopen, al die vrolijke kleurtjes enzo zijn veels te stoer om te laten liggen :)
     
  10. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zekers een vet spel. dus kopen
     
  11. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je een 2de of 3de tuin begint neem je je geld mee, je ervaring en alle upgrades. Dus alles blijft hetzelfde.

    Wat ik hem gedaan is 1 tuin met alleen maar gras en bomen. En 1 tuin met alleen maar water met een paar eilanden. Op deze manier kun je alle pinatas wel krijgen.
     
  12. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    maybe 1984 goede tip, denk dat ik zo maar eens een tuintje erbij aanleg. ben nu level 30 met het spel...trouwens vind die schatgraver wel eens wat, ik heb een dik lelijke mijn in mijn tuin, en die kerel heeft nog nooit iets gevonden.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je lang genoeg wacht krijg je een Dragonache.
     
  14. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ook zul je zien dat er af en toe iets opgegraven is. Zoals een goudklompje of zo die je dan weer kunt verkopen. Ook heeft het zin om bij de winkel van die zwerver (kan ff niet op zijn naam kopen) een schatdetector of zoiets te kopen. Dan vind hij vaker iets in de mijn.

    En zoals chorus al zij. Lang wachten en dan krijg je de dragonache. Bij mij duurde dit 60 in-game dagen.
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0

    Supervet bedankt en hebben jullie allemaal zo'n zwaard in jullie tuin zodat er geen schurkies in je tuin komen. Of heb je ook andere manieren om bijv proffessor pester weg te krijgen.

    En hoe verdien jullie geld ik kom maar net boven de 20000.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  16. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    nee heb gewoon zo'n zwaard gekocht. is echt de makkelijkste manier. Er zijn volgens mij niet echt manieren om ze weg te houden.

    Ik weet niet welk level je ondertussen bent, maar het planten van dure planten, fertilizen en dan verkopen gaat heel snel qua geld verdienen. als je bijvoorbeeld de orchidee zaadjes kunt kopen. Zaadjes kosten 99, 3 x fertilizer kost 51. Als hij volgroeit is kun je hem verkopen voor 1800. Als je er dus 20 tegelijkertijd plant gaat het heel hard.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het met pepers gedaan, eerst koop je veel peper zaadjes van 22 munten. dan gooi speciaal zaad over de pepers ( 3 keer ) en dan kan je 1 peper voor 400 verkopen.
     
  18. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog een idee hoe ik de dragumfly in mijn tuin krijg. Ik heb alles wat ik moet hebben. 12 x zon lisdodde plant, genoeg water. Hij komt gewoon niet. Ik zit nu al 15 ingame dagen te wachten.
     
  19. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die speciale gieter(een keer water geven en hij blijft op goede hoeveelheid) gekocht hebt, volgens mij bij die zwerver, gewoon je hele tuin vol met eiken, een keer water geven en dan maar laten groeien en uiteindelijk verkopen
     
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk pinata's van de ene tuin naar de andere verzenden.
     

Deel Deze Pagina