1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0


    [​IMG]

    [gb]Formule 1 2010[/gb]

    Ontwikkelaar:Codemasters
    Uitgever:Codemasters
    Genre:Simulatie Racer
    Platform(s):Xbox 360, Playstation 3,PC
    Spelers:1-12
    Releasedatum:24 september
    Officiële Website:http://formula1-game.com
    XBW Gamepage:http://xboxworld.nl/game/1785/formula-1-2010/

    [gb]Informatie=(/gb]

    Beleef de glamour, druk en opwinding van 's wereld spannendste motorsport als F1 2010 naar het circuit dendert met alle officiële coureurs, teams en circuits in de langverwachte 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™.

    Neem het op tegen FIA FORMULE ONE WERELDKAMPIOENEN™ als Michael Schumacher, Lewis Hamilton, Jenson Button en Fernando Alonso, en race tegen het voltallige deelnemersveld uit 2010 op terugkerende circuits als Canadian Grand Prix, Abu Dhabi en Singapore’s dramatische nachtrace in Full HD. Debuteer voor alle anderen op het gloednieuwe Koreaanse circuit.

    Aangedreven door Codemasters’ EGO Game Technology Platform, komt de wereld van de FORMULE EEN tot leven met spectaculaire graphics, authentieke hantering, dynamische weereffecten en vooraanstaande schademodellen en een serie gamemodi bestaande uit Quick Race, Career en Online Multiplayer.

    F1 2010 neemt je op zindere wijze mee naar het hart van DE FORMULE ONE™. ​

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]





    [gb]Verder=(/gb]

    Formule 1 is awesome. :cool:

    Met dank aan Zeepsop voor deze startpost.​




    Originele startpost (niet van de game zelf):
    Weet iemand iets over de rechten van de Formule 1 weet dat Sony ze heeft en dat ze afgelopen zijn maar weet iemand nog wat meer??

    groeten,

    een groot F1 fan

    !!post je hier iets een artikel bijvoorbeeld zet je bronnnnnn erbij!!

    \o/ raikkonen \o/

    king
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Nog niks bekend. Wel gaat Microsoft de software maken voor de standaard ECU's voor komend jaar, dus misschien dat hier een deal uit kan rollen.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    ja misschien (heb gehoord dat codemasters ook iets wil samen met EA maar dat lijkt me scht niks)
     
  4. The Flash

    The Flash Guest

    Yay, indd Raikkönen man! Maarja verder, ik denk en ik hoop dat er nu eens wat verandering in gaat komen, dus dat er ook een F1 titel op de 360 uitkomt. Mjah, maar even afwachten dus. Btw, race gezien vandaag? Echt super man, nou maar hopen dat Hammilton en Alonso beide geen punten halen volgende race, en dat Raikönen wint. Mjah, erg onwaarschijnlijk helaas :'-(, maar hopen kan geen kwaad. :D
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    he zeker heb ik de race gezien 7.00 zat ik voor de buis. Mooie race zeg heb de hele buurt wakker gemaakt toen Hammilton "zn wagen in de grindbak parkeerde". En nou maar hopen ja, helaas weinig kans.

    360 rocks
    Raikkönen rocks harder
     
  6. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik heb vanmorgen ook de hele buurt wakker gemaakt maar dan omdat ik erg hard aan het vloeken was toen Hamilton zijn auto naast de baan zette...

    Lewis Hamilton F1 world champion 2007.'
    _O_ McLaren Mercedes _O_
     
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat ik meer een Motogp iemand ben, maar ik vind de forumule 1 games ook erg vet om te spelen, volg ook meestal wel de races. Maarja hopen maar dat formule 1 gewoon op alle consoles komt, dan is iedereen blij.
     
  8. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hamilton is leuk, maar als hij de volgende schumacher is hoeft hij voor mij niet. iedereen liet voorheen te klagen hoe schumacher alles won, en al die klagers lopen nu achter hamilton aan. Wacht maar tot hij het weer net zo saai maakt al toen schumacher reed.

    ik heb liever een spannende competitie dan een goede rijder.

    maar ik zit hier ook met mijn vinger gerkuis voor een goede F1 game op de 360
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Yes volgens mij is het officieel :

    Earlier today, leading games developer and publisher Electonic Arts confirmed that the company had purchased rights to develop Formula 1 games from Sony Comeputer Entertainent Europe.

    The first game to be developed by EA Sports, F1 2007, is due to be released in November.

    We are pleased to announce that we can exclusively reveal more details of the coming game, from a private interview with chief designed Jeff Greenbrook.

    "As you already know, F1 2007 will be released for all three major home consoles - the PS3, Xbox 360 and Wii. But you may not know that there are planned versions for handhelds, too.

    "I am sure that this will have many gamers excited around the world."

    Following this news, other, more minor points were also revealed by Greenbrook.

    "F1 2007 will be EA Sports' most realistic racing sim yet," he states. "It will feature live-action pitstops, manual gear changes and even a flag system.

    "Handling has also been taken into account, with tyre wear affecting how well the cars can powerslide."

    Formula 1 fans were eagerly awaiting the news of who would develop the future F1 games

    Eindelijk de xbox 360 met een F1 game :)

    Ai ik lees net dat dat dat bericht fake zou kunnen zijn , aangezien EA nog niets officieel heeft gemaakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2007
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist een aantal offtopic berichten verwijderd.
    Het gaat hier over een Formule 1 game en het gaat hier niet over welke voetbalclub beter is.
    Voor een discussie over het huidige Formule 1 seizoen kun je trouwens terecht in de F1 seizoen 2007 thread terecht.
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks man gelul over voetbal ergens anders!

    en ook thanks voor die topic

    en hopen dat het waar is x-junk
     
  12. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    rijd shumacher dan niet meer?
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen Ralf.
    Als je niet weet dat de beruchte Michael Schumacher niet meer rijdt ben je wel een F1-fan:cool:

    Maar dat bericht lijkt mij wel fake. Hoe kunnen ze nu ineens aankomen met F1 2007 voor de xbox 360 voor de maand november:confused:
    Laat ze ff verder dromen, het zou vreemd zijn dat je dit een maand van tevoren krijgt te horen, zonder ook maar 1 screenshot/filmpje te hebben gezien!
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    lol... dat kun je zo wel lezen als je die qoutes leest... ten eerste, november 2007? dacht het niet, eerder november 2008, dat is al zwaar verdacht.
    En de manier waarop dit hele verhaaltje is opgesteld ook, ziet er erg nep uit met uitspraken zoals:

    "Handling has also been taken into account, with tyre wear affecting how well the cars can powerslide."

    "It will feature live-action pitstops, manual gear changes and even a flag system." nee!? manual gear "changes"? :lol: die EA ook.. zo innovatief.

    "Sony Comeputer Entertainent Europe" ??? |:-

    jammer, ik wou graag dat het zo was... maar tot dusver alleen maar geruchten dus.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    F1 wagens die gaan powersliden!? 8)
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een f1spel wil spellen doe ik weer een raceje gp2
    http://www.youtube.com/watch?v=NAigrVc_Njk&mode=related&search=

    Blijft voor mij nog steeds het vetste f1 spel (en het lelijkste inmiddels maar dat boeit mij niet ;) ) Circuits worden elke week wel weer geupdate door iemand, zelfde geldt voor de auto's, carshapes etc.

    gp2 _O_
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    GP2 was echt ubervet ja!
    F1 07 die in november uitkomt is bullshit. November 2008 zou best kunnen, maar dan hoort het F1 08 te heten.

    Beetje jammer dat iemand zo'n zielig fake gerucht doet.
     
  18. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    EA en een jaarlijkse licentie = crapgames, dus november halen ze wel!
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    gelijk heb je jigsaw maar ik geloof er eigenlijk niks van.
     
  20. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ben ik het niet mee eens.

    Fifa 08
    Madden 08
    NHL 08

    Alle 3 zijn het top games. Ik word een beetje moe van al dat gezeik op EA.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina