1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 Koopjesjacht!

    We kennen het principe onderhand wel, als je ergens een leuke aanbieding hebt gezien, laat het ons dan weten door hier te posten! Overigens heeft Shriko een tijd geleden enkele idealen opgezet van hoe je je koopje zou moeten posten:





    Wat is deze thread niet?
    - Dit is geen XBazar, je eigen games verhandelen doe je maar in dat forum
    - Geen advertentiethread voor je winkel of Xbazaar verkoop
    - Geen topic over de games zelf
    - Geen inkoopacties organiseren, melding maken van dergelijke acties mag wel
    - Geen Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic
    play-asia aanbiedingen linken mag dus wel, maar pagina's lang offtopic praten over verzendkosten e.d. doe je maar in bovenstaand topic

    Laat het spotten beginnen. \o/'


    Sites om in de gaten te houden:
    Gamehubs
    Play-Asia
    BudgetGaming
    Dynabyte Koopjeshoek



    Vorige delen:
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
     
  2. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    heb het ook al in CoD4 topic gezet hier CoD4 voor 59,50 incl verzenden en je krijgt hem een dag voor release het gaat via www.gameorder.nl
     
  3. Kooi1980

    Kooi1980 Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2008 voor 39 euro bij play.com. Het is wel de 'deal of the day' dus het geldt nog voor de komende uurtjes als het goed is.

    Edit: sorry, in mijn haast over het bericht van Kooi1980 gelezen.
     
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Omdat mijn link aan het einde van de laatste thread gepost is, hier nog een keertje:

    www.gamehubs.com

    Site ziet er niet uit, echter ik heb net CoD4 daar besteld en direct een mailtje met vragen richting hun gestuurd.

    Binnen een uur netjes antwoord, echter wel in zeer gebrekkig Engels.

    Betaling via Pay Pal die je tegenwoordig rechtstreeks aan je eigen rekening kan koppelen. Het schijnt dat je met Pay Pal aardig op safe speelt trouwens.

    Ik hou jullie op de hoogte:)
     
  7. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd!
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom zijn al die games daar maar €35 euro :confused:
    Nu ga ik toch wel twijfelen of het wel kan. nou ja eerst maar op Kevf wachten dan ;)
     
  9. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de spellen daar wel regio vrij?
     
  10. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo te zien zijn de regio's hetzelfde als bij play-asia. Ik las net de "About us" pagina door en ze zijn gevestigd in Singapore.
    Op zich wel mooie aanbiedingen daar. Alleen snap ik niet waarom het dan zo onbekend is. Staat dat ze al een paar jaar bezig zijn.
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik ken wel wat lui uit Singapore van anime blogs.
    Kan daar wel ff vragen of ze die shop kennen en hoe dat met regio's/talen zit.
    Prijzen zien er iig interessant uit, maar waarom is alles in ponden ipv dollar/euro/singapore dollars?

    /edit: Hmmm, het is alleen een internetwinkel zo te horen. Twee van de mensen waar ik wat mee heb gesproken kenden de site, maar hadden er beide nog nooit wat besteld.
    Verder via google wat info gezocht, maar vond vooral Deense sites(die mijn Foxlingo kennlijk niet leuk vind om te vertalen :mad: ) en een Engelse site, maar heb geen negatieve reacties kunnen vinden.
    Wat ik uit die vertalingen van die Deense sites en die Engelse site opmaak is dat het te vertrouwen is, aber of alles ook regiovrij is kan ik weinig over zeggen, zoals die Eternal Sonata bijv, staat er bij gamehubs als regiovrij op, maar bij play-asia bijv als nog onbekend.
    Heb zelf geen paypal, wil er wel een aanmaken, maar dan moet ik weten hoe ik bij m'n bank geregistreerd sta en heb geen random reader of documenten bij de hand(wou dat ze ook gewoon moneybookers hadden). Zal na het weekend wel ff een account aanmaken en The Orange Box bestellen en dan kijken hoe het gaat.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou het ook in de gaten .. als het betrouwbaar is weet ik wel waar ik me games in de toekomst ga halen !
     
  13. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Harry Potter En de Orde van De Feniks gekocht (de game natuurlijk :9) in de GameMania (België) voor de Xbox 360 voor € 29,99 nieuw!! \o/ Zou er nooit de volledige prijs voor geven, maar nu kon ik hem echt niet laten liggen, had hem eerder al eens van een vriend geleend en vond het zeker een toffe game voor tussendoor. Nu dus maar even volledig completen :)
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    bij gamevision.org:

    skate ( 360 ) 49,95
    pgr4 ( 360 ) 49,95
    MOH airborne ( 360 ) 49,95
    halo 3 LE ( 360 ) 59,95
    halo 3 ( 360 ) 54,95

    (zonder verzendkosten)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand viva pinata ergens goedkoop?
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Mass Effect bij www.gamehubs.com besteld. Ik wacht ook af hoe het gaat lopen :)
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Vindt et toch apart dat zij als enige al 'weten' dat iets regio vrij is terwijl de game nog niet uit is. Maar het zou mooi zijn als het klopt. we'll see:)

    Bij play-asia:
    -Viva Pinata: Party Animals, 32 euro
    -Naruto : Rise of a Ninja 42 euro
    -Gears of War (Platinum Collection), 21 euro
    -Crackdown 21 euro
    -Prey 17,5 euro
    -Moto GP 06 17,5 euro


    Leuke koopjes wederom :) Allemaal weer regiovrij offcourse. Weet iemand btw al of COD 4 ook regiovrij is?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  18. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    99% zeker van wel
     
  20. Remco

    Remco Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina