1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[sport] snowboarden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 3 nov 2007.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom op deze snowboard thread,

    Er is al een snowboard/skien thread dus ik zal even zeggen waar het hier over mag gaan en waar het niet over mag gaan.

    - Er gaat hier alleen over snowboarden, skien, in een hal of niet.
    - Alles wat te maken heeft met snowboarden/skien.
    - Dit topic is niet bedoelt om te zeggen waar je dit jaar op vakantie gaat en wanneer je gaat.
    - Je mag het hier hebben over tricks die je wilt leren of al kan.
    - Je mag hier om tips vragen.
    - Wat vind je van snowboarders en skiërs.

    ik zal ^het^ nog wat aan passen, moet nu namelijk weg zal het morgen wat aanpassen. Zal er meer regels en duidelijker neer zetten. Vind een xbw Moderator het niet goed dat hoor ik het wel.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    No offense, maar dit voegt toch helemaal niks toe aan de wintersportthread?
     
  3. The Disco Mole

    The Disco Mole Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoe van snowboarden doe het nu 10 jaar.
    ik moet een nieuw board hebben, tips?
    ik ben vooral freeride (licht board, zacht maar minstens houten kern)
    vooral FLOW ideeen zijn welkom heb er nu een ben erg tevereden
     
  4. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van skieën en ik "haat" snowboarders op de pistes en in de skilift :p ! Ik ga bijna elk jaar en het zijn echt de mooiste vakanties, lekker schnitzel eten en warme choco drinken met Sahne en apelstrudel enz!!! :D
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik naar de wc meester?
     
  6. The Disco Mole

    The Disco Mole Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG=(, jij loser, als je al van een billige homosport houdt kan je het beter voor je houden
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou weer voor domme reactie? :'-(
    Hij zet haat toch tussen ""
     
  8. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een nieuw board nodig. Eens kijken wat mijn moeder eraan wil uitgeven :)
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat skiers :+
    ze skien alleen maar in de weg :mad:
     
  10. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    word haha,
    Ik snowboard nu (pas) 2 jaar, en vind het erg stoer, ga nu voor het 3de jaar, weer naar Mayrhofen dit jaar, is een Burton Snowboard park, met half pipe's enzo, ga daar nu denk ik wat oefenen met tricks enzo. Heb het eerste jaar de basic's geleerd, tweede jaar gewoon bochten en alles goed onder controle te krijgen, wat ik nu goed kan. Dus heb zin in de voorjaarsvakantie :cool:

    Ga denk ik volgend jaar een eigen snowboard kopen, weet iemand een goede winkel in het noorden?(woon in Leeuwarden), of een goede internetshop voor boards? Alvast bedankt :)
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde voor mij. eerst basics, 2e jaar techniek verbeterd en controle enz.
    Ga hopelijk nu voor het 3e jaar snowboarden, maar ik weet nog niet of ik echt voor de tricks ga enzo.
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    zo denken wij skieërs ook over snowboarders ;)
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha klopt, toen ik nog op de skies stond had ik dat ook nu zie ik wel wat mensen boos naar me kijken omdat ik dat weer eens tegen hun aan bots. Ach ja fuck it. Haat het zelf trouwens ook als een skier tegen je snowboard aan gaat bluhh..
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus dat jij ''weer eens'' tegen iemand aan botst? Ik vind het niet normaal hoor, elkaar botsen op de piste. Als je gaat fietsen, fiets je toch ook niet weer eens tegen iemand op? Vind het echt heel vreemd. Je zegt ook dat je zelf irritant vind maar vervolgens doe je het zelf ook. Zegt wel iets over je kwaliteiten qua snowboarden/skieen lijkt mij. Weet niet hoeveel ervaring je hebt, dacht te lezen niet heel veel. Maar vind het dan niet verantwoord dat jij op de piste staat. Wil verder je persoonlijk niet aanvallen, maar krijg alleen de indruk dat je neit voor jezelf in kan staan op de piste, misschien zit ik er ook wel naast en zijn dit ''ongelukken''.

    Maar goed, ik zelf moet nodig weer eens boarden. Wil mijn tricks echt een keer verder gaan ontwikkelen. Moet dus ook maar eens op zo'n kamp gaan ofzo, waar je lekker veel leert van mensen die er verstand van hebben, en niet zelf proberen. Wil wel eens fout gaan. Gewoon hele dag oefenen op die tricks, en er blijven op hameren. Heb inmiddels de 360 bedwongen en veel grabs ook, maar wil nu toch wat verder gaan. Ben er overigens niet al te serieus mee bezig, alleen in de winter eigenlijk. Begint dan te kriebelen. Woon ook niet dichtbij een indoor baan. En als iemand wat eigen filmpjes heeft zou ik ze wel willen zien, lijkt me leuk!
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh hele tekst getypt loopt mn computer vast... Even over hier boven het is juist het tegenofgestelde ik bedoelde met mn board bv. in de liftrij..!
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog wat tricks gaat oefenen tijdens de vakantie?
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu ook inmiddels aardig snowboarden, maar ik wil nu ook wel wat tricks leren, zoals 180 of simpele grab. Iemand wat tips?
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog 3 lessen genomen op vakantie, eerste 2 dagen in tiefschnee. Daarna gingen we wat oefenen in het funpark. Maar tricks zijn niet echt mijn ding.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet?
     

Deel Deze Pagina