Xbox live en online gamen werkt bij prima, behalve als ik gebeld wordt. Dan faalt de MTU check. Kan iemand mij tips geven waar ik dit probleem moet zoeken en hoe ik dit op kan lossen? zie gegevens hieronder. alvast bedankt voor reacties : Abonnement 1: Naam provider : Planet Internet 2: Soort abonnement : standaard 3mb 3: Kabel, ADSL, of anders? : Internet plus bellen 4: Up- en downloadsnelheid: 24kbyte/s / 317kbyte/s B: Hardware 1: Modem merk en type : speedtouch 780WL (zwarte kastje) 2: USB modem? (Ja/Nee) : nee 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) : nee 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) : nee 5: Direct Connection Ja/Nee 6: Crossover kabels in gebruik? nee 7: Hub in gebruik? : nee C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? : ja D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? : ja 2: Dashboard versie? : ja 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? : tot MTU test 4: Wat is de exacte foutmelding? : MTU Failed 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes
Ik heb ook zoiets.. al word ik gebeld, dan valt internet eraf heel gek! voorheen was dit niet zo.. oplossing iemand?