This is Vegas Informatie: Uitgever: Midway Games Ontwikkelaar: Surreal Software Genre: Free roaming Release: 30/11/2008 Platform : Xbox 360 , PS3 , PC XBW Gamepage: Hier te vinden Screenshots : Filmpjes: [yt]D7Z6i2uzoXQ[/yt] *
Dat dacht ik ook vandaar deze startpost toch maar... Nee , het word soms wat verwarrend met al die namen met Vegas er in...
Het zou een soort GTA achtige game moeten worden , er is helaas maar weining info beschikbaar maar ik denk een soort Saints Row maar dan in vegas zeg maar
Lijkt me wel een vette game! Maar de game moet zich natuurlijk nog heel erg bewijzen. Eerst nog maar eens meer (vette) informatie!
Ik dacht dat 2 days to vegas dat spel was wat ze 1 jaar geleden lieten zien op de e3, dat was een filmpje dat begint met een achtervolging in de woestijn en dan shootout bij een tank station en daarna rijdt er een vrahtwagen doorheen weet niet meer hoe dat spel heet. iemand??
Ik vraag me ook een beetje af wat de bedoeling is. Maar een setting in Vegas baby Da kan nooit verkeerd zijn hehehehe....
Iets meer info togevoegd aan de startpost. Aanstaande vrijdag word er een preview vrij gegeven van de game
lijkt me leuk Vegas ligt mij wel, ook een goede datum, dan is mijn spaarzak misschien weer een btje op peil gekomen..