1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Soccerfanboy

    Soccerfanboy Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 08​

    [​IMG]

    Uitgever: Electronic Arts
    Ontwikkelaar: Electronic Arts
    Genre: Sportspel
    Release: Reeds verschenen

    Info:

     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem gister voor het eerst in HD gespeeld, Geweldig!! :D:D

    Kan niet wachten tot ik ook een HD tv heb!
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Twee wedstrijden vanochtend gespeeld, allebei met Ajax. Was wel leuk om niet een keer tegen die Barca noobs te spelen. Ik was natuurlijk Ajax en m'n eerste tegenstander was Porthsmouth. Eindstand; winst voor mij met penalty's. Best spannende wedstrijd, veel getikt en daardoor veel kansen gecreëerd. Daarna een pot tegen Lille, eindstand 2-1. Bloedstollende wedstrijd. :cool:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik ga FIFA 08 maar weer kopen denk ik. Had hem geruild voor Skate, maar uiteindelijk heb ik toch weer zin om online te voetballen. :thumbs:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk dat ik alleen nog maar de 100 wins achievement en twee leagues haal. Heb net weer de game gespeeld met m'n broer tegen de comp. Maar die spelers bewegen zo traag als stront. Ik wil spelers zien sprinten en vloeiend bewegen. Ook, als je een snelle 1-2 wilt maken en langs de verdediging wil lopen gebeurt dit allemaal zóó traag. Ik ga hem denk over een weekje voor PES 2008 proberen te ruilen.
     
  6. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ik heb 10 ranked matches gespeeld (dat zstond bij mij statistieken teminste) en ik heb geen achievent er bij moet je r dan 10 achter elkaar winne ofswo
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon even blijven doorspelen. Ik denk dat je hem al hebt na twee matches. Soms pakt 'ie hem gewoon niet.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    moet het 2e tread niet dicht als er een 3e komt?
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah maar de mods zijn kennelijk geen fifa fans;)
     
  10. tencoatie

    tencoatie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ng nline competities waar ik me ng bij kan aanmelden
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vast wel, misschien loopt er nog een van XBW gaande. Moet je even zoeken op XBW. Het wachtwoord is dacht ik sdf, maar die kan ook verlopen zijn. Je kunt natuurlijk ook altijd andere competities joinen van andere personen.
     
  12. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je met elk team meedoen aan de competitie, of is er een Sterren grens?

    En ik kom er niet in, ik probeer het , kies een team, voer het wachtwoord in (sdf), maar kom er niet in
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  13. pascal08

    pascal08 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal wedstrijden gespeeld in be a pro modus (offline) maar ik kan niet meer halen dan 89. Voor een achievement heb je 90 nodig, weet iemand hoe je zoveel kan halen??
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat weet ik niet, ligt eraan wat iemand heeft ingesteld. En het wachtwoord moet dan anders zijn, pm even Viktor007 daarover. Hij heeft de competitie gestart.

    Zoveel mogelijk bij je man blijven, in de zone blijven spelen, veel passen en veel scoren natuurlijk!
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    heb al lang geeen fifa meer gespeel.

    of het wachtwoord is: ajx
    of het wachtwoord is: vjm
    of het wachtwoord is: aja
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh ik wel, afentoe speel ik een uurtje of 2/3 lekker Coach ofzo
     
  17. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigelijk altijd Coach, behalve als ik er lekker inzit ga ik wel is een potje online. Eerst maar is het scoren goed onder de knie krijgen :) . Al gaat dat trouwens wel goed met Martins
     
  18. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh... wat ben ik slecht in dit spel zeg... :{ :) Heb al een online losing streak van 5 a 6 potjes.

    Iemand een tip hoe ik goed kan kappen...? Met de rechter TS dan springt de bal te ver weg en duurt het te lang voor ie de beweging gemaakt heeft. Mss dmv RS...?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kappen is wel lastig, maar ik raad je aan om ook vaak de LT + RTS (right thumbstick) te gebruiken. Als ik iemand wil uitkappen gebruik ik nooit alleen de RTS. Dan springt de bal inderdaad te ver weg. Wat ik meestal doe is met de LTS een andere kant op draaien wanneer ik de bal krijg of in een sprint zit. Meestal verwacht je tegenstander dit niet. Nog een tip om te winnen; gebruik heel veel de zijkanten, bouw rustig op en speel heel veel de bal over. Op een gegeven moment zie je gewoon open ruimtes aan de flanken en kun je daar simpelweg een aanval opzetten.
     
  20. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks for the advice.

    Going for the 1st win! Wish me luck \o/
     

Deel Deze Pagina