1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Alert 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 feb 2008.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dames en heren, jawel het vervolg op, naar mijn mening, het beste strategiespel op de PC toen der tijd. Red Alert 3!

    [​IMG]
    Ontwikkelaar:
    Uitgever: EA
    Genre: Strategie
    Release: Eind 2008?


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yes! Eindelijk het vervolg op het vetste strategiespel ooit! Het zou tijd worden. Ik ben echt zó blij met deze aankondiging!
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze moet ik hebben kheb Red Alert 2 echt kapot gespeelt ook de uitbreiding vond ik G-E-W-E-L-D-I-G echt een must have.
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Sounds good
    Ookal heb ik nog steeds mijn twijfels over RTS op consoles, hoe goed het tegenwoordig ook schijnt te zijn met c&c en halo wars schijnt ook goed te gaan werken..

    Dan nog, fock it. RTS = muis :)

    Maar ach, hij komt ook voor de PC, dus toch maar in de gaten houden deze :D
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind Command And Conquer 3: Tiberium Wars erg relaxed werken op de 360. Had er eigenlijk minder van verwacht, maar het speelt echt lekker! Alleen is het een beetje saai, hopen dat daar verandering in komt met RA3!
     
  6. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan TW en RA echt niet met elkaar vergelijken en kweet ook zeker dat de besturing geen enkel probleem zal worden.

    Ik kan echt niet wachten op deeltje 3 van de o zo vette Red Alert serie heb deel 2 echt hardcore in clanverband gespeelt en ik kan je vertellen dat dat echt vet was.

    Ook kan ik niet wachten om de co-op uit te proberen niets is leuker dan 2 vs 2/3 AI op ze moeilijkst!!!!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    mammoet tanks!!
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat niet bij Generals?

    Maar Heb Red alert 2 echt helemaal kapot gespeelt en Yuri's revenge ook! Speel het nu nog soms met mijn papa :9 Die games blijven gewoon super goed! Prepare to meet youre doom
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt top RTS jaar dit, red alert 3 nu ook nog! (Universe at war, kane's wrath, star craft 2 etc...)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij Command and Conquer 3:TW iig wel.

    En wat te denken van Supreme Commander. Maarja, die is al eerder op de PC uitgekomen. :)
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Over de screens wordt gezegd dat het misschien screens zijn van een Mod voor C&C Generals.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want het ziet er daarvoor temooi uit en er is daarvoor teveel verandert! Ik herken er dingen in uit Red Alert 2
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Er zijn nog meer screens en daar staan troepen op en huizen die echt spuuglelijk zijn :mad:
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou best nog weleens kunnen, heeft EA officeel al screens gereleased?

    Op gamersyde:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt over alsof EA niks kon verzinnen/super lui waren voor het verhaal.

    Bleh, geef mij maar een update van RA1(!!!). Vond RA2 toch echt een stuk minder.


    *Wilt Westwood terughebben:'-(*
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lijkt mij ook een beetje meer van hetzelfde. Maarja, ik ben benieuwd. Ik hoop dat we binnenkort meer te krijgen zien..
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Niks kan tippen aan de aller eerste Red Alert. Maar ben beneiuwd wat ze hier van gaan bakken.
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    RA3 lijkt me geweldig! En ze zeiden ook al dat ze er al een tijdje mee bezig waren. Hopelijk wordt het dus niet zo'n rushgame.
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens Grave!

    Dit ziet wel erg vet uit:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit moet je me toch even uitleggen. Ik zie namelijk ontzettend veel vergelijkingen. Als je TW echt niks aan vind ga je RA echt niet ook echt niet trekken en visa versa.

    Heb alle bij de RA gespeeld en dat zijn toch me favo's games alle tijden. Zelfs de mapeditor was zo tof :thumbs:

    De serie daarna werd gewoon minder interessant omdat het allemaal een beetje bekend werd imo. Wat is volgens jullie de grote verschillen met de RA serie waardoor dit een musthave gaat worden?
     

Deel Deze Pagina