1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    Titel: Left 4 Dead
    Releasedatum: 4 november 2008
    Ontwikkelaar: Turtle Rock Studios
    Uitgever: Electronic Arts
    Platform: PC / Xbox 360

    [GB]Informatie:[/GB]
    ^top

    [GB]Screenshots:[/GB]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [GB]Trailers:[/GB]
    [gt]16134[/gt]
    [gt]24756[/gt]

    ^top

    [GB]Achievements:[/GB]
    [​IMG]

    ^top

    [GB]Boxshot:[/GB]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Downloadable Content:[/gb]
    [​IMG]
    Left 4 Dead™ Survival Pack - Uitgebracht: 21-4-2009 - 0 [​IMG]
    Bestandsgrootte: 101 MB


    [gt]48326[/gt]
    [gt]48324[/gt]

    ^top

    [gb]Demo:[/gb]
    [​IMG]
    Left 4 Dead Demo - Uitgebracht: 11-11-2008 - Gratis
    Bestandsgrootte: 1 GB

    ^top


    [gb]Officiele site:[/gb]
    http://www.l4d.com/

    ^top

    [GB]Gamertag Image:[/GB]
    Wil je met iemand van XBW spelen? Voeg hier je gamertag toe zodat men weet dat ze je aan hun friendslist mogen toevoegen.
    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe.

    ^top

    [GB]Opmerkingen:[/GB]
    Lijkt me een leuke Co-op ervaring! :)

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat hier nog geen topic over is o_O.

    Anyway, ik heb nog zo mijn twijfels over deze game... Moet eerst maar eens een demo checke :D.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou m zo kopen mocht ik m tegenkomen in de winkel,.. filmpjes zien er supervet uit. En vooral dat dynamische spawnsysteem van de vijanden spreekt me wel aan . + natuurlijk 4 player coop ftw
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    volgens mij is hier al lang een topic over hoor... dit is al zo oud.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kom dan met een link. ;)

    //edit: gevonden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94115&
    Mag een mod kiezen welke open blijft

    Ik kon em eerst niet vinden. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik kan het idd niet vinden. verbazend.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    We gaan hier vrolijk verder, aangezien Dulle weer eens een mooie overcomplete startpost heeft aangeleverd :)
     
  8. volley

    volley Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit spel ook ckerz kopen als het uitkomt. ik ben niet echt een zombiefan maar de fast-paced coöp actie is echt onweerstaanbaar. het spel in de US al uit, dus ik moet nog ff wachten
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het concept spreekt mij erg aan! Ik ben dan ook zéér benieuwd naar een eventuele demo!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gameplay
    [gt]31350[/gt]
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow die trailer is vet! Wist niet dat de game er zo uit zag, dat ziet er niet verkeerd uit! En dan 4 player co-op, beetje tactiek en dan elke speler zijn eigen guns enz! Dat is echt gaaf, Zomer 2008 kwam die uit? Dat is nog een paar maand! Coolie
     
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor. Echt knallen tot je erbij neervalt. Volgens mij zit je echt ff uit te hijgen na een uurtje :)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    4 player co-op zombie's knalle :D. Lijkt me zeker wel wat.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk wordt dit de multiplayer hit van deze zomer!!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze gaven best wel veel info vrij. Verwacht nu ineens wel veel van die game. Zeker zo'n chill gehalte van ff met 4 man zombie's killen :cool:.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Preview | 13 april 2008 - Het is geen Resident Evil, en het is ook geen Dead Rising. Left 4 Dead moet de speler een unieke spelervaring bieden. Hoe? Ik denk dat de 4-speler Co-Op daar een groot aandeel in zal hebben. Je zult namelijk met drie anderen moeten zien te overleven in een stad vergeven van Zombies. En niet zomaar zombies. Deze zombies, rennen achter je aan…

    Co-op
    Left 4 Dead is een spel ontwikkeld door Turtle Rock Studios, onlangs overgenomen door Valve Studios. Turtle Rock Studios maakte voor dit spel vooral faam door de Counterstrike-port naar de Xbox. Nu werkt men dus aan Left 4 Dead, een spel volledig gericht op co-op multiplayer.

    In het spel krijg je de controle over één van de vier personages: Bill, een Vietnamveteraan met dito trauma’s, Zoey, een verwend meisje uit een rijke familie, Louis, voormalig medewerker bij een elektronicabedrijf, en Francis, een luide redneck die je altijd wil laten weten dat hij je ‘back’ heeft.

    [​IMG]

    Elk personage heeft zijn eigen campaign en elke campaign bestaat uit vijf verschillende maps. Je moet elkaar echt helpen om door de maps te komen, want er zullen geen respawns plaatsvinden in dit spel. Als je doodgaat, dan zul je de rest van de map moeten toekijken. Omdat niemand dit wil, ben je dus genoodzaakt om goed op jezelf en elkaar te passen.

    Natuurlijk hoef je niet stil te zitten als je dood bent gegaan. De makers hebben namelijk een leuke mogelijkheid in het spel ingebouwd: het is mogelijk om als zombie op de drie overgebleven overlevenden te jagen. Je krijgt dan dezelfde kracht als de zombies, en het is jouw taak om de overlevenden het leven zuur te maken.

    Zombies
    De zombies in Left 4 Dead zijn het slachtoffer geworden van een virus. Dit virus zorgt ervoor dat de persoon in kwestie verandert in een “psychotic crazy human that won’t stop beating you until your heart stops pounding”, aldus Michael Booth, CEO en oprichter van Turtle Rock Studios. De zombies komen ook in dit spel weer in vele soorten en maten, maar in tegenstelling tot andere spellen zijn de zombies in dit spel supersnel. Je zult de zombies dus echt moeten gaan doden, waar dit in een spel als Dead Rising geen noodzaak was om te kunnen overleven.

    [​IMG]

    De zombies zullen zich elke keer dat het level wordt geladen, anders gedragen dan de keren daarvoor. Turtle Rock Studios heeft veel verschillende triggers in het spel gestopt waar de zombies op reageren. Door deze af te wisselen, hoopt Turtle Rock dat elke keer dat iemand het spel speelt, hij een unieke ervaring voorgeschoteld krijgt. Hierdoor zou de levensduur aanzienlijk verbeterd worden, zo denkt Michael Booth.

    Locaties
    Left 4 Dead zal zich grotendeels in een grote, letterlijk uitgestorven, stad afspelen. Reken maar niet op aardige mensen die je op de thee uitnodigen, de enige personen die je - naast de vier hoofdrolspelers - zult tegenkomen, zijn zombies. Je moet gebouwen in en uit op zoek naar het einddoel, de finish (hierover later meer).

    Boer zoekt… zombie?
    Er zijn ook echter screens die de vier in een meer agrarische setting plaatsen. Rennen door de maïsvelden zorgt voor een authentieke filmsfeer. Hoeveel andere settings er verder zijn, is nog niet onthuld. Het is te verwachten dat er nog minstens één setting wordt onthuld, om de diversiteit van de maps te bevorderen. De kans is groot dat een derde setting zich ondergronds afspeelt, in een mijn of een laboratorium, maar dat is maar giswerk.

    [​IMG]

    Downloadable Content
    Volgens de CEO is het zeer waarschijnlijk dat het spel downloadable content krijgt. Door de opzet van het spel is het zeer makkelijk om maps toe te voegen. Left 4 Dead heeft namelijk een map editor, waardoor iemand zelf naar hartenlust maps kan aanpassen. Hierdoor kun je items plaatsen waar je maar wilt, de locatie van groepen zombies aanpassen, en het aantal zombies. Als je dat allemaal weghaalt, dan hou je in feite een groot uitgevallen multiplayer map over, zoals deze voorkomen in online-shooters als Call of Duty.

    Alleen is het in Left 4 Dead de bedoeling dat je begint op een punt uitgezocht door de ‘Director’ (degene die de map heeft ‘ontworpen’) en door het level racet op zoek naar de finish, welke ook door de ‘Director’ is bepaald.

    Uitstellen
    Over de release van Left 4 Dead is veel te doen. Het spel is niet één keer, maar twee keer uitgesteld. Turtle Rock Studios zegt de ontstane hype rond het spel per se waar te willen maken, en dus zullen ze het spel pas uitbrengen als zij denken dat het klaar is. De overname van Turtle Rock door Valve heeft daar niks aan veranderd. Valve is zelf ook geen fan van haastwerk, getuige hun laatste releases, welke steevast pas werden uitgebracht als de ontwikkelaars tevreden waren over het eindproduct. Het spel staat in ieder geval voor een 2008 release, dus reken er maar op dat je dit jaar nog hordes rennende zombies van je af kunt slaan!
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Cewl, En toch ben ik benieuwd hoe lang het leuk blijft....
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina