1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Embedden XBW filmpjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DulleNL, 25 feb 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mirik zit altijd er zo op te hameren dat we zoveel mogelijk content van XBW in de game topics moeten gebruiken. (screens en filmpjes)
    Zou het dan niet een goed idee zijn om het mogelijk te maken om de XBW filmpjes in een post te kunnen embedden?
    Als het met YouTube en Gametrailers kan zal het toch ook met deze moeten kunnen?

    Ziet er iig een stuk netter uit dan een lelijke lelijke link. :)
    http://archief.xboxworld.nl/media_file/1973/
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat willen we zeker, ik weet alleen niet precies wat daar voor nodig is.. volgens mij moeten we alleen instellen dat het domein werkt met een 'embed' tag die je ook voor Youtube ofzo gebruikt...

    Maar moeten we even wachten op Jorrit, die zit momenteel in Japan, die gaat zeker even checken hoe dit kan, etc. :)
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan kant en klare flashplayers downloaden voor op je website. Alleen zit je dan meestal met reclame.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is Jorrit al terug? ;)

    Leek me nu wel een goed moment om dit topic terug onder de aandacht te brengen aangezien we nu die übergeweldige XBW TV hebben (niet sarcastisch bedoeld ;))
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders blijft ie wel lang in Japan :+
     

Deel Deze Pagina