1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En hier weer verder ;) [Vorige topic]
    -------------------------

    [​IMG]


    Reviews

    IGN 8,8

    TeamXBOX 9,2


    Criterion brengt roekeloze snelheid en verwoesting in grote open spelwereld

    In Burnout 5 mag je een ravage aanrichten in Paradise City, het ultieme race-strijdperk met een omvangrijke infrastructuur van drukbereden wegen. Voorbij zijn de tijden dat je door vele menu’s moest navigeren en eindeloos op zoek was naar iets leuks, zoals bij vele open spelwereld-games. In Burnout 5 is iedere vierkante centimeter van de spelwereld ontworpen voor spetterende actie, zoals je van Burnout gewend bent. Iedere kruising is een potentieel crash-knooppunt en in ieder steegje kun je nieuwe overtredingen begaan.

    Regels zijn er natuurlijk om gebroken te worden. Wanneer je voor het eerst Paradise City binnenrijdt, krijg je een rijbewijs waarop al snel je meest agressieve, roekeloze en verwoestende uitspattingen prijken. Maar het is niet de arm der wet die je voortgang met argusogen volgt. Als je te fel van leer trekt, moet je het opnemen tegen de meest beruchte burners van de stad. En deze legendarische coureurs boeit het niet wie als eerste de finish bereikt.

    “Burnout 5 is een complete vernieuwing van de serie, helemaal opnieuw ontworpen voor PlayStation 3 en Xbox 360,” vertelt Alex Ward, directeur spelontwerp bij Criterion Games. “Om echte next-generation gameplay te creëren, moet je een echte next-generation game maken. In alle opzichten.”

    Burnout 5 biedt nog meer snelheid en verwoesting. De splinternieuwe next-generation technologie laat je auto letterlijk in twee stukken scheuren, tijdens de meest explosieve kettingbotsingen die de serie ooit heeft gekend.

    Tot nu toe is het volgende al bevestigd:

    - De auto's bestaan nu uit tachtig onderdelen in plaats van de twaalf in de voorganger
    - De game bevat een open spelwereld (Denk aan Test Drive Unlimited)
    - Je kan auto's in tweeën splitsen in Crash Mode
    - Online multiplayer duels staan in de planning


    Uitgever: EA™
    Ontwikkelaar: Criterion Games
    Genre: Arcade Racer
    Release: Maart 2007

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1443/burnout-5/

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Klik HIER om een .pdf file te bekijken van het oktober nummer van Playstation magazine. In deze .pdf vind je 8 pagina's aan info + screenshots van Burnout 5.

    Met dank aan BlueEyedNigga voor de startpost.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 2 ... Ik moet hem nog steeds een zien te krijgen, voor een leuk bedragje
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Yeah PePzi ownz teh Paradise :p

    Heb inmiddels een aanbieder op MP gezien die hem sealed voor 40 wegdoet. Ik kan echt gvd niet wachten :p
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet nog een paar race mugshots en een keer winnen van 8 personen. Zijn niet de makkelijkste. De laatste is meer geluk hebben dat je in een makkelijke room zit.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die van een race winnen van 8 mensen kan ook met vrienden toch? Misschien kunnen we dan eens een XBW-match houden met 8 mensen, en dan om de beurt winnen :9 Ik ken iig al 4 mensen die Burnout hebben, hebben we er nog maar 4 nodig.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan ook. :)
    Soms win je een race makkelijk, maar soms zit je met pro's die non-stop in die F1 car kunnen blijven boosten, zonder tegen het verkeer oid te crashen. Kom ook vaak in een race met minder dan 8 personen.
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Tel ik daar ook bij?
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jah jij zit ook bij die 4 ja ;)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn er ook xbw-ers met een camera?
    Heb die zelf niet, dus 2 achievements kan ik niet halen.
     
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook geen,

    maar ik wil best meehelpen die achievements halen Pepzi NL
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Die screen in de begin post is wel mooi, maar daar wordt door een vrachtwagen een auto door de midden gebeukt, komt niet echt voor in de game;)
     
  12. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik dacht ik toch al meegemaakt
    (tegen een muurtje dat anders stond)
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    *Heeft teh Paradise gekocht*

    Yay ben zo blij. Nu hopen dat hij er morgen is :p
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oja, en eigenlijk komt er helemaal geen vrachtwagen in dit deel voor. Ik hoop dat ze die op de nieuwe eilanden implenteren!

    nieuwtje, De nieuwe eilanden worden gratis, las ik op IG. En ze zijn elk aangepast voor stel van de auto's, :), zo blij dat ik paradise heb:)

    En na eens goed naar die map te hebben die hier in de beginthread staat, die klopt helemaal niet, het zuidelijke deel van de map zit niet in het spel, dat eilandje iaan het westen is wel mogelijk, maar die zit niet in de game
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mogelijk dat de nog niet beschikbare locaties op de map van de first post de downloadable content wordt.
    Stond op het forum van Burnout dat DLC gratis werd, gepost door iemand van het Burnout Paradise team.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Weet iemand wanneer de DLC komt?

    En hebben mensen zin om morgenavond met mij, Rbz NL, Pasquale NL, en Dutchman020 die 8 player race-achievement te halen en wat 8-player challanges te doen? Ik denk dat het rond 8 uur ofzo wordt, laat het ff weten of je kan.

    Ik las dat Atton ook wel mee wou doen, mss [2k] ook?
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat mij morge niet gaat lukken omdat ik morge weg ben
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is vandaag he :p
    Vandaag dus binnen gekregen en echt een meesterspel. Heb nu 4 uurtjes gespeeld en ik vind hem echt vet. Vooral online challenges.
     
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    FF die post van PePzi kicken
    *KICK*
    Btw echt een meesterlijk spel. Had er snel genoeg van aangezien ik het te veel achter elkaar had gespeeld. maar ik begin er al weer behoorlijk zin in te krijgen. Voornamelijk 8 player challenges met NL-ers
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben online. Heb alle achievements gehaald die ik kan halen. T/m 5 player challenges heb ik ze volgens mij ook allemaal.
     

Deel Deze Pagina