Waarom zou ik me schamen? :{ Ik volg je echt niet! Kan aan mij liggen, dus help me even en nuanceer nou wat je probeert te zeggen of wat bij mij niet overkomt. Waarom zou ik BE in mijn naam zetten als ik uit Nederland kom? Overigens spreken ze in het Vlaamse deel van België ook nederlands, als je over het punt nederlandstaligen valt.
Uhm, nee?
Ik geef direct toe een aantal keer samen met anderen erg flauw gedaan te hebben,
als dat is wat je wilt. Als je dat zou aanwijzen stem ik in hoor. Dat ik me erger aan het postgedrag van sommige members of mods of de topics die zij aanmaken, betekent dat dan dat ik me alwetend voel? Of het idee heb nooit iets fout te doen en perfect te zijn? Nee, dat niet. Zeker niet.
Waarom? Ik heb me jaren kostelijk vermaakt op Xboxworld en veel informatie over games meegekregen. Dat doe ik nog steeds en daar ben ik heel tevreden over. Ook ken ik een aantal leden van XBW tamelijk tot erg goed en van hen zou ik geen afscheid willen nemen. Als het, naar mijn mening, in bepaalde onderdelen van het forum eens wat minder gaat is dat geen reden voor mij om weg te gaan.
Nou, ik doe het liever hier! Om een aantal redenen. In de chat gaan er te snel dingen aan mij voorbij. Als er veel geplaatst word, vaak door een persoon onder elkaar door veelvuldig op ENTER te drukken of omdat veel personen tegelijk iets typen gaan er vaak dingen aan mij voorbij. Misschien ben ik de enige, maar als er dingen aan mij voorbij gaan kan ik niet goed aan de discussie deelenmen. En daar gaat het om! Want ik verschil van mening. Ook blijven de berichten hier staan waardoor mensen die later komen ook terug kunnen lezen!
Klik om te vergroten...