1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654


    [​IMG]

    [gb]Forza Motorsport 3[/gb]
    Ontwikkelaar: Turn 10
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Simulatie Racer
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: -
    Opties: -
    Releasedatum: Oktober 2009
    Officiële Website: Klik
    XBW Gamepage: Klik
    Games uit de serie Forza Motorsport:
    Forza Motorsport 1
    Forza Motorsport 2

    [gb]Informatie=(/gb]
    [​IMG]

    Forza Motorsport 3 doet alles grootser en beter dan het vorige deel in de serie. Ook moet de race-simulatietitel toegankelijker worden voor jong en oud. Dit wordt gedaan door een 400 verschillende bekende en minder bekende auto’s van 50 automakers aan te bieden die in 100 verschillende echte, waaronder de Suzuka, Nürburgring Nordschleife en de Sebring International Raceway, maar ook exotische verzonnen locaties zullen racen. In totaal zullen spelers een 200 verschillende evenementen moeten proberen, zoals Circuit, Oval, Drag, Drift, en Timed Events. De mogelijkheden om het spel aan te passen aan je eigen voorkeuren zijn eindeloos. Zo kun je kiezen om verschillende gameplay-hulpjes aan of uit te zetten en met de ‘gameplay-rewind’ features terug te gaan naar een punt waarop je een fout maakte. Ook kun je met auto-tuning je machine automatische aan laten passen, of je kunt zelf alle details bepalen van bandenspanning tot welke bumper je gebruikt. Elke aanpassing heeft effect op je wegligging met het nieuwe en hyper-geavanceerde zwaartekracht-simulatiesysteem.

    De auto’s hebben tien keer zo veel detail als de auto’s in Forza Motorsport 2 en het spel belooft op een strakke 60 frames per seconde te draaien. Spelers kunnen natuurlijk weer zelf hun auto’s beschilderen met de Livery Editor of aanpassen in de Deep Tuning Garage en hun creaties verkopen in de Auction House. In de nieuwe leaderboards zijn niet alleen tijden te zien, maar ook de beste schilder en autotuner. De single-player spelmodus zal een gepersonaliseerde kalender voor je maken uit alle evenementen zodat er geen twee races de zelfde zijn en je vooral racet in de auto’s en op de banen die jij het leukste vindt. Online zul je je eigen races kunnen maken met de Rules Editor en stoere races kun je opslaan om vervolgens een stoere video in elkaar te zetten die je met vrienden kunt delen.​

    [gb]Nieuwtjes[/gb]
    Forza Motorsport 3 op twee discs
    Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:

    Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.

    Getipt door - apjekills

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [gt]50145[/gt]

    [gt]50004[/gt]

    [gt]50000[/gt]​

     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we gewoon wachten totdat de game aangekondigd wordt ergens in 2015....... voorlopig vermaak ik me prima met forza2.;)
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik hoop dat hij wat eerder wordt aangekondigd, dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Forza 2 doet het nog steeds enorm goed dus een vervolg zal niet heel snel komen. Laten we dit topic dan ook op dit moment vooral gebruiken om discussiëren en te speculeren over Forza 3.

    Wat ik zelf hoop is een in-car view. Gran Turismo voor de Playstation 3 zal het bevatten en enkele race games op de Xbox 360 hebben het reeds. Ik vond het dan ook echt een zwaar minpunt bij Forza motorsport 2 toen ik merkte dat het er niet in zat.
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    dit wordt dan echt weer zo'n must-have, gaat lekker dan met het geld haha
    oude games maar verkopen dan

    maar moet snel meer info over komen
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat er nog niet veel info is, maar wel nice dat hij is aangekondigd.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Grafisch mag ie wel wat opgepoets worden. Vond dat toch best tegenvallen, helemaal als je het vergelijkt met GT5. Verder mag er nog meer schade inkomen. Een schademodel zoals in Dirt (en Grid waarschijnlijk ook) zou erg vet zijn.
    Verder online multiplayer met 24 man ofzo.

    Verder heb ik niet zoveel eisen :+
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    24 man, haha jij hebt er zin in 8)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan heb je iig een leuk veld :9 Overal wordt er wel ergens om positie gevochten. Nu rijd je soms compleet alleen. Niet echt leuk ;)
     
  9. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het wel mee eens hoor. 8 man is ook niet altijd alles :p
    En dan kun je leuker competitie rijden :)
     
  10. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat ie deze maand komt, heb net forza 2 geruilt die ik overmorge binnen krijg :p
    (is sarcastisch bedoelt he :p )
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Dit word er eentje die ik zeker ga kopen!!!
     
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    ja 24 man lijkt me geweldig alleen denk dat er maximaal 12 komen ofzo? wel een vooruitgang opzich!
     
  13. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me bij je aan hunt3r, maar voor nu vermaak ook ik me prima met deeltje 2!
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oeps verkeerde topic:lol:
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Inderdaad, en laat het tunen ook wat uitgebreider worden. Zeker de graphics moeten scherp omhoog. Zeker als je gaat kijken naar Forza 2 & GT 5: Prologue. En er moet zeker een beter schademodel inkomen, het enige wat er in Forza 2 af kon waren een stel bumpers en spoilers.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als je een goede botsing maakt dan valt er wel meer dan alleen bumpers en spoilers van je auto af hoor:9
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou zo indrukwekkend vond ik dat niet hoor. En die dingen lijken net plastic als je erover heen rijdt. Dat schademodel mag, wat mij betreft, veel beter worden.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tuurlijk mag het beter worden, dat is natuurlijk nooit verkeerd. Ik hoor trouwens vrij weinig mensen over een eventuele in car view, niemand die daar op zit te wachten? 8)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    car view hoor gewoon standaart bij dit soort games vind ik. Slecht dat Forza 2 dat niet heeft dan. In 3 moet het er gewoon zeker in zitten.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vind het schademodel in FM2 al best indrukwekkend. Als je ziet wat je met al die exclusieve merken mag doen _O_
    Maar uitegebreider mag natuurlijk altijd ;) Engine blows, klappende banden en meer van dat soort spul. Dat zou ik graag zien in het volgende deel :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina