Zo zo ik (FPF) ben nooit echt actief geweest op die forums maar ik hoor en lees zoveel onzin dat ik op een aantal dingen wil reageren. Om een beetje precies te zijn over een aantal onjuiste dingen die zijn gezegd door DSF Realistic.
Hij heeft op 11 februari het volgende gezegd:
Arrogantie? DSF heeft al meerdere malen van DF/Reflex gewonnen, DF/Reflex heeft nog nooit een map gepakt tegen ons, maar ze vinden zichzelf zo goed, terwijl ze altijd pakkie krijgen van DSF
DSF 11-0 UF (Arbman/FPF's clan)
DSF 3-0 DF (DF/Reflex)
DSF 3-0 DF (DF/Reflex)
DSF 3-0 RFx(zegt zat)
Cover: 3-2 verliezen van Insanity X terwijl hun beste spelers niet meedoen is GEEN prestatie
Enige wat ik van insanity X hoor over die clanmatch is dat jullie campten en reflex geen skill heeft, Haha
Sorry maar die eerste match was de score anders, wel in zijn voordeel! Die andere matches op black Arrow heb ik niet meegespeeld, anders had ik me dat wel herinnerd. Wat hij ook vergeet is dat ik DSF heb geowned toen ik uitkwam voor andere clans. En we speelde tegen Insanty X tegen hen sterkste opstelling, en persoonlijk gezegd was dat één van de beste clanmatches die ik op vegas heb gespeeld.
Ook wil ik effe reageren op het volgende wat DSF Realistic heeft gezegd:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sound NL
Ik ben benieuwd, gaan leuke clanbattles worden denk ik.
@ Realistiq, jij praat over een jaar geleden. Er zijn nu ook andere goede spelers die jij niet kent en oude spelers worden beter.
DSF Realistic: Klopt, maar het gaat ook over dat Arbman en FPF zichzelf de beste vinden op Rainbow Six maar ze toch dik verslagen worden op elke game. daar gaat dit over.
Ik denk heus niet dat ik de beste ben in Rainbow Six, maar als ik die forums een beetje aflees moet ik zeggen dat jij DSF Realistic degene bent die hier arrogant is! Je OVERSCHAT jezelf!
En je moet stoppen ONJUISTE dingen op die forums te zetten.
26 Maart 2008 heeft Team Reflex, DSF met 3 -1 verslagen. NIET VERGETEN IN JE BOEKJE TE NOTEREN REALISTIC!!!
*)
Laatst bewerkt: 28 mrt 2008