Link naar de site: Click Ik dacht lijkt me handing om hier een aparte topic voor te openen. Om hier alles te discussieren over the Social Club. Morgen gaat die open, wie gaan zich allemaal registreren?
Volgens mij had ik t in de review gelezen dat je op deze site de archievements kon terugkijken en je stats enzo.
Natuurlijk, waarom ook niet. Ik heb het gedaan bij Halo 3 en heb er nog steeds op de dag van vandaag geen spijt van. Dus dan maar ook bij GTA
nou, ik heb gehoord dat waarneer je cheats gebruikt je geen achievements meer kunt halen, dus wees daar maar niet bang voor, en ga er zowiezo niet vanuit dat er online cheats zullen zijn
Ok, morgenochtend hopelijk online, dan kan ik gelijk registreren. Gaat zeker op gamertag? Anders moet je er vroeg bij zijn, wand dan kun je een leuke naam nemen. Anders is alles bezet .
Zie ik ook net, dacht toch echt dat hij vandaag zou open gaan. Nja, verschijnt vandaag vast nog wel een nieuwsbericht van op het Internet.
Nog ff twee dagen wachten dus, maar dan ga ik me ook registreren! Hoewel ik dat meer voor de lol doe, ben niet van plan om moeite te gaan doen zodat ik hoog in die "Liberty City Marathon" lijst, of de "Hall of Fame" kom te staan ofzo...