Published by: LucasArts Developed by: Traveller's Tales Genre: Adventure Release Date: June 6, 2008 Informatie: XBW Gamepage: Click Achievements: Click Screenshots: Filmpjes: [GT]33893[/GT] [GT]34067[/GT]
Zag er nog geen topic voor. En leek me toch wel een leuke game, heb de star wars games nooit gespeelt en denk dat dit de eerste LEGO game word. Wat vinden jullie?
Het lijkt me zeker een leuke game. Ik heb zelf ook nooit de Starwars-serie gespeeld. Ik vind trouwens toch dat er iets te veel aktie en racing komt en te weinig platform/ advanture/enzovoort. Kijk hier erg naar uit!
Had hem bijna besteld bij gamehubs, toch maar neit gedaan. Zelf denk ik dat het toch echt wel een toffe titel wordt weer eens wat anders dan die star wars game. Ook lekker auto-rijden en alles en met je zweepje slaan.
Ik denk dat deze een stuk leuker is dan de Star Wars games. Ik heb zelf de eerste Star Wars co-op uitgespeeld met een vriend en heb nu de tweede in mijn bezit maar het begint toch een beetje saai te worden. Dit lijkt gewoon een toffe adventure te worden met een heleboel humor. Mooie topic start trouwens!
Hier zit ik eigenlijk wel op te wachten. Heb laatst nog een Indy-marathon gehouden, dus ik ben klaar voor de game.
Denk niet dat ik deze full-price ga halen. Wacht wel tot ie op X-Bazar of Marktplaats.nl staat. Iig Lego Batman nog.
Ik kijk zelf meer uit naar Lego Batman maar deze lijkt me ook zeer leuk. De Lego Star Wars games vond ik ook erg leuk om te doen.
Gamehubs heeft hem voor maar € 31,99 . Is er trouwens al wat bekend dat er een demo van deze game komt?
ohhh word te lachen online co-op, volgens mij ben ik de einige op XBW die lego starwars complete saga heefd die kan dat namelijk ook.
Lijkt me ook heerlijk... hopelijk verneuken ze dit niet zoals meneer Lucas/Spielberg met deeltje 4 heeft gedaan
lego helemaal te gek de game ik heb beide lego games ook gespeeld vond ik ook geweldig kan bijna niet wachten tot 6 juni kijk er echt naar uit\o/\o/\o/
Heb de game gisteren gehaald. Wat een toffe game zeg! De humor is echt top in deze game. Sommige stukjes zijn echt hilarisch. Vind de game een stuk leuker dan LEGO Star Wars. Tevens is de besturing een stuk beter geworden. Je kunt nu ook wapens oppakken die je vijanden laten vallen. Daarnaast kun je vijanden nu ook oppakken en weer op de grond gooien. Grafisch is de game tevens een stuk beter dan LEGO Star Wars. De levels zien er veel leuker en toffer uit en zien eruit. Hele sfeervolle leuke game, echt een aanrader!
Weet iemand waar ik deze voordelig kan kopen (in een winkel of Internet shop in Nederland)? Ik wil hem graag hebben, maar niet voor 64 Euro. Ik zie dat de PC versie al te krijgen is voor 30 Euro! Bij GCshop heb ik hem tot nu toe het voordeligst gezien voor 49,00 Euro. Iemand lager dan 49?