Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met dank aan Mirik

Ontwikkelaar: Ubisoft Boekarest
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Vliegtuigshooter
    Release: 6 Maart 2009

Demo: Reeds verschenen op Marketplace.

Belangrijke features:

Coöperatieve Multiplayer
    Online Multiplayer

Informatie

Trailer
    [GT]32500[/GT]

Gameplay
    [GT]34545[/GT]

Diary
    [gt]35944[/gt]

Meer gameplay:

http://www.gamersyde.com/stream_7339_en.html

http://www.gamersyde.com/stream_7362_en.html

Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat zien die screens er vet uit zeg! :eek: Ik ben geen flightgame fan. Ik vind de grond er altijd slecht en sfeerloos uitzien. Maar dit...jezus christus! De eerste screen is fotorealistisch!

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    te hectisch, te pieperig en blieperig, te vliegerig.. niks voor mij.. al ziet het er erg goed uit!

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eindelijk eens realistische grondlandschappen/textures!
    In de gaten houden dus. :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Idd leuk, maar het is toch niks nieuws onder de zon. Het is nou eenmaal al eerder gedaan in Rainbow Six 3. Anyway, ik hoop wel voor Ubisoft dat de voice commands in deze game beter werken dan die in RS3.

7. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:
    Stemherkenning op de next gen machines zal echt een heel stuk beter zijn dan op de "old gen" machines. Er is simpel weg meer processor power beschikbaar om je gesproken woorden te analyseren en te herkennen. Wacht maar tot je Endwar kan checken, je hoeft mij niet te geloven. :) Stemherkenning is zeker een stuk beter dan in R6 3.

Op een gegeven moment was ik maar met een frans accent mijn commando's aan het roepen in de hoop dat mijn team ging lopen naar het punt waar ik ze wilde hebben.

Met de internal code die ik nu heb, heb ik praktisch geen problemen met het herkennen van mijn stemcommando's.

Ontopic:
    Ik ben zelf van oudsher grote (sci-fi/ arcade) flightsim liefhebber, wel vooral op PC (Freespace 1&2, F-22, F-18 , en de hele oude/antieke A-10). De laatste paar jaar is het flight sim genre een beetje doodgebloed. Persoonlijk vind ik het helemaal gaaf dat Ub i hermee komt.

Als marketing manager moet ik natuurlijk wel postief zijn over mijn eigen games, dus ik ben vooral benieuwd wat jullie er van vinden en wat je bv mist of juist heel vet vindt.

De view dat je meer afstand neemt (voor de kenners: Assistance off mode) van het vliegtuig wordt het bijna ballet in de lucht met je tegenstanders. Voor diegene die Lylat Wars (N64) in 4 player multiplayer hebben gespeeld, het zal een feest van herkenning worden!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Speel je dit spel nou in third person? Tenminste zo lijkt het als ik dat 2e gameplay filmpje van gamersyde zie. Dit is het 1e vliegspel ooit wat mijn interesse heeft. Want het is echt net GRAW alleen dan in de lucht en weer een stuk mooier, prima combi imo!

9. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als je met de "assistance on" mode vliegt en dus (zoals op vele screens) de traditionele Ace Combat view hebt, je ook een "in de cockpit view" aanzetten.

Dan kan je gebruik maken van de Enhanced Reality System, wat je kan helpen met het vinden van je targets (eigelijk je helpen de juiste moves te maken) en helpen missles te ontwijken. Ja er zijnflares aanwezig, en die doen het erg goed heb ik al gemerkt. Ben zelf uitgebreid de Ubidays versie nu aan het spelen :D, maja ik ben dan ook een beetje een fanboy van dit genre.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik speel het liefste third person. Ik wordt namelijk misselijk vanuit de cockpit 8)

Maar jij speelt het nu al en de release is pas in september? Damn wat een verschil.

11. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is dan ook een internal code, er zit maar 1 level in en 3 vliegtuigen..
    En die ene missie heb ik nu al tig keer uitgespeeld, ken Rio perfect vanuit de lucht nu :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    More Screens and a Different Look at H.A.W.X.

Last week's MLG San Diego was notable for its debut of the Cold Storage map for Halo 3. It also gave people a look at a "very early test phase" version of Tom Clancy's H.A.W.X., the arcade flight combat sim forthcoming from Ubisoft by the end of the year. The game was a demo playable by anyone in attendance. A reader who was there said the Ubi rep didn't care if anyone took pictures, so he did, and he gave them to us. The full size pics are after the jump. Our reader also took notes of what was said and sent back a report.

What he saw:
    • "Late alpha test phase of the game it was [an executable file] running on a devkit at the show, so it was obviously very early test phase. The game was riddled with bugs as of now because the 360 was crashing quite a few times."

• "I'm unsure about the company [providing the maps], but they used satellite mapping of the areas and reconstructed them into the game. The mountains look epic with all the texturing and bushes."

• "Distance third person viewing when dog fighting or getting chased by missiles."

What he was told (by an Ubisoft rep):
    • "The spokesperson for Ubisoft said that this game was gonna be a gamble like Assassin's Creed was because of the huge amount of money invested into the game only to find out if its gonna be awesome or a mediocre game. From what it seems that the rep was saying HAWX is going to cost a lot to make."

• "At least 50 planes will be available in game"

• "For promotion [materials] they are looking for any air force pilots to get a picture in with the HAWX patch and will get put up on their site."
    Now for the pics:

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vette screens zeg!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Target on the red cross! :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]35944[/gt]

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Startpost bijgewerkt. Thanks Dulle.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben er erg blij mee! Wordt misselijk van flightgames vanuit de cockpit 8) en raak dan ook te snel het overzicht kwijt.

Bizar mooie screens.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo dit ziet er bizar goed uit joh! Die vierde screen die is mooi! Lijkt me ook ingame! Gaaf joh als dat er zo uit ziet!!

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt gruwelijk vet zeg! :D Screens zien er erg goed uit.

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    $%^&$^#. Damm dit ziet er goed uit zeg!

Deel Deze Pagina