1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #01 DOE MEE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SjaccoPopino, 9 jun 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Title: XboxWorld.nl Challenge #01

    Winner's Reward: Bragging rights!

    Duration: 3 days


    De eerste (denk ik...) XboxWorld Challenge op 360Voice \o/! Om mee te doen heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op bovenstaande link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

    Uitleg en paar regels:
    1. Once the minimum number of gamers for the challenge has been met or exceeded, the Creator may start the challenge.
    2. The creator must manually "launch" the challenge for it to start.
    3. The start is the first midnight (12am PST = 09.00 uur) after the challenge is launched. The end date is defined by the selected duration.
    4. Once the challenge has started, participants score points by gaining achievements playing xbox 360 or Windows PC Live-enabled game titles.
    5. All scoring is captured each night between 00:00am and 01:00am Pacific Time. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. TO ENSURE YOUR POINTS ARE NOT MISSED, DO NOT EARN ACHIEVEMENTS BETWEEN THE CAPTURE TIME PERIOD of 00:00am and 01:00am PACIFIC TIME (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)


    Zodra we genoeg mensen hebben en/of er niet meer animo voor is zal ik laten weten wanneer ik de challenge "launch"!!

    IEDEREEN KAN EN MAG MEEDOEN!! Er valt niks te winnen, het is enkel voor de fun en de bragging rights! Wie weet als het populair wordt, dat iemand een avatar/signature ontwerpt voor de winnaar?! Maar deze keer gewoon voor de fun en om te kijken of het aanslaat! :thumbs:
    Dus iedereen, doe gewoon mee, want meer dan inschrijven en gewoon xboxen hoef je er niet voor te doen *)!!

    DE CHALLENGE IS GELAUNCHT!!

    Meedoen kan dus helaas niet meer! Maar niet getreurd, er komt zeker weten een vervolg (meerdere zelfs) :thumbs:!

    Kijk HIER voor updates en de stand!!​
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee, hoewel ik waarschijnlijk niet ga winnen
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou...dat is alvast 1!! Waar blijven alle anderen???!! Kom op mensen, DOE MEE :)!!!

    En @ (Smart)ass, gewoon ff wat oude games uit de kast vissen waar je nog wat achievements mist ;)!
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik doe ook mee. Geinig dit. Wanneer starten we?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik schrijf me ook wel in. :)
    Al verwacht ik de komende dagen niet veel achievements. :+
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nice! Zijn nou met z'n 4en, drie personen was het minimale aantal om een challenge te starten!
    Maar ik wil graag nog ff wachten of er nog wat meer animo voor komt! Lijkt me namelijk leuk om er een wekelijks/2wekelijks/maandelijks iets van te maken hier op XboxWorld! Dus als jullie het nou ook een beetje promoten...;)!
    En wie weet kan het op de frontpage van xboxworld O-)?!
    Zodra we starten laat ik het hier optijd weten (eventueel stuur ik iedereen een PM!). De challenge start om 12am PST nadat ik hem gelaunched heb, maar ik laat dan wel ff weten hoe laat NL-tijd dat dan is! Beste lijkt mij om het doordeweek te doen, in weekend hebben veel mensen verplichtingen?! Dus dan wordt het waarschijnlijk volgende week...?!

    EDIT:

    Heb de Nederlandse tijden erbij gezet in de startpost (in de uitleg in de spoiler)!!
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dumdum, ingeschreven. Ben een actieve 360v'er!
     
  8. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me ook maar s ff opgegeven. Gaat alleen lukken als ik Grid en NG2 nog ga halen :mad:
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Leuk mensen! Zijn nou met z'n 7en! Spaulding ST doet ook nog mee (weet z'n forum naam niet?!)!
    Wat zouden jullie er trouwens van vinden om dit elke maand een keer te doen? Gewoon voor de fun, eventueel voor een kleine prijs?!
    Ik ga de challenge maandag "launchen" (eventueel zondag al), dus we beginnen dan dinsdag om 09.00 uur (en duurt dan tot vrijdag 09.00 uur)! Ga er vanuit dat iedereen door de week gewoon de meeste tijd heeft..?!
    Zou leuk zijn als er tot die tijd nog meer mensen mee doen! So feel free to promote :D!
     
  10. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe ook mee voor de gein, kijken ofdat dit een beetje werkt.

    Succes iedereen.
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijs kan alleen als we dan op het forum afspreken wat voor een prijs, en dan ook echt verzenden. Want volgens de 360voice mogen wij niet meespelen vanwege onze wet op kansspelen e.d. :cool:
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mooi, met Atmaxar erbij zitten we al op 8, gaat de goeie kant op nou :)!
    En mocht het een maandelijks iets worden dit, en mochten we het voor een prijs gaan doen ooit, dan bedoel ik ook idd alleen hier op het forum! Prijs kan zijn een unieke avatar/signature, of een gadget of ander klein prulleding, of een maybe zelfs een game mocht XboxWorld.nl zelf hier aan gaan meewerken!
    Maar dat is nog allemaal maar een idee, eerst maar eens zien of dit wat kan gaan worden :)!
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    BUMP!

    Helaas weer met 7en :'-(! Kevf (Def K) heeft zich terug getrokken, hij durft vast niet meer :9!
    Kom op mensen! Iedereen kan nog steeds mee doen :)!
    Ik ga hem zondag launchen voordat er nog meer afhakers zijn ;)!
    Maandagochtend om 09.00 uur is dus de start! Spaar je achievements dus tot dan :thumbs:!

    EDIT: alvast sorry mod voor de illegale bump, had niet naar de tijd gekeken ;)!
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon voor geld, iedereen stort x bedrag bij de organisator, en de winnaar, wint:)
    maar laten we het eerst maar zo doen
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    8)! Daar had ik stiekum ook al aan gedacht, maar ik wist niet of dat hier op prijs gesteld zou worden O-)! Maar ik ben iig altijd in voor side-bets ;)!
    Maar idd....eerst (en alle volgende ook) gewoon voor de fun en de bragging rights :thumbs:!
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben zo slim geweest om te vergeten dat ik die week werkweek heb. Ach misschien kan ik nog wel een uurtje spelen en erbij scharrelen met een paar GS of anders maar niet. Volgende keer met #02 beter. :)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Regel ff snel Avatar ergens, geheid dat je dan wint ;)!
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, dat spel vind ik zo lame. :p Misschien haal ik nog wel ff snel 600 puntjes op CSI of vraag ik of m'n broer wil spelen als hij terug is uit de kost. (Op Terschelling). 8)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ohhh....ff 600 puntjes halen met CSI...joh, waar maak je je druk om?! Maar goed, ik heb ook nog wat games achter de hand ;)! Gaat nog leuk worden :)!

    (offtopic: ik heb alvast intresse in CSI als je m zou verkopen!)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn nieuwe games krijg ik deze week, dus volgende week zit ik zonder easy achievements 8)

    Nou ja, er zal toch een XBW Challenge #02 komen.
    Dan moet ik mijn aankopen maar wat beter timen. :+ (dit is leuk, maar ik ga niet speciaal games niet meer spelen omdat ik die volgende week pas 'mag' halen ;))
     

Deel Deze Pagina