Hallo luitjes
Na vele jaren van trouwe dienst, ben ik tot het besluit gekomen mijn officiële PlaySeat inclusief de Logitech DriveFX voor de Xbox 360 in de verkoop te gooien. Ik ben bijna een jaar geleden op mezelf gaan wonen en heb wegens studie mijn Xbox 360 en al zijn apparatuur bij mijn ouders thuis gelaten. De racestoel stond eenzaam en alleen stof te happen en is nu op zoek naar een nieuwe eigenaar!
Geschiedenis
Ik heb deze stoel iets meer dan 4 jaar terug voor mijn verjaardag gekregen. Als dolblij mannetje was ik actief met Gran Turismo 3 op de Playstation 2 met het Driving Force stuurwiel. Toen Gran Turismo 4 uitkwam upgrade ik mijn stuur naar de Driving Force Pro, en toen ik helemaal gek was van de Xbox 360 kreeg ik met kerst 2006 de DriveFX, allemaal van Logitech. Die laatste zit er nog steeds op. De PlaySeat heeft dus heel wat mee gemaakt, maar er is in de loop der jaren uiterst zorgvuldig mee omgegaan.
Ups & Downs
Ups:
- Zeer comfortabele racestoel
- Uiterst stabiel frame
- Stuur en pedalen zijn stevig vast geplakt wat verschuiving doet voorkomen
- Kabels zijn netjes weggewerkt met tyrips
- PlaySeat is in lengte en hoogte verstelbaar: Iedereen past erin!
- Vanwege de USB aansluiting werkt hij ook op de PC
Downs:
- Stoel en frame hebben 'gebruiksschade' (zie onderstaande foto's)
- Headset kan last hebben van een echo. Dit is een bekende kwaal van de DriveFX. Bij het gebruik van een Wireless Headset wordt dit voorkomen
Gebruiksschade
Door de jaren heen is er het één en ander licht beschadigd geraakt:
Door het vele in- en uitstappen zijn de lederen lapjes aan de zijkanten een beetje los geraakt en zit de stof niet helemaal goed meer om de zijgaten heen; Op de stuurstang zit een lichte kras die is ontstaan bij het losknippen van een tyrip bij het verwijderen van een vorig stuurwiel. Naast deze twee oneffenheden is de PlaySeat nog in tiptop conditie!
Vraagprijs
Voor de hele set vraag ik 150,- euro (nieuwprijs was 340,- euro). Dit houdt in: PlaySeat (stoel + frame), Logitech DriveFX (stuur + pedalen) en alle bedrading die hier bij hoort. Dit alles zit zeer netjes met dubbelzijdig tape en tyrips in elkaar, zodat elke vorm van verschuiving of het vast/in de knoop komen te zitten in de bedrading niet meer kan plaats vinden.
Ik verkoop niks los!
Contact
Ik ben bereikbaar via de PM en het emailadres in mijn profiel.
Plaatjes & Filmpjes