1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HD-DVD Koopjes Spotten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Valentiney, 29 jul 2008.

  1. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet mijn plaats, maar omdat ik ook altijd een groot fan ben van het koopjes topic en misschien niet helemaal de goeie plaats is voor HD-DVD's lijkt dit mij een betere optie.

    Hier Kan je dus de koopjes op het gebied van HD-DVD's (dit voornamelijk van wege de (geflopte) HD DVD speler die verkrijgbaar is geweest voor de Xbox 360

    Mocht een Mod het hier niet mee eens zijn sluit dit topic en natuurlijk No hard feelings ;). Dacht Zo lopen verschillende mensen zich niet meer te ergeren aan de HD-DVD's die worden aangeboden in het voor mijn gevoel toch games topic.:thumbs:

    Succes!

    Meteen een goeie tip kijk bij hmv.co.uk voor een hele grote hoeveelheid hd dvds die best leuk geprijst zijn

    http://hmv.com/hmvweb/specialOffers.do?ctx=280;-1;-1;-1&code=08WYQ (Dit is geen affiliate link btw)
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    goed plan. mag iedereen hier met zn hd-dvd koopjes komen, en wat mij betreft ook de dvd aanbiedingen....zolang het maar niet in mn favo thread (koopjes) komt:)
     
  3. boatfreak

    boatfreak Guest

    /Mod Het gaat hier om HD-DVD films, op disk dus, in winkels -/- Alonso

    Ah oke sorry, ik dacht dat het wel mocht omdat het gewoon legaal is.

    /Mod No problem ;) -/- Alonso
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2008
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben zelf opzoek naar Transformers. Deze is bijzonder lastig te vinden, bijna overal al weg. Weet iemand een winkel of site waar hij nog te krijgen is?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier
    Maar goedkoop is het niet te noemen. :eek:
     
  6. charkie

    charkie Mabok

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Transformers laatst bij MediaMarkt Eindhoven gehaald voor 15euro volgens mij.

    Er zijn trouwens films voor 5euro bij MediaMarkt,

    En The Bourne Trilogy voor 25/30 euro. (normaal iets van 50euro)

    Ik zie ook vaak bij FreeRecordShop/Van Leest 3 voor 25 euro acties. Maar mijn geheugen laat mij even in de steek, dus ik weet niet meer zeker of er ook HD-DVD's tussen zitten bij die actie :p

    Ik ga van de week weer naar de stad, en dan laat ik het wel weten ;)


    Zelf zoek ik al een tijdje naar 300! Maar nog steeds iets van 35euro via internet! :eek:
     
  7. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol.com heb je ook goedkope HD-DVD's , alleen moet je er rekening mee houden dat de leveringstijden vaak niet kloppen, zit al lang te wachten tot mijn HD'tjes geleverd worden.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is er dan nog een goedkope HD-DVD speler voor de 360? (online shop etc...)
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik ook benieuwd naar, Het is binnen de EU dus met de duane hoeven we geen rekening te houden?

    Voor 8 HD-DVD's betaal je 20 pond...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan ook zo hoe meer je besteld hoe goedkoper de verzendskosten? Ben normaal een fan van gewoon in de winkel aanschaffen maar ons kleine winkelcentra bied nou niet echt heel erg veel, alleen de FRS restocked redelijk veel.
     
  12. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    kwdtje nee je hoeft binnen de EU inderdaad geen rekening te houden

    NightbringerLaatste tijd niks meer gezien

    qua verzendkosten heb ik zelf geen idee, bestel daar normaal alleen normale dvd's
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zover ik weet is er geen Budgetgaming voor DVD's dus vraag ik het hier. Ben op zoek naar The Bourne Trilogie voor een mooi prijsje op DVD!, iemand die weet waar ik deze goedkoop kan kopen ?
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Je betaalt 2,5 pond per hd dvd aan shipping, dus dan ben je ongeveer 2x zoveel kwijt... niet echt de moeite waard. Kijk dan bij Play.com, hebben ze de meeste titels ook, maar dan geen shipping kosten.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je je lokale Mediamarkt al eens gechecked? Volgens mij hebben zij em ook relatief goedkoop.
    Ik had em gekregen voor €8 incl bij Azur.be, maar daar is ie volgens mij niet meer
    Maar ook Play.com is CC only. :'-(
    Is er niet een winkel waar je ook met Paypal kunt betalen? Blu-Ray of HD-DVD; dat maakt mij niet zo veel uit.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik kan daar geen HD-DVD's vinden? ;)
     
  17. charkie

    charkie Mabok

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gekeken op play.com, de site heeft wel hd-dvd's ;)

    HD-DVD 300 voor maar 5,50euro! En gratis delivery, maar dat zal vast alleen voor UK gelden. Ik weet niet wat bezorgkosten dan zullen zijn, maar totale kosten zullen zeker geen 35euro zijn zoals bij bol.com!

    Wel goedkoop als ik dat nu zie dus!

    * Maar nadeel voor mij is dus dat je een CC moet hebben bij play.com, en die heb ik helaas niet! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee hoor, Free delivery world wide :thumbs:
     
  19. charkie

    charkie Mabok

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Dat is helemaal relaxt! Nou alleen nog maar een credit card! :lol:
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ing etc kan je 1 krijgen voor net geen appel en ei, dus dat is tegenwoordig echt geen probleem meer.
     

Deel Deze Pagina