ik heb een vraagje over hoe ik verbinding moet maken met xbox live. wij delen onze internet verbinding met die van de buurman. er loopt van hem uit een ethernetkabel naar onze pc voor internet. als ik een splitter aansluit op de ethernetkabel en dan een kabel vanuit de splitter naar mn xbox aanleg heb ik dan verbinding met xbox live? en zo jah moet ik dan de verbinding delen met de pc? alvast bedankt
Koop een simpele switch en een 2e UTP kabel. Dan kun je hem opsplitsen en je Xbox en pc tegelijk aansluiten.
ik weet niet alle afkortingen en technische namen maar als ik na het splitsen een router er tussen plaats komt t goed?
Je kan het beste een simpele router kopen. De kabel die nu naar de pc gaat stop je achter in de WAN van de router. De PC gaat dan in de LAN1 en Xbox360 stop je in de LAN2. Een simpele router heb je al voor nog geen € 20. Heb je meer vragen stel je dan in deze thread !! Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652