Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    met dank aan Tript!

Een nieuw jaar, en natuurlijk weer een nieuwe PES! In navolging van de FIFA 09 thread, tijd voor een nieuw PES deeltje...

Vorig deeltje:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=115438

Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport
    Release: Oktober 2009
    Platform: Multi

Dit jaar is Konami alweer druk bezig met de nieuwe PES, zijn een hoop verbeteringen in aantocht! Ze weten dat PES2008 matig werd ontvangen, wat begrijpelijk is en de meeste PES aanhangers zullen nu het gevoel hebben dat deze PES een alles-of-niets Game gaat worden. Wordt het weer een matige game, zullen de meeste toch echt gaan overstappen naar FIFA of lost Konami al zijn problemen op?

Er zijn al meerdere punten bekend gemaakt over hoe het spel zijn oude garde weer terug kan verdienen:

- Er zal een compleet gelicenceerde Champions League mode zijn
    - Er komen vele nieuwe stadions
    - de Be a Legend mode, het lijkt op Be A Pro, je bootst complete seizoenen na als 1 speler.
    - De licenties blijven een hekel punt maar we kunnen je garanderen dat Liverpool en Manchester United in ieder geval gelicenseerd zijn.

Tip:http://www.winningelevenblog.com

heeft vaak als eerste nieuwe informatie op het forum, of via een podcast.

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  2. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ruim na de 1000 posts, tijd voor een deeltje 2:)

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nice start post, gelukkig heb je hem aangepast :D

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ook mijn reactie op kwdtje in dit topic

Hoe zo zou het niet werken.
    Iedereen heeft altijd een vaste groep mensen met wie je gamed.
    Wij van digitaalgras gaan ook onze eigen club maken, iedereen 1 of 2 vaste posities en van uit daar gaan we spelen.

Ok je moet wel wat toewijding hebben, maar veel games zullen het zo gaan doen. Is het niet via een site, dan wel via een gewone vriendengroep

Maar uiteindelijk gaat naar een goed uitgewerkte 2vs2 ook mijn voorkeur, puur omdat ik dan zelf meer aan voetballen kom. Hopelijk komt het in beide spellen

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! :)

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik weet het gewoon niet, ik kies liever voor 2vs2 waarbij ik lekker ingespeeld ben met 1 iemand dan dat ik afhankelijk ben van 9 anderen. Ook al train je erop etc lijkt het mij niet de vrijheid en strategische voordelen hebben van 2vs2. Toch is het ontzettend leuk om eens te doen, maar wekelijks?

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wekelijks zullen wij denk ik wel spelen, is het niet met z`n tienen dan is het wel bij een klein groepje van 5 met wie ik altijd game.

Al zal moeten blijken hoe de ervaring dan is.
    een 2vs2 over 4 consoles blijft het ultieme, maar met meerdere is leuk voor de weekend avonden. Biertje en zak chips erbij en schelden maar :p

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zit ik toch liever bij elkaar ;)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo niet? Er zijn toch zat mensen die spellen in clanverband spelen. Mijn broertje zit in een World of Warcraft guild, 5 keer per week is hij met dezelfde mensen aan het raiden (of hoe dat dan ook heet). Kijk, ik vind er geen zak aan. Maar je hebt zat mensen die het doen. De FIFA optie is nieuw en innovatief. Werkt het lagvrij, dan gaat het denk zeer populair worden. Dan is het met een vaste groep mensen gewoon leuk om te doen. Bij PES is het helaas nog de ver mijn hun bed show, omdat ze hun zaakjes online niet voor elkaar hebben. Maar het zou ook gaaf zijn in PES in de toekomst. Maar door deze optie heeft FIFA wel een streepje voor bij mij.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er staan maar 7 sterren i.p.v. 8 boven PES 2009 :9

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Al iets meer bekend over een eventuele demo over Xbox Live / PS3 netwerk ?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij waarschijnlijk eind september komt.

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    @Hanterp

Wat 2 vs 2 betreft: Dat mag dan nog niet officieel door Konami bekend zijn gemaakt, maar waarom zou je alleen met twee verschillende consoles i.p.v. 4 kunnen spelen? Ik heb ergens gelezen dat het "4 players online" is en dan betekent het dat je vanaf 4 verschillende consoles kan spelen. Sterker, je kan zo niet alleen 2 vs 2, maar ook 1 vs 3 spelen!

Omdat bij PES5 op de xbox je weliswaar 2 vs 2 online kon maar niet vanaf meer dan 2 consoles. Idd volstrekt onlogisch, maar goed, typisch Konami.
    Net zo onlogisch dat voorts PES6 op de 360 alleen nog maar 1 vs 1 werd met lag en 2008 ook alleen maar 1 vs 1 met NOG meer lag...
    over logica en next-gen gesproken.
    Maar goed, laten we hopen op een volledige Lag-vrije en 2vs2e pes 2009....
    (voetbalgames online met ook maar het minste lag, is zo kutttt)

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Als konami online weet goed te maken.. of enigzins zoals PES5 en PES6 op de Playstation 2 (ook al was dat soms om te huilen en lang niet altijd optimaal, heb er veel plezier van gehad!!).. dan ga ik die game zeker halen. En anders ben ik bang dat ik voor het slappe PES aftreksel genaamd FIFA09 moet gaan..

Het gevoel om van een real-life tegenstander te winnen (het liefst natuurlijk ééntje met een zo groot mogelijke bek die denkt dat hij echt de man is) is zoveel beter dan van een computertegenstander.

2vs2 was trouwens altijd wel mooi ja. Lekker show off he dan leuke combinaties ;).. Ik denk dat het vanaf 3 vs 3 al te chaotisch zou zijn.

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat houden de sterren dan in?:eek:

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat het aangeeft welk deel het is. 7 sterren= deel 7= PES2008.

17. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat houdt in welke versie van PES het is. 7 sterren is PES2008. Deel 8 is PES2009.
    Je ziet duidelijk aan de 9 dat het gephotoshopt is.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je beter deze gebruiken ;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je gebruikt gewoon de boxcover.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een optie ja. :+

Anyways, ik mag hopen dat die 2v2 erin zit. Kan heel leuk worden als je een maat hebt waar je goed op ingespeeld bent. Kan je erg mooi voetbal gaan spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina