1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 1 okt 2008.

  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    [​IMG]

    Met dank aan Willem & Nightbringer voor de startpost

    Ontwikkelaar: Team Ninja
    Uitgever: Tecmo & Microsoft Game Studios
    Genre: Action Hack 'n Slash
    Releasedatum: 6-06-08

    Ninja Gaiden 2 is het vervolg op de succesvolle Xbox titel, dit maal wederom eerst voor de Xbox 360. Het spel draait op een nieuwe engine en wordt wederom door de legendarische Tomonobu Itagaki geproduceerd. Opnieuw stap je in de schoenen van Ryu Hayabusa en zijn missie is dit maal het verkomen van de vernietiging van het mensenras terwijl de speler betrokken wordt in het verhaal met thema’s als vriendschap en wraak. Tot je beschikking heb je een assortiment aan gruwelijke nieuwe wapens en verbeterde klassiekers die Ryu moeten helpen de vele vijanden te verdelgen. Omgevingen die Ryu op zijn avontuur moet bezoeken zijn onder andere New York, Venetië en Tokyo, maar ook de duistere Netherworld en de gevechten zullen zowel op het land, op de daken van gebouwen als op het water plaats vinden voor de diversiteit.

    Zoals je weet is Ninja Gaiden 2 makkelijk om te spelen, maar moeilijk onder de knie te krijgen. Met een nieuw levenssysteem, te vergelijken met het systeem in de Halo serie, zullen gamers een nieuwe manier vinden om hun levenskracht te managen, maar zijn er dit maal ook opslagpunten in het level, waar je spel opgeslagen wordt. Dit alles maakt het spel meer toegankelijk, maar ondertussen zullen de kleinzerige gamer afgeschrikt worden met de toevoeging van monsterlijke combinatie aanvallen waarmee vijandelijke ledematen worden afgehakt. Het befaamde ‘Master Ninja Tournament’ keert ook in nieuwe vorm terug en gamers zullen hun Karma scores kunnen uploaden en verschillende moeilijkheidsgraden kunnen verkennen.

    Links:

    Achievements
    Xboxworld Review
    Gametrailers ninja gaiden 2 page
    Gamerankings

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  2. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit eraan te denken om hem te halen...
     
  3. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van hack en slash houd zit je fout dat je hem nog niet hebt:p
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik hou niet van hack en slash maar vind m geweldig
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 via xbox live gedownload, en deel 2 de demo gespeeld. En beiden bevallen me prima, deel 1 is niet zo uber moeilijk zoals iedereen beweerd.
     
  6. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik moet zeggen dat deel 1 stukken makkelijker is, alleen sommige stukjes zijn aardig moeilijk, in Deel 2 zitten er veel meer moeilijke stukjes in..
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bosses in 1 zijn tactischer. De normale gevechtjes in 2 zijn moeilijker. Ik vond de gameplay van 1 toch iets beter. Maar 2 is weer sneller en gevarieerder (Als je het een beetje leuk speelt en niet button basht).
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    De eindbazen in deel 1 zijn aardig moeilijk, maar na 3 a 4 keer versla ik ze wel.
    En de gameplay van deeltje 2 is wel iets moeilijker ja. Tenminste in de demo.
     
  9. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Njah, k vin dat er in deel 2 ook aardig wat taktiek gebruikt moet worden:p. Zonder taktiek verlies ik altijd heel veel levens en benk goud geld kwijt aan potions...
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat zijn eigenlijk de meest gebruikte wapens hier?

    Ik zit veel te twijfelen tussen de Lunar en Dragon sword.. Ik hang nog in chapter 4 rond, dus heel veel heb ik niet :+ Maar ik neig toch meer naar 't vertrouwde Dragon sword. Die flying sparrow attacks zijn op lvl 3 al heel nice :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    eigenlijk altijd dragon sword,.. maar heel soms mag ik ook wel s graag als een bezetene met de zeis om me heen maaien:+
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Op lagere niveau's (Warrior en Acoylte) is de Scythe echt overpowered. Daarna begin je toch wat meer combo's te maken met Lunar Staff en Dragon Sword.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aye, wat Ypuh zegt is waar. Totdat je de Scythe hebt zou ik me vooral bezig houden met het DS en de Lunar, later dus de Scythe. Je kan zo goed als alle wapens die je later vind verwaarlozen. :+ Hoewel Dual-sword ook wel chill is, zeker op de hogere levels.
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu vast in de 3e missie, je staat ergens beneden en je moet via de wallrun naar boven
    maar op een gegeven moment kan je wel wallrunnen maar moet je springen naar de andere kant + wallrunnen ofzo? en dat wil maar niet lukken?
    snapt iemand miss waar ik ongeveer ben./kan me helpen daar verder te komen?
     
  15. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee waar je bent, maar ik vond btw Ninja Gaiden 1 toch wel wat moeilijker, Ninja Gaiden 2 is echt wel makkelijker geworden.
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    in dat riool waar er zon gat in een hek zit?
    daar moet je eerst gewoon rennen en dan een walrun, en dan gewoon rechtdoor naar de overkant springen geloof ik
     
  17. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Linker analog stick ingedrukt houden als je uit de eerste wallrun springt, dan ga je over in een nieuwe wallrun. :)
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow die PS3 versie van Ninja Gaiden 2 (Sigma) wordt echt gewoon te vet!

    Multiple characters en co-op gameplay. Echt jammer dat ik geen PS3 heb, trouwens ook vreemd dat dit niet in NG2 voor de xbox zat. Als je kijkt naar deel 1 dan heeft deel 2 niet echt wat extra's gebracht :{

    Wat vinden jullie hier nou van?
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. aan de ene kant wel beetje vaag tegenover de 360. Maar aan de andere kant ook wel weer vet :). ik was van plan ninja gaiden 2 nog wel is een keer te gaan halen, maar nu ik dit zo ook heb gehoord en gezien wacht ik toch maar tot die voor de ps3 uitkomt.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    echt belachelijk;)
    de game op de ps3 veel beter denkik..
    ook tof dat je met die chicks kan spelen;)

    Ninja Gaiden 2 Sigma ps 3 trailer
    [GT]47116[/GT]


    was het trouwens als weer veilig om de update te downloaden voor ninja gaiden 2?
    want wou het binnenkort weer eens gaan spelen :b:
     

Deel Deze Pagina