GTA IV vs. Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 25 okt 2008.

?

Welke game vind jij beter: Saints Row 2 of GTA IV?

  1. Saints Row 2

    36,0%
  2. GTA IV

    35,0%
  3. Ze zijn allebei goed in wat ze doen

    27,0%
  4. Het is allebei niks, de beste free-roam game is ...

    2,0%
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2 beste Free Roaming games op de PS3 en Xbox 360...

    Waarschijnlijk kennen de meesten ze wel: Over het algemeen word GTA IV beschouwd als ''Graphics en Realisme top, maar de fun minder is dan SR 2 '

    En bij Saints Row 2 word weer juist gezegd dat de fun factor hoog is, maar dat de graphics en realisme weer wat minder dan GTA zijn...

    Wat vind jij?

    Discusseer hierover in dit topic :)
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV:
    • Graphics
    • Realisme
    • Storyline

    SR2:
    • Fun factor

    Natuurlijk willen niet alle mensen de fun factor en vind iedereen wat anders fun maar over het algemeen zit er meer fun in SR2. Op alle andere punten is SR2 minder dat GTA.
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    moeilijk te vergelijken.

    maar als je wilt kloten saints row 2 natuurlijk :)
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is niet te vergelijken, dit is appels met peren vergelijken. Totaal andere games. Opzet is hetzelfde maar beiden zijn anders uitgewerkt.
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over wat GForce zei dat met GTA IV het ergens naar toe rijden was en wat mensen afknallen dat is bij SR2 nog veel erger daar zit helemaal geen variatie in.

    Verder blijft het nog steeds je eigen keus. Wil je realisme? GTA IV is je game. Wil je alles kapot maken dan koop je SR2. En kan je niet kiezen en wil je het allebei zoals mij dat koop je ze allebei.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Altijd leuk, GTA tegen de rest. Voor mij blijft IV veel beter dan SR2, maar dat is mijn mening. Enigste waar SR2 leuker in is is dat je hier meer activiteiten hebt, dus Fight Club, Fuzz en Hitman missies. Die andere activiteiten boeien me niet veel, voor de rest is IV in alles beter. Heb meer fun met IV dan met deze game, het is over de top en totaal niet grappig.

    Neemt niet weg dat ze beide erg leuk zijn. GTA blijft voor mij de beste free roaming games maar andere free roaming games zijn ook bij mij welkom. Elke free roaming game heeft zijn sterke punten. True Crime NY en Driver 3 vond ik ook erg leuk, daar heb ik ook veel tijd mee gespeeld.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    SR2 is heer en meester!! :D:D
     
  8. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allebiij buitengewoon goed in wat ze doen.
    Ik heb van GTA IV genoten.
    En dat zelfde doe ik nu van Saint's Row 2
    Als ik er maar 1tje zou mogen kiezen kies ik SR2 voor de ''fun'' en de co-op
     
  9. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 1 game moest kiezen zou het toch GTA4 worden want sr2 vind ik de graphics gewoon te slecht en het loopt soms vast.
     
  10. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk alles wat hierboven staat klopt, dus heb niks meer toe te voegen.
    Ze zijn alletwee goed in wat ze doen.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga ook voor GTA IV. De nieuwe serieuze insteek is mij juist enorm goed bevallen. De funfactor kende ik onderhand wel. GTA deed iets nieuws, terwijl Saints Row verder ging op een oud concept (waar overigens niks mis mee is!). Daarnaast, Stillwater is gewoon geen Liberty City. Die stad heeft enorm bijgedragen aan mijn speelbeleving!
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    SR2 wel al een week in huis maar nog niet gespeeld. GTA IV vond ik geen bal aan en viel zwaar tegen. SR2 is gewoon meer mijn ding. GTA was te realistisch en gewoon niet leuk meer.
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens :thumbs:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat serieuze vond ik ook een grote pluspunt, samen met het verhaal was dat gewoon echt heel sterk. True, ik mistte wat wapens en wat meer voertuigen maar voor de rest niks. Hoop dat ze in de volgende GTA gewoon doorgaan met dit wat serieuze maar dan wel met de wapens waar GTA zo bekend om is ( Chainsaw, vlammenwerper enz. ) en vliegtuigen. _O_
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet niet dat IV in November DLC krijgt, wat dus een hoop goed kan maken :)

    Ik vertrouw er anyway op, anders zou Microsoft er geen miljoenen voor gegeven hebben om het exclusief te houden, en 1600 MS Punten kosten... :thumbs:
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ze zijn allebei goed in wat ze doen.
    Maar als ik toch moet kiezen is GTA IV de winnaar. SR2 is een goede 2e maar GTA IV is over het algemeen veel beter uitgewerkt en het verhaal was echt sterk. SR2 is heerlijk om wat rotzooi te trappen maar de slappe afwerking doen SR2 de das om.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik vind saints row 2 echt heel slecht... die activites zijn 1x leuk om te doen, geen 10x. Saints Row 1 heb ik veel plezier mee gehad. Dat was in 2006. Nu 2 jaar later kunnen ze het eigenlijk niet maken om met dezelfde game, die alleen stuk uitgebreider is uit te brengen.

    Voor mij zeker 100% GTAIV
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide goede games. Fun factor ligt hoger bij SR2. Maar als je algemeen kijkt is GTA:IV toch beter. Maar het zijn beide goede games!
     
  19. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, dat bedoel ik. Ik ga niet extra 20 euro uitgeven voor extra missies. Ik heb dat spel inmiddels wel weer gezien..
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben het eens met hoe jij het uitlegd, ik zal zelf dus ook voor GTA IV kiezen.
     

Deel Deze Pagina