1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3


    [​IMG]

    [​IMG]
    ~ ~
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    Bethesda Softworks
    ~
    Developer
    Bethesda Softworks
    ~
    Genre
    RPG
    ~
    Release datum
    11 November 2011
    ~
    Officiële site
    http://www.elderscrolls.com/

    [gb]Informatie[/gb]

    The Elder Scroll series gaan al een aantal jaren terug de tijd in. Al sinds Arena (1994) kunnen gamers genieten van de fictieve wereld die zich afspeelt in Tamriel. Morrowind was de game die het grote publiek bereikte, maar Oblivion was de échte grote knaller van Bethesda. In 2006 zette zij 1 van de meest populaire RPG's op de markt. Nu, 5 jaar later, komt er eindelijk een vervolg. Skyrim.​

    ^top

    [gb]Boxart[/gb]
    [​IMG]

    ^top
    [gb]Scans[/gb]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers[/gb]
    [yt]Kjcp4x3GGBA[/yt]


    ^top

    ©Tyrant

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet 4 nog een keer verderspelen, maar kom niet verder bij een poort want dan loppt die vast. Maar 2010 is een mooite tijd van deeltje 5.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    in dit tempo kan ik aaneensluitend doorspelen :+

    zou je trouwens het algemene format op de thread kunnen toepassen?
     
  4. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw! Ik was nooit een fan van RPG games, totdat ik Oblivion een klein kansje gaf. Ik heb daar tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad! Nog steeds speel ik de game wel eens.
    Oblivion heeft mij de ogen geopend voor RPG games:thumbs:
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    2010 pas. :mad: Hopelijk komen er tot die tijd nog wat goede Rpg's uit.
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de oblivion pagina van wiki is te lezen dat de ontwikkeling pas van start gaat nadat fallout 3 uit is. Klinkt ongeloofwaardig (het is ook wiki he, iedereen kan die pagina aanpassen) want een developer als Bethesda heeft zeker meer dan één team ter beschikking.

    Als ze sinds het uitkomen van Oblivion al bezig zijn aan deel 5, is het zeker mogelijk dat er volgend jaar een aankondiging is
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eindelijk eens wat nieuws over deel 5!
    Is het al 2010?
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    YEEAHHH! :D
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwil



    nee echt, ik wil :+
    Oblivion nog altijd 1 van mijn favoriete games all time
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Kan maar een ding zeggen,maar kanie wachten.:)
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Done, zover het kan :)

    /Mod Thanks :)~Kevf


    Dus dan zouden zu nu net een tijdje bezig zijn? Dus dan denk ik dat ze de engine sowieso het zelfde laten. Oblivion kostte namelijk 4 jaar voordat het af was. Nu willen ze het dus dubbel zo snel doen.

    Ik ben zelf vooral erg benieuwd in welk deel van het 'land' dit deel zich gaat afspelen.

    Lang geleden trouwens dat je hier gepost hebt C H i L. Ik kan je nog goed herrineren van Morrowind en Oblivion.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    2010 is nog zo ver weg.. maar echt tof dat er een nieuw deel verschijnt. Heb het vorige deel echt kapot gespeeld! Had toen de game op de release gekocht en had net een Xbox 360 geloof ik. Ik heb zoveel tijd in die game gestopt.. kan niet wachten.
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    2010 valt reuze mee hoor, het is alweer bijna 2009 :D
    Maar het kan natuurlijk ook eind 2010 zijn, dat zou tegenvallen. Maar in de tussentijd komen er zoveel vette games uit dat ik deze hopelijk even vergeet en er weer aan denk net een maandje voordat hij uitkomt. Dat zou chill zijn O-)

    Anyway, ik kijk erg uit naar deze game. Heb morrowind en Oblivion gespeelt, echt super :thumbs:
     
  14. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 2, you sure?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aye, sluit me bij je aan. Ik weet honderd procent zeker dat er bij Bethesda al mensen aan het werken zijn aan Elder Scrolls V. Of het nou het verbreden van de engine is, het werken aan een nieuw/verder uitgebreid concept, ontwerpen, misschien zelfs het spel zelf, er wórd aan gewerkt.

    2010 vind ik niet ver weg. Het is alweer bijna november 2008. De aankondiging zal dan ook wel volgend jaar komen, I'm sure!

    Wat ik hoop te zien in dit spel? Een wereld met de omvang van Oblivion, dat was groot zat. Ik wil wel meer variatie. Ondanks dat de bossen van Cyrodill er schitterend uitzien, ze leken wel een eindeloze herhaling van willekeurige gegenereerde gebieden. Maar wat ik het meest van al wil is een totaal andere setting, die wel binnen het Elder Scrolls universum past natuurlijk! Laat ons Hammerfall en Skyrim bezoeken. Genoeg variatie aan gebieden en cultuur. Als ik het me goed herinner leven er veel Nords in Skyrim en de Redguard uit Hammerfall. Dan kunnen ze er misschien zelfs thema's als racisme/rassenhaat in verwerken. Het lijkt me ook een leuke combinatie aan gebieden. Het hoge, koude noorden, veel sneeuw, naargeestigheid, er hangt gewoon een zware sfeer daar rond. En dan is Hammerfall (als ik het goed heb, not sure) aardig zonnig, misschien zelfs droge gebieden. En tussen die twee lande leg je lekker de groene grens als we die kennen uit deeltje 4. Zoiets zie ik wel zitten!

    Oftewel, ik kijk er naar uit!
     
  16. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    2010... rond 2010/2011 zou er toch misschien weer een nieuwe xbox uitkomen? Zoiets stond er laatst op xboxworld.nl... Hoop dat die nog uitkomt voor de 360!
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat denk ik wel,aangezien Microsoft al begin van de release van de 360 liet weten dat ze die blijven ondersteunen zoals Sony doet met de PSX en Playstation 2.

    De XBox 720 zoals die nu genaamd word in de geruchten trommel zal pas rond 2011 indeed gaan verschijnen,Playstation 4 zie ik eerlijk gezegd meer in het jaar 2013 komen.:b:
    En dus denk ik niet dat we zorgen hoeven te maken dat tie eerst op de volgende next gen consoles uitkomt.:cool::b:
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel 3 moeten zijn, maar ik heb ongelofelijk veel zin in deze game _O_ Oblivion helemaal stuk gespeeld, nog steeds en van de beste spellen voor de 360. Ik heb nu al weer zin om het hele gebied te ontdekken :cool:
     
  19. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal wel niet, omdat dat te gevoelig ligt. Maar ik hoop wel dat het allemaal uitgebreider is. Niet zo zeer in grootte, want die is wel goed, maar meer in opties om te doen. Verder verbeterde graphics zou leuk zijn. En natuurlijk de NPC's flink verbeteren.
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig hoe je zoveel uit 1 game kunt halen! Echt value voor je geld!:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina